Swap D ------> TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Swap D ------> TD

Post autor: To_mas » sob sie 12, 2006 10:16

Witam chciałem sie dowiedzieć jakie mogą być koszta (nie licząc ceny silnika i roboty !!!) w Swapie z Diesla w TD :)))
Mam skrzynie 5 giegowa i zwykłego diesleka a bardzo chciałbym TD:)
Czy cos oprucz silnika 3a wymieniać ?? nie wiem np układ wydechowy czy cos ?? no i czy skrzynia spasuje ?? Wogole gdzie jest numer skrzyni /??
Pozdrawiam i mam nadzieje sie czegos dowiedzieć :))



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 10:54

To_mas, za 1200-1500 możesz wyrwać cały silnik ze skrzynią. ale jeżeli nie to sprzegło może się róznić ale nie koniecznie. Wydech w TD też jest troche inny ale migomat i po kłopocie ale też musisz sprawdzić średnice wydechu im większy tym lepszy.
Ja mam w 1V skrzynie o oznaczeniu 4S i z tego co się orientuje te skrzynie były montowane w JP numeru szukaj od spodu na rancie skrzyni co się przytula do silnika. Jak wejdziesz do kanał lukni na skrzynie i od razu widać.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 11:07

tomcio666, nie dawno mi wpierali, że zwyklas też ma osiągi ;), a tu Krzylu swap na TD, a teraz To_mas,


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » sob sie 12, 2006 12:09

ja bym predzej zainwestował w silnik TD niz przerabiac, nie wiem jak to siema do cisnienia na wtryskach ,pompa z grucha ,niewiem czy głowica inna w td bo chyba td ma dodatkowo natrysk oleju na tłoki ,gdzies było juz na forum o tym ze to nie opłacalny biznes bo i tak roznica w przyspieszeniu nie bedzie kolosalna ,ja był kupił silnik SB 80PS. takie moje zdanie.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sie 12, 2006 12:17

vw_vandal pisze:tomcio666, nie dawno mi wpierali, że zwyklas też ma osiągi ;)
no wiesz ja mam mojego po kapitalce w 2003 roku :)) to jakoś jezdzi ale TD to całkiem inna bajka :))

Hmm czyli 3a by sprawdzić czy sprzęgło bedzie pasowało bo z wydechem bym sobie poradził (migomat spawarka elektryczna i palnik gazowy wsio w domku jest :D:)

piter13, Czytaj uwazniej temat "SWAP" z jezyka ang zamiana :PP z tego co sie orientuję czyli ja mam zamiar wymienić silnik Nigdy bym do zwykłego JP trurbiny nie dokładał bo koszta te same a i silnik zaraz by sie rozleciał :PP No i jak sam piszesz roznica nie wielka



piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » sob sie 12, 2006 12:43

a to zwracam honor ,nie zajarzyłem :bigok:



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 13:26

To_mas, ja też bym spróbował zamieścić ogłoszenie, że zamienisz D na TD. Widziałem kilka osób, które kupują TD a póżniej turba w anputują. Jak montujesz TD i będziesz kombinował przy wydechu to ja bym cię namówiał na przelot z nierdzewy o średnicy 6 cm.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sie 12, 2006 14:11

vw_vandal pisze:Jak montujesz TD i będziesz kombinował przy wydechu to ja bym cię namówiał na przelot z nierdzewy o średnicy 6 cm.
no przemyśle ale podejrzewam ze droga bedzie taka rurka ://////

vw_vandal, a myślisz o takim ogłoszeniu tutaj na forum ??? czy gdzies indziej no bo by mi to w sumie odpowiadało tylko czy faktycznie ktos by sie tak zamienił ????



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 14:16

To_mas, nawet tutaj zamieść jest dużo osób, dla których liczy się ekonomia a nie osiągi. Mój kuzynek załatwia mi rurę z nierdzewki z dodatkiem aluminium firmy Bosal (typowa na wydech) 2m rury za 68 zł (wymiary rury 2m dł, 6 cm szer. i gr. ścianki 2mm). Ja sobie zamowiłem 2x 2m i powino wystarczyć, a w dodatku możesz te rury spawać zwykłym migomatem. A swój wydech mogę komuś opchać :)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sie 12, 2006 15:13

vw_vandal, hmm no spróbuje wieczorakiem moze sie akurat ktoś nawinie :)) Bo moj silniczek jest Igła :) wiec moze moze :)



Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » pn sie 14, 2006 10:49

Panowie z tego co wiem, to sprzegla sa wieksze w silnikach JR i SB doklanie to 210mm, w pozostalych sa te mniejsze, niewiem czy 190 czy 200. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn sie 14, 2006 11:04

pawlospc, prawda, u mnie w SB siedzialo 210 w innych jest 200, ale jak juz sie wymiania to mozna zalozyc wzmocnione 210

katalog: http://webcat.zftrading.de/index.asp?SPR=19


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości