Golf MK2 swap na 1.6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf MK2 swap na 1.6
Siemka
Uruchomiłem jakiś czas temu mojego golfika, w którym zmontowałem silnik ABU 1.6 z przerobieniem go na wtrysk ze starego silnika 1.3. Mam nie lada problem, a mianowicie nigdzie nim jeszcze nie jeździłem tylko odpalałem i już dwa razy tankowałem go po 7 litrów benzyny, które bardzo szybko spala dosłownie odpalałem go kilka dni do rozgrzania silnika bo robiłem nagrzewnice i paliwa brak Instalacja została org. + komp z 1.3. Wtryski pracują dosyć głośno, słychać jak cykają.
Co mogło by być przyczyną takiego spalania, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, wtryski czy coś innego? Patrzyłem za sondą ale tak nie za bardzo ją widać, jakby jej nie było. Czujnik od temp. wody na liczniku dochodzi prawie do maximum natomiast dioda ostrzegawcza i brzęczyk nie włączają się. Sam już nie wiem
Zapomniałem jeszcze jakbym chciał kupić wtryski to jest jakaś różnica od jakiej jest pojemności silnika np 1.4 a 1.6?
Uruchomiłem jakiś czas temu mojego golfika, w którym zmontowałem silnik ABU 1.6 z przerobieniem go na wtrysk ze starego silnika 1.3. Mam nie lada problem, a mianowicie nigdzie nim jeszcze nie jeździłem tylko odpalałem i już dwa razy tankowałem go po 7 litrów benzyny, które bardzo szybko spala dosłownie odpalałem go kilka dni do rozgrzania silnika bo robiłem nagrzewnice i paliwa brak Instalacja została org. + komp z 1.3. Wtryski pracują dosyć głośno, słychać jak cykają.
Co mogło by być przyczyną takiego spalania, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, wtryski czy coś innego? Patrzyłem za sondą ale tak nie za bardzo ją widać, jakby jej nie było. Czujnik od temp. wody na liczniku dochodzi prawie do maximum natomiast dioda ostrzegawcza i brzęczyk nie włączają się. Sam już nie wiem
Zapomniałem jeszcze jakbym chciał kupić wtryski to jest jakaś różnica od jakiej jest pojemności silnika np 1.4 a 1.6?
Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2013 21:21 przez marek94, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf MK2 swap na 1.6
Coś na razie nie widać odp albo mam nietypowy problem.
Jest może jakaś różnica jeśli zamiast starych czujników niebieskiego i czarnego ma podłączony jeden 4 pinowy z żółtym pierścieniem, wartości rezystancji są takie same?
Jeśli jest różnica to może być 1 przyczyna dużego spalania, może ciągle na ssaniu chodzi bo jak się zagrzeje i daję energicznie gazu to słychać tak jakby były świece uszkodzone ale na zimnym chodzi dobrze i nie ma w nim sondy lambda ani katalizatora a raczej była bo w dowodzie jest 1.3 KAT to mogła by być druga przyczyna.
Jak zakupie paliwo to pomierzę rezystancję na 1 i 3 styku czujnika, jak dzisiaj mierzyłem zimnego temp. ok 6*C i rezystancja była 8,5kOma. Termostat zalewałem w domu wrzątkiem to się powoli otworzył. Proszę jakiekolwiek propozycje abym miał jakiś punkt odniesienia, szkoda że nie zrobili możliwości podpięcia się VAGiem ułatwiłoby to sprawę.
Dziś odpaliłem samochód i zmierzyłem rezystancję czujnika wyszło ok 58-60 omów, mierzone po włączeniu się wentylatora chłodnicy. Jutro zamontuję i podłączę sondę.
Jeszcze ustawiałem zapłon bo był przyśpieszony dosyć mocno.
A da się coś zrobić aby wskazówka od poziomu paliwa szybciej narastała bo u mnie powoli, czyściłem ten mechanizm z pływakiem wtyki, ścieżki, wszystko
na glanc.
Jest może jakaś różnica jeśli zamiast starych czujników niebieskiego i czarnego ma podłączony jeden 4 pinowy z żółtym pierścieniem, wartości rezystancji są takie same?
Jeśli jest różnica to może być 1 przyczyna dużego spalania, może ciągle na ssaniu chodzi bo jak się zagrzeje i daję energicznie gazu to słychać tak jakby były świece uszkodzone ale na zimnym chodzi dobrze i nie ma w nim sondy lambda ani katalizatora a raczej była bo w dowodzie jest 1.3 KAT to mogła by być druga przyczyna.
Jak zakupie paliwo to pomierzę rezystancję na 1 i 3 styku czujnika, jak dzisiaj mierzyłem zimnego temp. ok 6*C i rezystancja była 8,5kOma. Termostat zalewałem w domu wrzątkiem to się powoli otworzył. Proszę jakiekolwiek propozycje abym miał jakiś punkt odniesienia, szkoda że nie zrobili możliwości podpięcia się VAGiem ułatwiłoby to sprawę.
Dziś odpaliłem samochód i zmierzyłem rezystancję czujnika wyszło ok 58-60 omów, mierzone po włączeniu się wentylatora chłodnicy. Jutro zamontuję i podłączę sondę.
Jeszcze ustawiałem zapłon bo był przyśpieszony dosyć mocno.
A da się coś zrobić aby wskazówka od poziomu paliwa szybciej narastała bo u mnie powoli, czyściłem ten mechanizm z pływakiem wtyki, ścieżki, wszystko
na glanc.
Golf MK2 swap na 1.6
co do wskaźnika niestety to już taki model i pupa:P
co do spalania zapon rozrząd podstawa by byly dobrze ustawione
co do gaźnika nie wiem ale przy 1.6 jak mam to mam i kata i sonde a co do ssania to u mnie za to odpowiada czarny czujnik a jak ty u siebie daleś na jeden 4pinowy to nie wiem jak tam jest
co do spalania zapon rozrząd podstawa by byly dobrze ustawione
co do gaźnika nie wiem ale przy 1.6 jak mam to mam i kata i sonde a co do ssania to u mnie za to odpowiada czarny czujnik a jak ty u siebie daleś na jeden 4pinowy to nie wiem jak tam jest
Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
Golf MK2 swap na 1.6
Sonda podłączona i silnik lepiej wchodzi na obroty, rozrząd jest dobrze ustawiony, zapłon też, tylko teraz wiem, że muszę wymienić czujnik temp. ponieważ jak się silnik zagrzeje to czujnik odcina paliwo i samochód gaśnie, aby przejechać się musiałem zapalić samochód, odpiąć wtyczkę od czujnika i dopiero mogłem jechać, rozgrzany bez podpięcia czujnika nie odpali. Jak już pisałem rezystancja przy rozgrzanym wyszła ok 60 Omów natomiast w Autodacie jest napisane od 270 do bodajże 370 Om.
Golf MK2 swap na 1.6
Kupiłem nowy czujnik ale dalej to samo, wskaźnik dochodzi do końca i po zagrzaniu to samo ale okazało się, że źle podpiąłem sonde i jest ok. Teraz bd bawił się z regulacją tylko najpierw wyczyszczę przepustnicę, posprawdzać szczelność i zobaczymy na ile 5 litrów starcza. A i jeszcze ja mam ten licznik z zegarkiem zamiast obrotomierza, chciałbym kiedyś wstawić ten z obrotomierzem i zegarkiem elektrycznym, czy w takim przypadku muszę coś z kostką zrobić? Bo sygnał na obrot. mam z alternatora. Ten jeden przewód dołożyć wystarczy, czy coś więcej?
Byłem się przejechać i wskaźnik temp. zmienił swoją pozycję na środek wskaźnika, a na postoju był na maksa? Jest jakaś konkretna różnica jak przyspieszacz zapłonu jest walnięty, bo mogę w niego dmuchać do bólu i na odwrót?
Byłem się przejechać i wskaźnik temp. zmienił swoją pozycję na środek wskaźnika, a na postoju był na maksa? Jest jakaś konkretna różnica jak przyspieszacz zapłonu jest walnięty, bo mogę w niego dmuchać do bólu i na odwrót?
Golf MK2 swap na 1.6
Doszedłem do wniosku, że na wypłatę kupuje komputer i instalacje silnikową od abu 1.6 i bd się martwił tylko skrzynką bezpieczników.
Golf MK2 swap na 1.6
Czy średnica układu wydechowego może zostać od 1.3 czy wymienić na większą średnicę?
Wie może ktoś z jakiego to modelu silnika?
http://allegro.pl/show_item.php?item=29 ... d00be2ff62" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie może ktoś z jakiego to modelu silnika?
http://allegro.pl/show_item.php?item=29 ... d00be2ff62" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: sob mar 19, 2011 18:51
Golf MK2 swap na 1.6
czesc kolego ja rowniez nizesze sie z zmairem swapa pomiedz mi co jest potrezbne i jak to skomplikowane bo ja bym chial z gazika na wielopunkt
Golf MK2 swap na 1.6
Z każdym swapem to najlepiej robić przekładkę z rozbitego auta, potrzebna jest wiązka elektryczna,komputer od nowego silnika, może być też pompka paliwa i inne rzeczy które mogą wyjść w praniu, przy przekładce instalacji pamiętać trzeba o skrzynce bezpieczników, która może być inna. Ja u siebie jak pisałem tylko przerobiłem mocowanie kolektora ssącego i jest wszystko na starej instalacji + zmieniona kostka od czujnika temp. Ale co mi po tym jak samochód pali na pewno ponad 10 l bo 5 l starcza na ok 50km , a teraz mam problem żeby w miarę tanio znaleźć org. wiązkę i komputer od mojego silnika.
P.S najważniejsze są chęci bo różnie może być, np. ja poskładałem wszystko chcę zrobić próbę a tu silnik jak kołek, ani drgnie rozebrałem i wyciągnąłem, a okazało się że starczyło rozrusznik wymienić bo jego nadlew prowadzący przy skręcaniu dociskał koło zamachowe
P.S najważniejsze są chęci bo różnie może być, np. ja poskładałem wszystko chcę zrobić próbę a tu silnik jak kołek, ani drgnie rozebrałem i wyciągnąłem, a okazało się że starczyło rozrusznik wymienić bo jego nadlew prowadzący przy skręcaniu dociskał koło zamachowe
Golf MK2 swap na 1.6
Szukając po necie znalazłem, że ten sterownik 6K0 907 311 B jest od Seata silnik 1.6i CLX 55kW na wtrysku jednopunktowym. Teraz nie wiem czy to będzie działać Na allegro są aukcje z tym komputerem że jest on od vw polo, audi. Sprzedający mówił, że silnik był na mono 1.6. tu link do aukcji
http://moto.allegro.pl/vw-polo-clasic-1 ... 61326.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Brać czy nie oto jest pytanie
http://moto.allegro.pl/vw-polo-clasic-1 ... 61326.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Brać czy nie oto jest pytanie
Golf MK2 swap na 1.6
Witam, też chcę wymienić silnik na 1.6 mk2 tylko, że ja go chce zaadoptować do golfa mk3 1.4 (1991r) czy to wypali?
Golf MK2 swap na 1.6
a dlaczego nie tylko najlepiej mieć całego dawcę bo komp wiącha i wszystko będziesz miał
Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
Golf MK2 swap na 1.6
no właśnie jest dawca, tylko wiadomo, że chodzi o pieniądze więc im taniej tym lepiej, a za przekładką od mk2 przemawia to, że silnik jest suchy i nigdy nie pracował na lpg, tylko są dylematy co do spasowania silnika z osprzętem mk3
Golf MK2 swap na 1.6
tzn jaki masz problem????
Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;
kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości