Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: czaja86 » ndz sty 06, 2013 18:05

Panowie odgrzeję temat żeby nie zakładać nowego. Mam zegary 1J0 920 906 J VDO z USA w zegarach nie ma ani FIS ani MFA. Znalazłem w końcu zegary z immo3 w przystępnej cenie ale z anglika i o nr 1J0 920 926 A ale firmy Motometer. I tu pytanko czy są jakieś problemy z przełożeniem tego ?? Mam zamiar zakupić kabelek commandera tylko nie wiem jaka wersja potrzebna będzie żeby zgrać wsady. Bo viaken odpisał mi że będzie problem kablem commander wgrać wsady do immo3



Aligator30
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
Lokalizacja: SPS

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: Aligator30 » ndz sty 06, 2013 18:15

czaja86, kup kabelek vag tacho zamiast comandera i wsady zgrasz i wgrasz :bigok:



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: grg474 » ndz sty 06, 2013 19:48

no a ja was zastrzelę jednym info - licznik motometer 1J0 920 825B - oparł się i commander, i vagtacho i vageepromer - pierwszy raz spotkałem się z taka sytuacją


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: czaja86 » ndz sty 06, 2013 20:14

czyli mam kupić tacho czy commander ?? Czy po prostu szukać innego licznika ??



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: grg474 » wt sty 08, 2013 21:19

kwestia jak dobra cena - gdybym ja miał wybór to bym kupił 1/2 fis np 3B0 920 825 lub 925 z passata (odpowiednik 1J0 920 826) za jakieś 50zł i przełożył bebechy do obudowy tego twojego vdo i poprawił eprom. Zaleta poza ceną to rkm którego motometer nie ma - chyba że kupisz boo rb8 - to tam można zmienić magiczną cyferkę (tylko nie wiem czy vagtacho czy commnder na to pozwala, bo podobno nie czyta wsadu do końca).
Inną sprawą jest to że na wiele spotkanych liczników 1 słownie jeden oparł się wszystkim trzem programom


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: czaja86 » śr sty 09, 2013 00:56

Licznik mogę mieć z anglika za 50zł wydaje mi się to dobrą ceną. Bardziej bym się skłaniał na commandera bo według mnie jest chyba bardziej zaawansowany czy tam więcej możliwości daje niż tacho. Poniżej zdjęcie naklejki na liczniku może coś więcej powie.

Obrazek



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: grg474 » śr sty 09, 2013 11:41

RB8 - zmienisz komórkę 381 jeśli ją odczyta commander to będziesz miał rkm - nie miałem problemów z takim licznikiem :bigok:

a teraz inna sprawa - bo widze że ciągle dumasz nad zakupem - ile ten kabel ma Cię kosztować że dzielisz włos na czworo - bo jeśłi dużo to dla jednego licznika nie ma to sensu


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: czaja86 » śr sty 09, 2013 12:15

kabel z przesyłką wyniesie mnie 100zł. W przyszłości chcę też dokupić jeden kluczyk bo do samochodu dostałem tylko jeden a chcę mieć zapas, tylko że jest problem bo mam auto z USA a tam częstotliwość to 315 MHz i wydaje mi się że będę musiał szukać jakiegoś nowego pilota do samochodu bo o używkę trudno.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: grg474 » śr sty 09, 2013 14:34

a w czym problem wymienić komfort jeśli już chodzi o trudność z pilotem


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: czaja86 » śr sty 09, 2013 19:51

No raczej drożej to wyjdzie wszystko niż kluczyk z za wody. Moduł + 2 kluczyki i dorobienie do nich grotów to spory wydatek.
Jak to jest z tymi kluczami wystarczy że są na tą samą częstotliwość czy i muszą mieć te same numery ??



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: cinek2004 » śr sty 09, 2013 20:05

Kluczyk i tak musisz kupic, wiec pomysl czy lepiej sciagac zza oceanu, czy modul za 50zl + kluczyk za ok 60-100zl.



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: czaja86 » śr sty 09, 2013 21:02

no ale wydając 150zł i tak dalej mam jeden kluczyk trzeba by było dorzucić znowu 100zł na kolejny kluczyk.

Kluczyk z za wody kosztuje około 40$ http://www.aliexpress.com/item/3-1-Butt ... 46674.html

Chyba że nie ma znaczenia nr z kluczyka a tylko częstotliwość to na allegro jest klucz na 315MHz za 70zł



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: czaja86 » śr sty 16, 2013 14:18

Panowie w tym tygodniu chcę kupić interfejs i nie wiem co wybrać vag tacho 3.01 czy vag k+can commander 3.01. Licznik i manetka już leży i czeka więc chciałbym zacząć już działać tylko nie wiem który kabel obsłuży moje liczniki.



czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Zmiana zegarow Motometer na Bosch

Post autor: czaja86 » sob sty 19, 2013 18:47

Panowie czy jak zmienię już te zegary na 1/2 fis to czy będę miał jakieś info za ile czasu wymienić olej w samochodzie ?? Bo obecny mój licznik nic takiego nie pokazuje ani przy odpalaniu ani nic takiego.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 62 gości