GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Opisy Waszych KILLów, tylko rzeczowe dyskusje, spam będzie tępiony.

Awatar użytkownika
krzys_jg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: krzys_jg » wt sty 15, 2013 20:50

Kill dokładnie sprzed chwilki u mnie ALH 154KM i 311NM brak kata a ostatnio jednomas ze sprzęgłem G60, opony 195/65/15 zima, kierownik HONDA CIVIC IV HB, mówił, że ma 1.8 170KM ale szczegółów nie zdążyłem dogadać. Pierwsza próba z miejsca równiutko maska w maskę, druga z rolki ok, 50km/h również identycznie i trzecia też z miejsca do ok. 150km/h i to samo, równiuteńko tak jak zaczęliśmy tak do końca maska w maskę. Myślałem, że Honda chociażby z racji masy zje mnie, ale tak nie było, kierownik z Hondy mówił, że duża różnica niutona. Dodam, że asfalt mokry i 1,2,3 brak trakcji i u mnie i u Niego, może to w jakiś sposób zaważyło. Jeżeli to może przez przypadek przeczytasz kolego to dzięki za świetną walkę :pub: :grin: Co jak co mogę powiedzieć ale piękny dźwięk wkręcającego się na obroty silnika hondy słyszałem u siebie lepiej niż mojego klekota pod maską :grin:



Awatar użytkownika
nitrox89
Dawca organów
Dawca organów
Posty: 2111
Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
Lokalizacja: Kraków okolice
Auto: mk4 AXR+

GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: nitrox89 » wt sty 15, 2013 20:52

Dobre dobre, a w tej bajce były smoki? :rotfl:
Nie dałbyś mu rady jakby tak D16z5 siedziało, a co dopiero B18


Rust is lighter than carbon fiber

Awatar użytkownika
krzys_jg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: krzys_jg » wt sty 15, 2013 21:02

Nie wiem co siedziało jakie 1,8. Powiedział tylko, że wcześniej był 1,4 a teraz jest 1,8 170KM ale nie znam dokładnego modelu silnika, nie wierzysz nie musisz, piszę jak było, zresztą jeżeli kolega z Civica JG przypadkiem może trafi na ten temat to prosiłbym bardzo o opis jak to wyglądało z jego strony i co ma dokładnie po maską. Nie należę do tych co się przechwalają, jak dostawałem baty od innych też to opisywałem w innych tematach. Może ktoś z Was miał podobny pojedynek, przy podobnych silniczkach i opisze jak się skończyło?



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Re: GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: wozekGTD » wt sty 15, 2013 21:52

Chyba scigaliscie sie na lodzie jezeli nie bylo trakcji na 3cim biegu w 150 konnym aucie. A co do hondy to gdyby trzymala serie to by zmiazdzyla takiego golfa. Wychodzi, ze czasem lepiej miec naprawde te 154KM niz 170 na papierze :bigok:


Focus RS mk3 Nitrous Blue

Awatar użytkownika
krzys_jg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 22:29
Lokalizacja: Jelenia Góra

GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: krzys_jg » wt sty 15, 2013 22:36

Fakt temperatura teraz u mnie lekko ujemna, droga czarna sypnięta solą. Nie mam pojęcia w jakim stanie była ta Honda, mówię o silniku tylko to co powiedział mi kolega z Hondy, nie mówię też, że silnik na pewno był igła bo nie mam bladego pojęcia i wtedy wynik mógłby być inny
Ostatnio zmieniony wt sty 15, 2013 22:40 przez krzys_jg, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Korno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pt gru 21, 2012 03:28
Lokalizacja: Szczecin

GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: Korno » wt sty 15, 2013 22:37

A ja Ci wierze ;) tak jak pisał poprzednik widocznie honda nie trzymała serii i tyle w tym temacie. Bardzo często tak się zdarza i nic w tym nadzwyczaj dziwnego. Spróbujcie się kiedyś na suchym :)



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: spawacz » sob sty 19, 2013 15:56

Taki ALH wbrew pozorom wcale slabo nie jedzie, a ta Honda miala ok 170KM tzn. chyba miala , osobiscie takim AeroDeckiem jechalem ,szalu ni ma....


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
strus90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: sob sty 15, 2011 14:40
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

Re: GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: strus90 » ndz sty 20, 2013 00:46

Korno pisze:A ja Ci wierze ;) tak jak pisał poprzednik widocznie honda nie trzymała serii i tyle w tym temacie. Bardzo często tak się zdarza i nic w tym nadzwyczaj dziwnego. Spróbujcie się kiedyś na suchym :)
Jak ktos wrzuca b18c4 do 4gena to napewno dba o to zeby byla tam seria ;) Nawet niech ma 15kmstrat do serii to przy tej masie powinien wygrac. Sprzwdzcoe sie na suchym zobaczymy jaki bedzie tego efekt.


Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470

Awatar użytkownika
blysk777
WĘDOKOWÓZ
Posty: 306
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 20:59
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Re: GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: blysk777 » pt sty 25, 2013 00:34

spawacz pisze:Taki ALH wbrew pozorom wcale slabo nie jedzie, a ta Honda miala ok 170KM tzn. chyba miala , osobiscie takim AeroDeckiem jechalem ,szalu ni ma....
No tak tylko wybebeszony 4gen waży 800kg przy 140 kucach i robi 15 na 1/4 więc o czym mowa :rotfl:


d14a1

Mazi1201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz mar 27, 2011 15:08

GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: Mazi1201 » pt sty 25, 2013 13:37

Katalogowo civic VI generacji z tym silnikiem łapie setke w 8,3 s natomiast golf ARL w 8,6 s wiec takie duzej roznicy nie ma. A mysle ze kolegi ALH bedzie troche sprawniejszy od ARL, wiec wynik wyscigu, sadze ze jest bardzo realny



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: spawacz » sob sty 26, 2013 20:51

Katalogowo to taki ALH wciaga tego ARL, mysle wiec ze i Honda bedzie miec cienko. Dajcie mnie ta Hondzianke :helm: . Kolego blysk 15 to ja 170 konna Cordi w Vario robilem na starym setupie ....


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: tomek08 » pn sty 28, 2013 11:29

Witam, jak to gada mój kolega, że dobry kierownik to +100KM. :bigok:
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

GOLF ALH+216+soft vs HONDA CIVIC IV 1.8

Post autor: herbiasty » pn sty 28, 2013 15:00

Te silniki hondy na naszym paliwie nie trzymaja parametrów. szczególnie te na rynek JAP. Ni mówie, że silniki sa słabe tylko trzeba do nich dobre paliwo lać.
Juz sie kiedys cisnąłem z kilkoma takimi.
Więc jak kierownik ogarnia to wynik całkiem realny :)
dla przykładu u mnie shamowane na 148,8KM i prawie1000kg
Tu na przykład rex H22A
[youtube][/youtube]

a Tu Civ B18C
[youtube][/youtube]

Z suchych danych moc/masa scirocco nie powinno mieć żadnego podejscia.


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „KILLe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości