Traktorzy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
Traktorzy
Najczęściej podobne obiawy były przez niebieski czujnik. Ale zazwyczaj różnica w obiawach była taka, że utrzymywały się ciągle. Ale nie mówie, że nie musi być to jego wina. On też steruje ssaniem. Odepnij go i zobacz co bedzie
Traktorzy
doggie, Sory. Inaczej nie potrafiłem tego nazwać, bo widzę podobne nazewnictwo lecz inny problem
Jutro rano odepnę kostkę od czujnika. Zaznaczę też że wymieniałem go już jakiś czas temu, ale przeglądając wiele tematów o tym niebieskim bolcu, to rozumiem tylko, że są czujniki i czujniki. Zależy jak się trafi
Jutro rano odepnę kostkę od czujnika. Zaznaczę też że wymieniałem go już jakiś czas temu, ale przeglądając wiele tematów o tym niebieskim bolcu, to rozumiem tylko, że są czujniki i czujniki. Zależy jak się trafi
Traktorzy
Nie wiem co o tym sądzić patrząc na wyniki.
Przy temperaturze -6'c rano oporność na niebieskim czujniku wynosila 9.36 KOhm'a . Przy Nagrzanym silniku do temperatury 90'C pomiar wykazal 300 Ohm . Dodam jeszcze. że Przed opaleniem dziś rano odlaczylem czujnik. Golfik ruszyl tak jak zawsze- jak traktor.
Przy temperaturze -6'c rano oporność na niebieskim czujniku wynosila 9.36 KOhm'a . Przy Nagrzanym silniku do temperatury 90'C pomiar wykazal 300 Ohm . Dodam jeszcze. że Przed opaleniem dziś rano odlaczylem czujnik. Golfik ruszyl tak jak zawsze- jak traktor.
Traktorzy
miałem to samo ale nie naprawiałem tego bo auto sprzedane. Ja zauważyłem że po odpaleniu i lekkim pulsacyjnym dodawaniu gazy obroty spadały i zaczynał przerywać tak jak u Ciebie, kiedy kilka razy tak populsowałem gazem a następnie dodałem więcej i trzymałem ok 4tys. obr z wydechu puszczał czarną chmurkę dymu i wyraźnie było czuć paliwo tak jakby się zalewał, więc to może być coś z ssaniem lub jak koledzy wyżej piszą czujnik który jest za nie odpowiedzialny
Moja kabina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=476251" onclick="window.open(this.href);return false;
Traktorzy
u mnie na przykład w silniku 1.6 pn winny takiemu stanowi rzeczy był przerywacz zapłonu (oprócz "traktorzenia" dochodziło jeszcze do przerywania przy przyspieszaniu i strzelaniu w wydech), wymieniłem przerywacz i pomogło. Na zimnym silniku podobno problemy z elektryką objawiają się bardziej niż na ciepłym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości