Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Lukassso
- Forum Master

- Posty: 1366
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
-
Kontakt:
Post
autor: Lukassso » pt sie 11, 2006 23:45
Witam was. W szukajce nie znalazłem podobnego problemu do mojego. Sprawa dotyczy Jetty Mk2 TD, oryginalnie jest w niej obrotomierz jednak od kupna fury owy nie działa.
Gdzie jest problem? Czy altek, kabelek, licznik?
Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 23:51 przez
Lukassso, łącznie zmieniany 2 razy.
-
PiTTer99
- Mały gagatek

- Posty: 141
- Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
- Lokalizacja: Otwock
-
Kontakt:
Post
autor: PiTTer99 » sob sie 12, 2006 06:43
stawiam na mala przerwe na kablu z alternatora ,ktory w kiedy jest wilgotno zaczyna zwierac ...... ale ja bym wyjal licznik , przeczyscil styki beznynka ekstrakcyjna i polecial po sciezkach zeby sprawdzic czy sie sciezka nie przypalila (moze ktos kiedys cos kombinowal)
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
-
vw_vandal
- Forum Master

- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 09:40
No ja też stawiam, żę coś jest nie tak z kablem od alternatora. Przeczyść styk ale WD-40, możę wogule ten kabel nie jest podłonczony bo ktoś coś naprawiał i go odłonczył albo kabel jest gdzieś przetarty
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
Lukassso
- Forum Master

- Posty: 1366
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
-
Kontakt:
Post
autor: Lukassso » sob sie 12, 2006 16:41
Witam was panowie ponownie. Dzięki za odpowiedzi, działam prężnie.
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 23:52 przez
Lukassso, łącznie zmieniany 1 raz.
-
specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())

- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: specWROC » sob sie 12, 2006 18:28
zrobiłem Ci fotosa:D
u mnie jak przestał działać obrotek to wymieniłem tylko końcóweczke tę złotą(tego czerwonego kabelka) i działa odrazu jak nowy:D też psikałem wd40 ale nic nie dałO;)

-
vw_vandal
- Forum Master

- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 18:33
specWROC, a wcześniej wyczyściłeś śniedz papierem ściernym albo śrubtakiem??
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())

- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: specWROC » sob sie 12, 2006 18:33
moje mk2 jest bez kompa więc nie wiem czy coś Ci to pomoże;D
[ Dodano: 12 Sie 2006 18:35 ]
vw_vandal, yhyhh chyba nie ale po wymianie końcówki odrazu ok;D
-
vw_vandal
- Forum Master

- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
-
Kontakt:
Post
autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 18:37
Tak i to się chwali !! Ja nigdy nie mam końcówki by ją zmienić tylko kombinuje i męcze się
specWROC, w mk2 w dieslu żadnym nie było kompa
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
-
specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())

- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: specWROC » sob sie 12, 2006 18:40
wielka szkoda że nie było komputera:(ale ja mam obrotek i zegarek elektroniczny i bardzo się z tego ciesze ale nie pogardziłbym jakby w miejscu zegarka wyświetlało się chociaż zużycie paliwa na 100tke;D
-
Lukassso
- Forum Master

- Posty: 1366
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
-
Kontakt:
Post
autor: Lukassso » sob sie 12, 2006 19:05
Mam takich końcówek sporo, muszę zamienić. Z tego co pamiętam to oryginalna fakt, jest aż czarna

Domniemam brak połączenia między kablem a wsuwką.
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 23:54 przez
Lukassso, łącznie zmieniany 1 raz.
-
specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())

- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: specWROC » sob sie 12, 2006 19:11
jeszcze przeszlifuj jak rzekłvw_vandal, tę blaszkę na którą wkłada się tę złotą końcówę żeby się świeciła jak psu jaja:D
-
Lukassso
- Forum Master

- Posty: 1366
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 19:42
-
Kontakt:
Post
autor: Lukassso » sob sie 12, 2006 19:52
jeszcze przeszlifuj jak rzekł vw_vandal, tę blaszkę na którą wkłada się tę złotą końcówę żeby się świeciła jak psu jaja:D
to juz tak wygląda a może nawet jeszcze lepiej
[ Dodano: 13 Sie 2006 00:05 ]
Obrotek odżył. Świetnie

Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 23:55 przez
Lukassso, łącznie zmieniany 2 razy.
-
specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())

- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: specWROC » ndz sie 13, 2006 09:56
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 58 gości