Klimatronic ustawienia.

Wszelakie problemy związane z nadwoziem i wnętrzem pojazdu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Van Gandalf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr cze 13, 2007 15:54
Lokalizacja: Oświęcim

Klimatronic ustawienia.

Post autor: Van Gandalf » wt sty 22, 2013 17:21

Witam, posiadam w borze klimatronic i w zimie jeżdżąc na krótkich odcinkach do 5km 18st. to zdecydowanie dla mnie za gorąco (siedzę w kurtce i czapce) chłodniej się nie da dać tylko LO i zima w samochodzie... jak sobie ustawić np. 10 st ??? bo ten super hyper automatyczny klimatronik doprowadza mnie już do nerwicy, jak miałem manuala to ustawiałem sobie temp w autku jak mi się tylko zechciało i było super,



Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3021
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Klimatronic ustawienia.

Post autor: peppa_814 » wt sty 22, 2013 20:30

Obrazek

Rozwiązań jest kilka:
1. Zdejmuj kurtkę/czapkę
2. Zmniejsz siłę nawiewu
3. Wyłącz klimę.

:bigok:



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Klimatronic ustawienia.

Post autor: Kamel » wt sty 22, 2013 21:37

peppa_814 pisze:Rozwiązań jest kilka:
Ewentualnie można jeszcze wrzucić manualną klimę.
Myślę, że znalazłoby się kilku chętnych na taką zamianę, choć pewnie musiałbyś dopłacić do tej wymiany, no ale czego się nie robi dla komfortu w aucie :bigok:


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
zimnylech
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob sie 21, 2010 14:40
Lokalizacja: EL/D.

Klimatronic ustawienia.

Post autor: zimnylech » wt sty 22, 2013 22:13

metoda prób i bledow otwieraj okna w koncu uzyskasz efekt jaki ci odpowiada, mysle ze tyl okolo 12 cm przod kolo 10 cm, jak masz szyber to nie pomoge bo to juz przekracza moja inteligencje,


ROBIĘ TO CO LUBIĘ, LUBIĘ TO CO ROBIĘ
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Klimatronic ustawienia.

Post autor: Haki » czw sty 24, 2013 00:15

peppa_814 pisze:Obrazek

Rozwiązań jest kilka:
1. Zdejmuj kurtkę/czapkę
2. Zmniejsz siłę nawiewu
3. Wyłącz klimę.

:bigok:
Od kiedy to kompresor klimy działa w MK IV przy ujemnych temperaturach :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5938
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Klimatronic ustawienia.

Post autor: grg474 » czw sty 24, 2013 11:56

no bez jaj - on ma coś nie tak jak 18 stopni to za gorąco... po 1 nastaw na szybę i następnie nadmuch (siłę skoryguj przyciskiem) - wtedy ciepłę powietrze będzie zapobiegać parowaniu szyb a jeśli zmniejszysz siłę nadmuchu to nie będzie ci też przeszkadzać.
Tak wogóel to jak to możliwe żeby na odcinku 5km było za gorąco w aucie przy nastawie 18??? Może masz coś nie tak z panelem klimatronika albo nastawiłeś 28 :)


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Klimatronic ustawienia.

Post autor: MaciekV5 » czw sty 24, 2013 12:41

U mnie jest tak samo, w trybie ECON, pomimo 20 stopni grzeje na maxa wg mnie i się robi za gorąco, w trybie AUTO jakoś lepiej trzyma zadaną temperaturę. U mnie uszkodzony jest siłownik V71 i klapki stoją w miejscu, obstawiam że to jest powodem takiego silnego nagrzewania bo mieli cały czas powietrze z wewnątrz auta, pomijam zaparowane szyby :bajer: Dobrze myślę?



Yaro1981
Forum Master
Forum Master
Posty: 1621
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 13:17
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Klimatronic ustawienia.

Post autor: Yaro1981 » czw sty 24, 2013 13:53

kto mądry jeżdzi w czapce kurtka tez pewnie zapięta pod szyje :banghead:
Haki, :pub:
MaciekV5, w trybie ECON sprężarka nie pracuje czyli nie ma klimy tryb AUTO pracuje jest klima i tak jak Haki zauważył w MKIV sprężarka przy ujemnej temperaturze się nie załącza


[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Klimatronic ustawienia.

Post autor: MaciekV5 » czw sty 24, 2013 14:19

Yaro1981, to wiem i nie o to pytałem :)
A jak ktoś jedzie do pracy 9km i wsiada do zimnego auta, które powoli się nagrzewa w obecnych temperaturach to raczej nie może pozwolić sobie na zdjęcie kurtki :bajer:
Wracając do tematu, moim zdaniem winny jest siłownik V71 (opisany tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9&start=30" onclick="window.open(this.href);return false; ). U mnie obydwie klapki stoją w jednym polożeniu. W Borze ojca siłownik jest sprawny i nie ma problemu ze zbyt wysoką temperaturą w samochodzie.
Ktoś może to potwierdzić albo wyprowadzić mnie z błędu? ;)



Awatar użytkownika
bolsfanwk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt sie 24, 2010 19:02

Klimatronic ustawienia.

Post autor: bolsfanwk » czw sty 24, 2013 16:32

Panowie, mam takie pytanie
czy jak w Golfie V 2004 rok mam manualną klimatyzację to można ją przerobić na klimatronik ?
czy gra nie warta zachodu ? za duże koszty, za dużo zabawy ?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5938
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Klimatronic ustawienia.

Post autor: grg474 » czw sty 24, 2013 22:43

nagrzewnica i panel + koszt nabicia klimy


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Klimatronic ustawienia.

Post autor: Haki » czw sty 24, 2013 23:49

bolsfanwk pisze:Panowie, mam takie pytanie
czy jak w Golfie V 2004 rok mam manualną klimatyzację to można ją przerobić na klimatronik ?
czy gra nie warta zachodu ? za duże koszty, za dużo zabawy ?

Temat jest do znalezienia z opisami i fotkami -- słowem wsio z manuala na climatronic ....

Wracając do tematu --- powiem wam ,że u mnie też na 19 na econ jest gorąco ... wymieniałem V71 ale chyba coś popie.... bo nie pracuje płetwa pod filtrem

Moje spostrzeżenia z ostatniego tygodnia ...

Temp rano ( godzina 7 - 7.20 ) okolice - 7 do -11 ( na obrzeżach Wrocka )
Wsiadam do auta - odpalam i jadę - climatronic ustawiony na LO i 2 kreski na szybę ..
Do S8 mam 2,5km .... jadę nie przekraczając 2tys obr/min
Na S8 - spokojnie się rozpędzam ... w sumie od startu po 5-6km mam 90stopni na budziku a w między czasie podwyższam temp do 19 stopni ...
Siły dmuchawy oraz nadmuchu na szybę nie ruszam ( 2 kreski )
Do pracy łącznie mam 12-14 km - zależy jak pojadę .... i w aucie jest cieplutko ...
Dojeżdżając do niej znów załączam LO ... i wychładzam auto.. a przy wysiadaniu uchylam drzwi na 2-3 minutki ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Van Gandalf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr cze 13, 2007 15:54
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Klimatronic ustawienia.

Post autor: Van Gandalf » pt sty 25, 2013 11:33

brawo MaciekV5
klapka pod filtrem na poziomo... i cykanie przy on off obieg powietrza

Właśnie zakołkowałem sworzeń z plastikową zębatką (jest lepiej niż fabryka) wiertło 1.6 i kawałek stalowego drutu 1.6 ukośny odwiert i gitara.

dziś montowanie siłownika. ciekawe czy będzie dobrze :hmm:

Już zamontowany siłowniczek i działa jak nowy :) , ale przy teście z odłączonym silnikiem dmuchawy słyszę że kolejny siłowniczek pod nagrzewnicą na skrajnych pozycjach cyka i słychać że jeszcze chciałby się obracać mimo krańcowej pozycji, błędów brak nawiewy działają prawidłowo, czyżby zbliżająca się kolejna awaria?

Robiłem nastawy początkowe vagiem ale nie jestem pewien czy sprawnie to poszło

wszystko OK parametry potencjometrów w silowniczkach mieszczą się w wartosciach zadanych.

Ale słabo coś dmucha ten wentylator w mk iv



ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości