MK 1 1.5D za dużo pali ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK 1 1.5D za dużo pali ??
na tym zdjęciu z czrerwoną strzałką okazuje ona na plombe., u Ciebie też coś tam jest ale dokładnienie widać. wstarych pompa możliwe że były inne plomy z drucikiem jak u Ciebie. Czaami w regenracji coś sknocą, jak ostatnio był pacjent 1.9td , pompa po regenreracji a ciśninie w pompie ustawione na takie jak w silnikach tdi. obniżyłem cisnienie i silnik zaczął normalnie pracowac i przestał kopcić a o dźwięku silnika nie wspomnę...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
MK 1 1.5D za dużo pali ??
JABcok20, no ta niby była tez w regeneracji
Jest MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=486325" onclick="window.open(this.href);return false;
Robi się drugie MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=577885" onclick="window.open(this.href);return false;
Był MkIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=451235" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=486325" onclick="window.open(this.href);return false;
Robi się drugie MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=577885" onclick="window.open(this.href);return false;
Był MkIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=451235" onclick="window.open(this.href);return false;
MK 1 1.5D za dużo pali ??
Jak zmienisz sam dawke będzieszmusiał wyregulować obroty , możłiwe ze ma regulacje wolnych dzwignia gazu i tak pewnie jest. więc jak chcesz wykręć sobie śrubę od dawki pół obrotu i zapamiętaj to dokładnie jak śruba była wkręcona żeby móc powrócić. ew. jak jest plomba to po prostu do plomby. i jak zmniejszysz dawke podnieś obroty ogranicznikiem dawki na którym się pompa trzyma. W nowszych pompach nie jest tak łatwo bo po zmianie dawki musisz mzieniać wydatek szczątkowy i inne regulacje.
Powiedz jak na postoju i ciepłym silniku przygazujesz mu to zobaczysz z tyłu sporą chmurke albo podczas jazdy depniesz około 2000 do konca to widać z tyłu czarną chmure? Jeśli tak możesz spróbować dawke zmniejszyć. Tylko pamiętaj zmniejszenie dawki może podnieść spalanie . Czyli z tym zmniejszeniem nie ma co szaleć za dużo
Powiedz jak na postoju i ciepłym silniku przygazujesz mu to zobaczysz z tyłu sporą chmurke albo podczas jazdy depniesz około 2000 do konca to widać z tyłu czarną chmure? Jeśli tak możesz spróbować dawke zmniejszyć. Tylko pamiętaj zmniejszenie dawki może podnieść spalanie . Czyli z tym zmniejszeniem nie ma co szaleć za dużo
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
MK 1 1.5D za dużo pali ??
no kopci na czarno i pali mi ok.7l to moze jeszcze wiecej spalic ??
Jest MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=486325" onclick="window.open(this.href);return false;
Robi się drugie MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=577885" onclick="window.open(this.href);return false;
Był MkIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=451235" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=486325" onclick="window.open(this.href);return false;
Robi się drugie MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=577885" onclick="window.open(this.href);return false;
Był MkIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=451235" onclick="window.open(this.href);return false;
MK 1 1.5D za dużo pali ??
nie jeśli kopci na czarno zmniejsz żeby tylko lekko podkapcał. Po prostu miałem przypadek gdzie koledze magik zmniejszyła dawke bo obiecywał ze spali jeszcze mniej niż przed zmianą. okaząło sie że spalanie wzrosło i to znacznie nawet 3 litry a samochód byl wyczuwalnie słabszy. Spróbuj ustawić żeby mniej kopcił ale nie tak aby wcale nie kopcił. Zmnijeszysz dawke za dużo to ciśnienie w pompie się zmienić może i kąt dynamiczny szybciej się przyśpiesza.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Marcin TDI
- -Diesel Power-
- Posty: 884
- Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
- Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
- Kontakt:
MK 1 1.5D za dużo pali ??
a golfik się dogrzewa? trzyma 90*? Może masz już wtryski padnięte. Spróbuj najpierw zmniejszyć dawkę ale tylko trochę i zobacz też filtr powietrza i paliwa
MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;
MK 1 1.5D za dużo pali ??
Marcin TDI, dogrzewa wydaje mi sie własnie ze wtryski sie poddaja ale podjade sprawzić kat wtrysku i dawke zmniejsze jutro i sprawdził bym cisnienie w silniki
Jest MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=486325" onclick="window.open(this.href);return false;
Robi się drugie MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=577885" onclick="window.open(this.href);return false;
Był MkIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=451235" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=486325" onclick="window.open(this.href);return false;
Robi się drugie MKI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=577885" onclick="window.open(this.href);return false;
Był MkIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=451235" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości