spray do przyciemnienia lamp??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
ja mam zrobione czerwone sprayem Motip, sikane od zewnątrz, a żeby kirunek nadal świecił jak trzeba, to przed malowaniem zabezpieczyłem co drugą linijkę (względem nacięć na kloszu) cienkim papierem samoprzylepnym. Po polakierowaniu zdjąłem i efekt końcowy jest taki, że wyglądają na czerwone (kierunkowskazy, bo wstecznego nie ruszałem, bo po co) a świecą na żółto/pomarańczowo.
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
Ja matowilem, ale glownie po to, zeby lakier z czasem nie zaczal strupami odchodzic King 66 przednie (oryginalnie ciemne lub biale) mozna po taniosci dostac na Allegro (same klosze)bladiiik pisze:a jesli chodzi o przygotowanie do malowania to co trzeba zrobic??? trzeba klosze matowac,czy wystarczy tylko je benzyna ekstrakcyjna wyczyscic???
Zmatowieć to znaczy co dokładnie z nimi zrobić(np. wyciągać z auta na stół, jakiś papier ścierny itp??) i jeszcze jedno pytanko jeśli nie wyciągne lamp i troche wyjade sprayem (oczywiście przypadkowo ) na lakier golfa to będzie to można od razu usunąć czy tak zostanie - jestem kompletny laik przy blacharce i lakierowaniu, pod maską podstawowe rzeczy zrobie i olej sam wymienie
moj kolor to granat perłaking66 pisze:pieter jaki masz kolor furaka????
granat zwykly czy czarny??? czy jakis metalizowany???
bo jak masz zwykly granat to wygladaja extra i sobie cos podobnego zrobie...
a jesli nie to i tak walne na czerwono calosc...
pytanie: lakier od wew czy na zew???? nigdy nie robilem takich zabiegow... wiec bez smiania sie
Wyciagniecie lamp to raptem po 3 nakretki na strone. Tyle chyba mozna poswiecic w imie dokladnego pomalowania Matowilem papierem wodnym drobnym, ale niepamietam jaka grubosc dokladnie. Po malowaniu ani slad nawet po tym nie zostanie.79Adam79 pisze:Zmatowieć to znaczy co dokładnie z nimi zrobić(np. wyciągać z auta na stół, jakiś papier ścierny itp??) i jeszcze jedno pytanko jeśli nie wyciągne lamp i troche wyjade sprayem (oczywiście przypadkowo ) na lakier golfa to będzie to można od razu usunąć czy tak zostanie - jestem kompletny laik przy blacharce i lakierowaniu, pod maską podstawowe rzeczy zrobie i olej sam wymienie
Nie wiesz przypadkiem po co je matowic jakimś papierem ?? wystarczy dobrze wyczyscic benzyną ekstrakcyjną i bedzie wszstko oki i raczej proponuje je wycioągnąc i zrobic to dokladnieemge pisze:Wyciagniecie lamp to raptem po 3 nakretki na strone. Tyle chyba mozna poswiecic w imie dokladnego pomalowania Matowilem papierem wodnym drobnym, ale niepamietam jaka grubosc dokladnie. Po malowaniu ani slad nawet po tym nie zostanie.79Adam79 pisze:Zmatowieć to znaczy co dokładnie z nimi zrobić(np. wyciągać z auta na stół, jakiś papier ścierny itp??) i jeszcze jedno pytanko jeśli nie wyciągne lamp i troche wyjade sprayem (oczywiście przypadkowo ) na lakier golfa to będzie to można od razu usunąć czy tak zostanie - jestem kompletny laik przy blacharce i lakierowaniu, pod maską podstawowe rzeczy zrobie i olej sam wymienie
Mój tata ładny kawałek czasu temu miał też C3, była to podobno jakaś wersja specjalna, hamulce tarczowe wentylowane, opony seryjnie 215, 5-cio śrubowe felgi, 7 zegarów, "inne" błotniki (takie wypukłe) i czerwone z tyłu lampy z V8, kolorek lago metalic... jeździło sie tym bardzo fajnie ale paliła jak smokemge pisze:Tak wygladaly pomalowane swiatla i blenda w mojej 100-tce
FORD
Fix Or Repair Daily
Fix Or Repair Daily
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 345 gości