mk2 2.3 v5 by stachu909
Moderator: G0 Karcio
mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie
stachu jak zmieniać deske to tylko na MKIV 
			
									
									Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,nitro zabawa a turbo podstawa
Było:
VW mk II 1.3
VW mk III 1.9 AAZ +
Vento 1.9 TDI 1z
VW mk II 1.6 TD SB +
Jest:
VW mk3 1.9 TDI 1Z
						Było:
VW mk II 1.3
VW mk III 1.9 AAZ +
Vento 1.9 TDI 1z
VW mk II 1.6 TD SB +
Jest:
VW mk3 1.9 TDI 1Z
Re: mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie
Dobrze gada, polac muJohnyOne pisze:stachu jak zmieniać deske to tylko na MKIV
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
						VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie
Ja bym dopasował ten licznik do deski mk2 a wiem że idzie  
 bo widziałem jak koleś sobie przerobił tylko trzeba trochę się pobawić 
Karol możesz próbować jakby coś nie poszło to jeszcze 3 ramki od konsoli leżą u mnie.
			
									
									Karol możesz próbować jakby coś nie poszło to jeszcze 3 ramki od konsoli leżą u mnie.
Moja była Jetta MK2 
viewtopic.php?f=87&t=400168&p=4871020#p4871020" onclick="window.open(this.href);return false;
Taki tam Passat B5
viewtopic.php?f=91&t=548171" onclick="window.open(this.href);return false;
						viewtopic.php?f=87&t=400168&p=4871020#p4871020" onclick="window.open(this.href);return false;
Taki tam Passat B5
viewtopic.php?f=91&t=548171" onclick="window.open(this.href);return false;
mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie
co prawda początkowo miałem inną wizję wnętrza tego auta ale się skończy na tym że będzie unowocześnione  
 
ramek też mam 2 szt jeszcze
			
									
									ramek też mam 2 szt jeszcze
mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie
Według mnie przynajmniej najładniejsza jest deska od mk3. Bo mk4 to jak dla mnie beznadzieja. Deska z mk3 jest inna niż u innych golfów i według mnie najładniejsza. Wiem że i tak zrobisz jak będziesz chciał i będzie najlepiej. Bo zrobisz to po swojemu a masz chłopie gust i pomysły dobre  
  
  Czekamy na efekty 
  
  
  
			
									
									mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie
dziwnie to zabrzmi ale jak już będzie deska od mk3 to będzie od mk4 cabrio (mam nadzieje że wiecie o co chodzi)  
ale powtarzam wnętrze planuję robić dopiero na następną zimę
			
									
									ale powtarzam wnętrze planuję robić dopiero na następną zimę
- Golfinkatdi
 - VW Baron

 - Posty: 3325
 - Rejestracja: ndz maja 29, 2011 00:26
 - Lokalizacja: Warszawa/Sulejówek
 - Kontakt:
 
mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie
Stachu rob piorytetyStachu909 pisze:ale powtarzam wnętrze planuję robić dopiero na następną zimę
Golf GTD MK2 by RobertBlue
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 49&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/bialyGTDroberta/" onclick="window.open(this.href);return false;

						http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 49&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/bialyGTDroberta/" onclick="window.open(this.href);return false;

mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie

druga strona zrobiona i tył spuszczony i niestety nie da rady jeździć bo tył obciera
mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie
Albo odboje Panie lub dobry twardy gwint 
 ja mam na tyle FK i jest twardo w hooj i mam opuszczony tak jak u Ciebie albo i mocniej i nic nie obciera 
 Zrób coś zeby nie tarło bo wygląda dobrze i prosi się zeby tak wlaśnie zostało 
			
									
									Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
						MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie
to trzeba wezsza opone dac  
 bo gwint chyba juz masz... tylko czemu ociera?? ja mialem kiedys ten problem ale po za lozeniu gwintu nie siadal wcale i nic nie ocieralo  
			
									
									MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...
						mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie
niee opony zostają, tak gwinde h&r na tyle siedzi co prawda bez regulacji twardości ale jest twardy  
ale i tak mnie zaraz z tyłu czeka wymiana hamulców na tarczowe więc może się skubnie jakiś negatywik lekki
			
									
									ale i tak mnie zaraz z tyłu czeka wymiana hamulców na tarczowe więc może się skubnie jakiś negatywik lekki
- Micjusz
 - I LOVE GERMAN CARS

 - Posty: 1208
 - Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
 - Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
 - Kontakt:
 
mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie
Nieźle zapinasz z tematem. Szacun 
			
									
									Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
						Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
mk2 swap 2.3 v5 by stachu909 - bbs na aucie
Ja bym tam negatyw widział i może jeszcze trochę w dół by zszedł przy tym  
			
									
									Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
						VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości





