nawet dla 2.5 rózne wartości podają.
z jakiego silnika brałeś dane/ AAT/AEL ?
Klin AAZ - Przeróbka wału... !!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Klin AAZ - Przeróbka wału... !!
ja dokręciłem 90nm i lekko ponad 90* plus klej i powinno trzymać...
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/373623.html][img]http://images.spritmonitor.de/373623.png[/img][/url]
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
http://images47.fotosik.pl/230/10c80806a4e7bbeb.jpg
Klin AAZ - Przeróbka wału... !!
Nie polecam kombinowania ze szlifowaniem końcówki wału, natomiast polecam wymianę wału na wał z silnika 1Z. wtedy trzeba dać inne koło pasowe, na pół księżyc i problem jest załatwiony dożywotnio. Miałem w vento ten problem i naprawiali mi ten wał 2 razy, szkoda czasu i pieniędzy. Dopiero pow wymianie wału i koła problem więcej się nie pojawił.
Klin AAZ - Przeróbka wału... !!
Sprawa jest prosta, przy wymianie rozrządu kupujemy zestaw SKF, gdzie jest nowa śruba i szpilka rolki, rutynowo zrzuca się małe koło sprawdza płaszczynznę. Jeśli trzeba to się frezuje, daje się nowe koło zębate i nowe koło z tłumikiem drgań. Po takiej naprawie gwarantuję ze nie będzie żadnego problemu do następnej wymiany rozrządu. No chyba że wał jest mocno rozbity, albo scięło klin wtedy tylko wymiana.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 197 gości