
Zaznaczyłem miejsca gdzie są plamki rdzy. Najgorzej było przy wydechu. Tam powstałą niezła dziura. Poprzedni właściciel załatał ją plasteliną i pomalował na czarno


Zdjęcie z pracy, tylko jedno, nie sądziłem, że taki temat może być tak ciekawy

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dla amatora na pewno, ale z czasem przestaje być, a robota brudna i ciężka z resztą.Montifer pisze:nie sądziłem, że taki temat może być tak ciekawy
Nic się nie dzieje,jak ktoś z głową do tego podejdzie.Marcin TDI pisze:Po niedzieli może wrzucę zdjęcia co się dzieje
Jeśli napiszesz,że jeszcze raz to będziesz szpachlował,to sorry.....Marcin TDI pisze: robię takie autko co odpada szpachla z całej maski.
No tak,tylko zwróć uwagę jak to jest spaprane.Centymetr szpachli UNI na niechlujnie wyklepanej blasze,więc siłą rzeczy musiało spękać i puścić wilgoć pod spód.Stawiam również,że na 100% nie zabezpieczyli elementu od wewnątrz i kto wie,czy wilgoć z korozja nie przedarła się od środka...Marcin TDI pisze:przykład szpachli na gołej blasze viewtopic.php?f=17&t=274391&p=4589559#p4589559
Na samochody go nie kładziemy (Cortainu, Fertana, Brunoxa moim zdaniem też nie). To że ktoś pomazał minią czy czymś podobnym świadczy o tym że pewnie nie miał nic innego.Montifer pisze:Dobrato kładziemy go kiedy? Po Cortanianie? Po szpachli ? Po podkładzie ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości