Jaka POMPA PALIWA do Golfa 3; 1.8; ABS; 1992; mono?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaka POMPA PALIWA do Golfa 3; 1.8; ABS; 1992; mono?
Czy ktos sie orientuje, gdzie moge zdobyc informacje jaka potrzebuje pompe paliwa do Golfa 3 z 1992 roku, silnik ABS mono-wtrysk 1.8.
Moge niby wymontowac ta co jest, ale ona nie jest oryginalna, tylko wymieniona i posypala sie po 500km.
(btw. czy to jest pompa zanuzalna w zbiorniku, czy zewnetrzna?)
No i ile mnie taka pompka bedzie kosztowala, moze sie ktos orientuje!
Potrzebuje tez silniczek krokowy do tego samochodu. Tam jest cztero-pinowy?
Moge niby wymontowac ta co jest, ale ona nie jest oryginalna, tylko wymieniona i posypala sie po 500km.
(btw. czy to jest pompa zanuzalna w zbiorniku, czy zewnetrzna?)
No i ile mnie taka pompka bedzie kosztowala, moze sie ktos orientuje!
Potrzebuje tez silniczek krokowy do tego samochodu. Tam jest cztero-pinowy?
Just passing trough...
Pompa napewno jest w zbiorniku. Po pierwsze musi ktos sprawdzić wymontowaną czy naprawdę jest uszkodzona. Jak jest nie orginalna to może żle podłaczona. Może spadł z niej przewód gumowy a ona jest dobra.Sam tego nie sprawdzisz jak widze, więc czeka cię wizyta u kogoś doświadczonego chociaż nie koniecznie fachowca.
Pompe do monowtrysku można znależć w granicach 400 zet.
Z wymianą krokowego się nie śpiesz ,trzeba wykryć powód niestabilnych obrotów i wcale to nie musi być uszkodzony krokowy.
Pompe do monowtrysku można znależć w granicach 400 zet.
Z wymianą krokowego się nie śpiesz ,trzeba wykryć powód niestabilnych obrotów i wcale to nie musi być uszkodzony krokowy.
Dzieki... Do wymontowania pompy ktos sie znajdzie! Chlopaki na osiedlu nie takie rzeczy wymontowuja!
Z tym krokowym wlasnie tez nie wiem. Oprocz tego przytrzymuje samochod momentami (szczegolnie miedzy 2500-3500), wiec faktycznie to moze byc cos innego. Szczegolnie na cieplym silniku!
Z tym krokowym wlasnie tez nie wiem. Oprocz tego przytrzymuje samochod momentami (szczegolnie miedzy 2500-3500), wiec faktycznie to moze byc cos innego. Szczegolnie na cieplym silniku!
Just passing trough...
w moim samochodzi pompa jest w zbiorniku!
btw. co to jest? pompa wyje dosc glosno (wlacza sie w ogole), jak rano zapale samochod to przejade z 1000 metrow i zaczyna szarpac, musze przelaczyc na gaz. jak zgasze slilnik, przekrece stacyjke kilka razy, to potem znow jest paliwo, zeby przejechac kilkaset metrow. wczoraj przejechalem nawet z 5 km, ale nie krecilem go wiecej jak 2300.
to bedzie pompa, czy filtr, czy cos innego?
btw. co to jest? pompa wyje dosc glosno (wlacza sie w ogole), jak rano zapale samochod to przejade z 1000 metrow i zaczyna szarpac, musze przelaczyc na gaz. jak zgasze slilnik, przekrece stacyjke kilka razy, to potem znow jest paliwo, zeby przejechac kilkaset metrow. wczoraj przejechalem nawet z 5 km, ale nie krecilem go wiecej jak 2300.
to bedzie pompa, czy filtr, czy cos innego?
Just passing trough...
Z ta wydajnością to trochę namieszłem bo według danych to ma być 1 litr na minutę czyli wiadro w 5 minut.
Bez manometru też można. Zdejmujesz przewód powrotny z monowtrysku
.Jest oznaczony strzałką na odlewie, bo drugi to jest zasilający, też oznaczony. Nakładasz kawałek przewodu gumowego na końcówkę powrotu a koniec do jakiejś butelki .
Auto odpalasz na gazie (pompa też pracuje) i jeżeli ciśnienie jest wyższe od 1 bara to nadmiar napełnia flaszke. Następnie przełączasz na benzyne i na powrocie jest paliwo to pompa jest wporządku. Jeżeli nie, to pompa ma za niskie ciśnienie lub wcale nie daje.
A czy wogóle daje to zdejm przewód zasilający monowtrysk przedłuż go i włóż do flaszki.
Całą tą operację należy robić powoli i ostrożnie .
Dobrze jak jest pod ręka osoba trzecia ze sprawną gaśnicą.
Odpukać, tak na wszelki wypadek.
Bez manometru też można. Zdejmujesz przewód powrotny z monowtrysku
.Jest oznaczony strzałką na odlewie, bo drugi to jest zasilający, też oznaczony. Nakładasz kawałek przewodu gumowego na końcówkę powrotu a koniec do jakiejś butelki .
Auto odpalasz na gazie (pompa też pracuje) i jeżeli ciśnienie jest wyższe od 1 bara to nadmiar napełnia flaszke. Następnie przełączasz na benzyne i na powrocie jest paliwo to pompa jest wporządku. Jeżeli nie, to pompa ma za niskie ciśnienie lub wcale nie daje.
A czy wogóle daje to zdejm przewód zasilający monowtrysk przedłuż go i włóż do flaszki.
Całą tą operację należy robić powoli i ostrożnie .
Dobrze jak jest pod ręka osoba trzecia ze sprawną gaśnicą.
Odpukać, tak na wszelki wypadek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 341 gości