obciążenie alternatora
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
obciążenie alternatora
w moim mk3 dokładałem świece żarowe płynu chłodzącego jednak działają tylko podczas testu elementów wykonawczych ... grrr
dziwna rzecz się dzieje bo :
vag pokazuje takie wartości
niby temperatury powinny załączyć ale
obciążenie altka jest za duże. z czego może to wynikać????
co sprawdzić ???
p.s. niema znaczenia czy s a światła włączone czy nie, czy fotele podgrzewane i czy klima (jak było ciepło) więc sam nie wiem. ładowanie jest oki więc skąd to obciążenie ???
dziwna rzecz się dzieje bo :
vag pokazuje takie wartości
niby temperatury powinny załączyć ale
obciążenie altka jest za duże. z czego może to wynikać????
co sprawdzić ???
p.s. niema znaczenia czy s a światła włączone czy nie, czy fotele podgrzewane i czy klima (jak było ciepło) więc sam nie wiem. ładowanie jest oki więc skąd to obciążenie ???
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
obciążenie alternatora
x x x x x x x x Ogrzewanie dodatkowe wyłączone, ponieważ:tberent pisze:vag pokazuje takie wartości
1 Temperatura płynu chłodzącego powyżej 70 do 80oC
lub temperatura zasysanego powietrza powyżej + 5oC
1 Uszkodzony alternator.
1 Napięcie akumulatora poniżej 9 V.
1 Obroty silnika poniżej 760/min.
1 Uruchomienie silnika w ciągu ostatnich 10 sekund.
1 Uszkodzony czujnik G62 temperatury płynu chłodzącego
lub czujnik G72 temperatury kolektora ssącego albo
uszkodzony stopień końcowy dodatkowego ogrzewania.
1 Bez znaczenia.
1 Bez znaczenia.
ty masz 00000001 - czyli jak wół Temperatura płynu chłodzącego powyżej 70 do 80oC lub temperatura zasysanego powietrza powyżej + 5oC
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
obciążenie alternatora
marcin7x5, mam 90A ale nie zmienia się obciążenie
grg474, zobacz screen że temperatura zasysanego powietrza 4,5 stopnia a temp "wody" ok 34
dopatruje sie tutaj obciazenia altka
no chyba ze trzeba zakodować sterownik do obsługi świec bo u mnie fabrycznie ich nie było.
coś jakby tempomat.
btw. co się jeszcze da zrobić w adaptacji oprócz:
1)dawki paliwa
2)egr
3)? nie wiem
4)pusto
5)dawki startowej
no 16 czasu grzania świec żarowych
grg474, zobacz screen że temperatura zasysanego powietrza 4,5 stopnia a temp "wody" ok 34
dopatruje sie tutaj obciazenia altka
no chyba ze trzeba zakodować sterownik do obsługi świec bo u mnie fabrycznie ich nie było.
coś jakby tempomat.
btw. co się jeszcze da zrobić w adaptacji oprócz:
1)dawki paliwa
2)egr
3)? nie wiem
4)pusto
5)dawki startowej
no 16 czasu grzania świec żarowych
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
obciążenie alternatora
to raczej jedyne wyjście z sytuacji. Można jeszcze ewentualnie załozyć sobie samemu jakis włacznik na ten dogrzewacz.tberent pisze:no chyba ze trzeba zakodować sterownik do obsługi świec bo u mnie fabrycznie ich nie było
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Re: obciążenie alternatora
Najlepiej gdyby było to coś w stylu turbo timera, tyle że działające po odpaleniu Załączasz sobie to jednorazowo i po każdym odpaleniu w zimie grzeje przez np 2 minuty. Na lato odłączasz i nie działa. Pytanie tylko czy altek da sobie radę, nie było to tak, że jak jest podgrzewacz, to alternator ma 120A?marcin7x5 pisze:to raczej jedyne wyjście z sytuacji. Można jeszcze ewentualnie załozyć sobie samemu jakis włacznik na ten dogrzewacz.tberent pisze:no chyba ze trzeba zakodować sterownik do obsługi świec bo u mnie fabrycznie ich nie było
obciążenie alternatora
Mi się wydaje, że alternator jest coś nie halo, świece dogrzewające silnik już raczej nie działają przy takiej temp. podgrzewacz jakby był załączony to w trzecim okienku grupy 016 byś miał np. 01
Tak przy podgrzewaczach był alternator 120A
Tak przy podgrzewaczach był alternator 120A
Re: obciążenie alternatora
Kolego nie załącza Ci się podgrzewacz bo warunek temperatury na to nie pozwala.tberent pisze:w moim mk3 dokładałem świece żarowe płynu chłodzącego jednak działają tylko podczas testu elementów wykonawczych ... grrr
dziwna rzecz się dzieje bo :
vag pokazuje takie wartości
niby temperatury powinny załączyć ale
obciążenie altka jest za duże. z czego może to wynikać????
co sprawdzić ???
p.s. niema znaczenia czy s a światła włączone czy nie, czy fotele podgrzewane i czy klima (jak było ciepło) więc sam nie wiem. ładowanie jest oki więc skąd to obciążenie ???
w pierwszym bicie masz "1" (liczba 1 od prawej strony w dugim oknie bloku nr.16) więc albo temp. zewnętrzna albo układu chłodzenia za wysoka, a patrząc na obrazek który dodałeś wynika że to temperatura zewnętrzna jest za wysoka.
zresztą w trzecim okienku bloku nr. 16 masz "00" więc nie jest włączona żadna ze świec podgrzewacza, pojawiająca się "1" sygnalizuje o włączeniu jednej lub więcej świec.
Spróbuj poszukać czujnika temp. zewnętrznej, daj na niego trochę śniegu i obserwuj temp. w okienku nr.3 w bloku nr.7
po zejściu temp. poniżej 0oC odpal silnik zobacz czy grzeje podgrzewacz.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
obciążenie alternatora
już mu to tłumaczyłem ale jego odpowiedź jestdanioo pisze:Kolego nie załącza Ci się podgrzewacz bo warunek temperatury na to nie pozwala.
tberent pisze:grg474, zobacz screen że temperatura zasysanego powietrza 4,5 stopnia a temp "wody" ok 34
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
obciążenie alternatora
U mnie jest taki sam problem.
Czy jest 10*C, czy -10*C cały czas pokazuje obciążenie alternatora na 99,6%
Zastanawiają mnie te dwa małe kabelki które idą do alternatora.
Jeden idzie do ECU... ale ten drogi nie mam pojęcia gdzie.
Czy jest 10*C, czy -10*C cały czas pokazuje obciążenie alternatora na 99,6%
Zastanawiają mnie te dwa małe kabelki które idą do alternatora.
Jeden idzie do ECU... ale ten drogi nie mam pojęcia gdzie.
obciążenie alternatora
ja ma sdi ale sprawdze dokąd dolatuje ten dodatkowy cabelek.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
obciążenie alternatora
W teorii powinno załączyć przy temp powietrza 5 st C u mnie działają jak temp spadnie na 0 i niżej.danioo napisał:
Kolego nie załącza Ci się podgrzewacz bo warunek temperatury na to nie pozwala.
w pierwszym bicie masz "1" (liczba 1 od prawej strony w dugim oknie bloku nr.16) więc albo temp. zewnętrzna albo układu chłodzenia za wysoka, a patrząc na obrazek który dodałeś wynika że to temperatura zewnętrzna jest za wysoka.
Alternator w tym przypadku chyba jest bez znaczenia, 1 wyraźnie wskazuje na warunek temperatury.
obciążenie alternatora
hmmm. skoro u mnie temperatura jest nie halo to proszę poradzić co sprawdzić ??
VAG pokazuje temperatury więc czy na pewno??
pytanie jak powinien być zakodowany 1Z z seryjnymi świecami?
VAG pokazuje temperatury więc czy na pewno??
pytanie jak powinien być zakodowany 1Z z seryjnymi świecami?
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości