Jak sprawdzic swiece zarowe?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie wiem jak ISKRY ale BOSCH napewno ma coś takiego , bo ja mamKryspin pisze:a to prawda że Iskry są jakieś długo i krótkogrzejące?? Bo tak kiedyś słyszałem
[ Dodano: Wto Sie 08, 2006 15:44 ]
nie wiem jak BERU nie miałem okazji ale powiem ISKRY sa do d...ymkris pisze:Witam chlopaki!
Dolacze sie do tematu,moje pytanie jakiej firmy sa najlepsze swiece zarowe?
Chce kupic do mojego TDI'ka i znajduje tylko firmy "BERU" i "BOSCH" co polecacie?
Dzieki.
miałem MONARKA były OK ale jak miałem porzebe odpalenia samochodu na prostowniku to je szlag trafił z drugiej strony są niedrogie ! i nie przejździłem za wiele na nich ok 2tyś - więc uważam że są dobrą alternatywą żeby nie te odpalanie na prostowniku
teraz mam Boscha i jest OK już po 20tyś - autko pali pwoedzmy od pierwszego strzała ...
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
No może ja też się wypowiem. Jeżdziłem na Monarkach (syf totalny wymieniłem 2 komplety i nie przejechałem 25 tyś.)na Bosh'ach zrobiłem prawie 100 tyś. a na Beru nie wiem ale mnustwo i jeszcze są.
Co do sprawdzenia świec możesz sprawdzić tak jak piszą na krótko plusem, ale ten patent ma małą wade bo wykryjesz tylko wadliwą świecę. Ja jestem zwolenikiem wykręcania świeć i sprawdzania bo nie raz się okazuje, że dwie grzeją szybko, a dwie się ślimaczą, kilka razy się z takim czymś spotkałem.
Oraz jak wymieniasz to wymieniaj komplet i taki jaki masz automat czyli albo szybko albo wolno grzejne. Jeżeli masz automat szybko grzejny to świece szybko grzejne - oczywiste. Miałem sąsiada który chyba w miesiącu zmienił 6 kompletów świeć aż mu doradziłem żeby sprawdził jaki ma automat i miał wolno grzejny a świece szybko i też szybko się paliły
Co do sprawdzenia świec możesz sprawdzić tak jak piszą na krótko plusem, ale ten patent ma małą wade bo wykryjesz tylko wadliwą świecę. Ja jestem zwolenikiem wykręcania świeć i sprawdzania bo nie raz się okazuje, że dwie grzeją szybko, a dwie się ślimaczą, kilka razy się z takim czymś spotkałem.
Oraz jak wymieniasz to wymieniaj komplet i taki jaki masz automat czyli albo szybko albo wolno grzejne. Jeżeli masz automat szybko grzejny to świece szybko grzejne - oczywiste. Miałem sąsiada który chyba w miesiącu zmienił 6 kompletów świeć aż mu doradziłem żeby sprawdził jaki ma automat i miał wolno grzejny a świece szybko i też szybko się paliły
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Nie tylko Twoj, wszystkie U mnie swiece juz od wiosny maja wolneRazal pisze:przynajmniej w zimie bo teraz mój TDI nie grzeje chyba wogóle
[ Dodano: Czw Sie 10, 2006 10:59 ]
NGK sa ok, szkoda tylko ze dla nich 1Y to SDI - http://www.ngkntk.de/index.php?id=1319& ... W&m=Golf+3Razal pisze:POLECAM NGK do TDI
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
JEŚLi mowa o świecach to ja też mam pytanie mam golfa 1.9 Td jak grzeje świce wszystko ok pali od strzała. jednak że gdy jest ciepły i grznie się nie włancza to musi pare razy zakręcic . prosze o pomoc nie wiecie czemu tak jest
NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,
Problem dotyczy Vento TDI 97` .
Otóż gdzieś po minucie od odpalenia motoru zaczyna mi mrugać kontrolka od świec żarowych. Bezpiecznik ok, świece też.
Otóż gdzieś po minucie od odpalenia motoru zaczyna mi mrugać kontrolka od świec żarowych. Bezpiecznik ok, świece też.
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 16:38 przez Lukassso, łącznie zmieniany 1 raz.
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Przewodnik, mam i miałem kilka mk2 w dieslu i w każdym tak było. Zadałem kiedyś taki temat mojemu mechanikowi i on mi wytłumaczył tak:
że automat co załancza świece nie włancza ich przy każdym przekręceniu kluczyka (tak chyba jest w Oplach) tylko jak temperatura silnika spadnie do jakiejś tam temperatury i dla tego jak po jakimś czasie przychodzisz do auta to musisz kręcić kilka razy rozrusznikiem zanim odpali. Mi doradził żebym palił go na ssaniu i tak robię pali od kopa póżnie wyłanczam ssanie. Niektórzy zakladają automaty od Opla albo mostkują w tym automacie coś ale mnie mechanik ostrzegł, że to wypala i pekają miejsca gdzie siedzą świece żarowe. Dlatego VW ma renome auta git, a Opel
Lukas90b, tobie mogę tylko doradzić abyś sprawdził bezpiecznik od świec żarowych może zrobiło się spięcie i go spaliło i dlatego po odpaleniu mruga kontrolka. Teraz jest ciepło i fura będzie paliła ale jak przyjdzie ochłodzenie może być problem. Sprawdz ten bezpiecznik
że automat co załancza świece nie włancza ich przy każdym przekręceniu kluczyka (tak chyba jest w Oplach) tylko jak temperatura silnika spadnie do jakiejś tam temperatury i dla tego jak po jakimś czasie przychodzisz do auta to musisz kręcić kilka razy rozrusznikiem zanim odpali. Mi doradził żebym palił go na ssaniu i tak robię pali od kopa póżnie wyłanczam ssanie. Niektórzy zakladają automaty od Opla albo mostkują w tym automacie coś ale mnie mechanik ostrzegł, że to wypala i pekają miejsca gdzie siedzą świece żarowe. Dlatego VW ma renome auta git, a Opel
Lukas90b, tobie mogę tylko doradzić abyś sprawdził bezpiecznik od świec żarowych może zrobiło się spięcie i go spaliło i dlatego po odpaleniu mruga kontrolka. Teraz jest ciepło i fura będzie paliła ale jak przyjdzie ochłodzenie może być problem. Sprawdz ten bezpiecznik
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 226 gości