Problem z obrotomierzem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Problem z obrotomierzem

Post autor: Lukassso » pt sie 11, 2006 23:45

Witam was. W szukajce nie znalazłem podobnego problemu do mojego. Sprawa dotyczy Jetty Mk2 TD, oryginalnie jest w niej obrotomierz jednak od kupna fury owy nie działa.
Gdzie jest problem? Czy altek, kabelek, licznik?
Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 23:51 przez Lukassso, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
PiTTer99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: PiTTer99 » sob sie 12, 2006 06:43

stawiam na mala przerwe na kablu z alternatora ,ktory w kiedy jest wilgotno zaczyna zwierac ...... ale ja bym wyjal licznik , przeczyscil styki beznynka ekstrakcyjna i polecial po sciezkach zeby sprawdzic czy sie sciezka nie przypalila (moze ktos kiedys cos kombinowal)


1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 09:40

No ja też stawiam, żę coś jest nie tak z kablem od alternatora. Przeczyść styk ale WD-40, możę wogule ten kabel nie jest podłonczony bo ktoś coś naprawiał i go odłonczył albo kabel jest gdzieś przetarty


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Post autor: Lukassso » sob sie 12, 2006 16:41

Witam was panowie ponownie. Dzięki za odpowiedzi, działam prężnie.
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 23:52 przez Lukassso, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob sie 12, 2006 18:28

zrobiłem Ci fotosa:D
u mnie jak przestał działać obrotek to wymieniłem tylko końcóweczke tę złotą(tego czerwonego kabelka) i działa odrazu jak nowy:D też psikałem wd40 ale nic nie dałO;)

Obrazek



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 18:33

specWROC, a wcześniej wyczyściłeś śniedz papierem ściernym albo śrubtakiem??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob sie 12, 2006 18:33

moje mk2 jest bez kompa więc nie wiem czy coś Ci to pomoże;D

[ Dodano: 12 Sie 2006 18:35 ]
vw_vandal, yhyhh chyba nie ale po wymianie końcówki odrazu ok;D



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 18:37

Tak i to się chwali !! Ja nigdy nie mam końcówki by ją zmienić tylko kombinuje i męcze się ;) specWROC, w mk2 w dieslu żadnym nie było kompa


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob sie 12, 2006 18:40

wielka szkoda że nie było komputera:(ale ja mam obrotek i zegarek elektroniczny i bardzo się z tego ciesze ale nie pogardziłbym jakby w miejscu zegarka wyświetlało się chociaż zużycie paliwa na 100tke;D



Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Post autor: Lukassso » sob sie 12, 2006 19:05

Mam takich końcówek sporo, muszę zamienić. Z tego co pamiętam to oryginalna fakt, jest aż czarna :helm: Domniemam brak połączenia między kablem a wsuwką.
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 23:54 przez Lukassso, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » sob sie 12, 2006 19:11

jeszcze przeszlifuj jak rzekłvw_vandal, tę blaszkę na którą wkłada się tę złotą końcówę żeby się świeciła jak psu jaja:D



Awatar użytkownika
Lukassso
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
Kontakt:

Post autor: Lukassso » sob sie 12, 2006 19:52

jeszcze przeszlifuj jak rzekł vw_vandal, tę blaszkę na którą wkłada się tę złotą końcówę żeby się świeciła jak psu jaja:D
to juz tak wygląda a może nawet jeszcze lepiej :D

[ Dodano: 13 Sie 2006 00:05 ]
Obrotek odżył. Świetnie :pub:
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 23:55 przez Lukassso, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » ndz sie 13, 2006 09:56

:bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 59 gości