turbo z ATD DO ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
turbo z ATD DO ALH
witam powiecie mi czy turbo z silnika atd 105km będzie pasować bez problemu do alh 140 koni po programie mam okazje kupić niby wyglądają prawie tak samo oznaczenie KKK o nr 038253016 --KP39A czy wytrzyma bez problemu to 140 km ??
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
turbo z ATD DO ALH
Tu nie o moc chodzi ale o zadane ciśnienie doładowania przez tunera... na początek ustal powód wykrzaczenia się ori turbo a dopiero potem instaluj nowe, bo jeśli "coś" się przyczyniło do jego uszkodzenia- tak domniemam skoro chcesz wymienić na inne, to "nowe" turbo może podzielić los starego.dwajeden pisze: czy wytrzyma bez problemu to 140 km ??
Wg GARRETT Garrett GT1749V to samo turbo dla silników... AHF, AJM, ALH, ASV, ATD, AUY, AXR
turbo z ATD DO ALH
wiesz w starym miałem wieczny problem z zapiekaniem się kierownic narazie wyczyszczone i jest ok ale mam właśnie okazje kupić od znajomego z fabi 2007 atd 105km turbinkę po 102tys przebiegu bo wymienił od asz i mam fajną cene a da dodatek to firma KKK tam podobno nie występuje coś takiego jak zapiekanie sie kierownic...? Przynajmniej tak mi sie wydaje bo rozbierałem taka ostatnio przebieg 360 i coś w srodku czyściutko nic nie pozapiekane...
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
turbo z ATD DO ALH
KKK się nie zapieka, co najwyżej wyrabia się mechanizm sterujący pracą kierownic- co owocuje podobnym efektem jak w przypadku zapiekania ...dwajeden pisze: Przynajmniej tak mi sie wydaje bo rozbierałem taka ostatnio przebieg 360 i coś w srodku czyściutko nic nie pozapiekane...
Sprawdzałeś czy łopatki kierownic spalin nie obcierają o bieżnie ...dwajeden pisze:wiesz w starym miałem wieczny problem z zapiekaniem się kierownic narazie wyczyszczone i jest ok
turbo z ATD DO ALH
wiesz wyszlifowałem trochę tej powierzchni pod łopatkami to kółeczko co się wyciąga można nawet powiedzieć że wiekszą ilośc narazie jest ok ale znać życie jeszcze trochę i znow będzie to samo
turbo z ATD DO ALH
italiano_83,
powiedz mi czy mechanizm sterujący pracą kierownic w KKK często się wyrabia? przeszukuje cale forum i żadnych skarg na KKK żadnych zapieczeń i tak dalej?
powiedz mi czy mechanizm sterujący pracą kierownic w KKK często się wyrabia? przeszukuje cale forum i żadnych skarg na KKK żadnych zapieczeń i tak dalej?
turbo z ATD DO ALH
bo niewiele osob wie o tym a dwa to to ze chyba mniej bylo tych kkk jak garrettow. po wyrobieniu sie tego mechanizmu jest taki luz ze cisnienie doladowania jest nie do opanowaniu bo lekko ECM zapoda sygnal do N75 zeby np zmniejszyc doladowanie a tu spadek za mocny no to teraz trzeba dolozyc i ecm daje sygnal odpowiedni i znowu za duz edoladowanie i tak wkoło macieju. Zapiekac tez sie ponoc troszke zapiekały to nie tak ze sa wolne od tego calkowicie tak więc widzisz.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
turbo z ATD DO ALH
Na pewno nie ma co porównywać tego do zapiekania się kierownic. Poza tym wyrobienie mechanizmu skutkuje zazwyczaj niewielkimi problemami z wysterowaniem ciśnienia doładowania, a tego nie da się odczuć czy turbo przeładowuje 50 czy 100mb pod butem, problem zaczyna się kiedy ktoś chce zrobić program/ włożyć większe wtryskiwacze i tuner widzi,że nie da się ogarnąć ciśnienia doładowania.dwajeden pisze:powiedz mi czy mechanizm sterujący pracą kierownic w KKK często się wyrabia?
turbo z ATD DO ALH
ja bym pod program kkk nie wkładał maja odwieczny problem z overboostem w róznych zakresach a najbardziej w granicach 4tys co jest niebezpieczne do wysrania sie turbiny i dalszych konsekwencji z tym zwiazanych -ot tyle moje zdanie
turbo z ATD DO ALH
dokladnie szły tylko w atd ,axr i asz i to nie wszystkich cala reszta to garrettwesol pisze:a dwa to to ze chyba mniej bylo tych kkk jak garrettow
turbo z ATD DO ALH
to chyba bedę szukał turbiny ok asz KKK nie chce innej mam dość czyszczenia łopatek auto dziennie robi tylko 40km teraz tego gareta co mam to niby nie ma żadnego luzu odlej 0.5 l na 10tys teraz jak czyściłem to wszystko wypiaskowałem i wyszlifowałem bardziej to łoże gdzie łopatki przylegają i jak na razie jest ok ale znać zycie to kwestia czasu...
turbo z ATD DO ALH
Zmieniając turbo w swoim silniku od razu myślałem nad zamontowaniem turbo od np. Audi A4 lub Passata B5 - zależało mi na tym by grucha siłownika podciśnienia była zwrócona do góry (jak w Golfie III - posiadacze TDI tych Golfów nie wiedzą co to jest zacinająca się sztanga w gruszce) a nie tak jak oryginalnie w silnikach Golfa IV w dół. Praktycznie wyeliminuje to wtedy problemy z korozją sztangi w gruszce. Założyłem więc turbo od silnika BRD bo i tak są plany na wyciśnięcie większych soków z tego silnika. Oczywiście ta zamiana wiąże się też z dokupieniem kolektora wydechowego z tych aut bo jest on dzielony a nie jak w Golfach IV zintegrowany z turbo. Mniej jest też wtedy roboty z demontażem samej turbospręzarki. Reasumując same plusy takiej zamiany.
turbo z ATD DO ALH
a zmieniając turo ze 130 ASZ do mojego jest jakaś poprawa mocy oczywiście u tunera teraz mam 140km i czy turbo kkk KP39A jest od 130 czy 105?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości