2.0 TDI 170 Zimny trzyma wysokie obroty i dziwnie rzęży
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
2.0 TDI 170 Zimny trzyma wysokie obroty i dziwnie rzęży
Witam Serdecznie!
Każdy rozkłada ręce,wiec daje posta tutaj,może ktoś miał taki przypadek,zna lub słyszał
Mam Skode Octavie II RS 2.0 TDI 170 ps manual 6biegow 2007r wiec jeszcze Pompo-wtrysk
Zauważyłem gdy się zrobiło zimniej auto dziwnie się zachowuje
Wyjeżdżam z garażu wszystko jest ok,gazuje i silnik normalnie chodzi
ujadę kilka metrów i zaczyna dziwnie rzężyć jak 2.5 v6 taki dziwny metaliczny dźwięk i trzyma wysokie obroty równo na 1000,zauważyłem ze dzieje się to powyżej 2000obr.
zgaszę auto i zapale i wszystko wraca do normy,gazuje na jałowym i wszystko jest ok,ruszę kilka metrów i znowu to samo rzęży dziwnie i jak stanę na jałowym trzyma wysokie obroty i jak gazuje to metalicznie rzęży,gaszę i zapalam i znowu wszystko ok normalnie chodzi,ruszę i znowu rzęży i wysokie obroty itd itd
przejadę ok 20 km jak się rozgrzeje i problem ginie
Nie wiem czy to wina mrozu?cos ma w kompie ze ma się dogrzewać i podaje większa dawkę paliwa stad te obroty?coś z FAPem?może tak ma miec czy co?
Bylem na kompie gdy rzęży i trzyma wysokie obroty i gdy wszystko jest ok i żadnych błędów nic
Jedynie koleś mi powiedział wtryski 1 i 4 dawki są przy górnych wartościach maja odchyły czy coś takiego
a środkowe 2 i 3 mieszczą się w granicach
ale powiedział ze mam się tym nie martwić,bo mogę wymienić jakieś zestawy naprawcze podkładki czy coś
Każdy rozkłada ręce
Jak uda mi się nagrać ten dźwięk to dodam
Proszę o pomoc Poratujcie Maniacy jak zawsze
Każdy rozkłada ręce,wiec daje posta tutaj,może ktoś miał taki przypadek,zna lub słyszał
Mam Skode Octavie II RS 2.0 TDI 170 ps manual 6biegow 2007r wiec jeszcze Pompo-wtrysk
Zauważyłem gdy się zrobiło zimniej auto dziwnie się zachowuje
Wyjeżdżam z garażu wszystko jest ok,gazuje i silnik normalnie chodzi
ujadę kilka metrów i zaczyna dziwnie rzężyć jak 2.5 v6 taki dziwny metaliczny dźwięk i trzyma wysokie obroty równo na 1000,zauważyłem ze dzieje się to powyżej 2000obr.
zgaszę auto i zapale i wszystko wraca do normy,gazuje na jałowym i wszystko jest ok,ruszę kilka metrów i znowu to samo rzęży dziwnie i jak stanę na jałowym trzyma wysokie obroty i jak gazuje to metalicznie rzęży,gaszę i zapalam i znowu wszystko ok normalnie chodzi,ruszę i znowu rzęży i wysokie obroty itd itd
przejadę ok 20 km jak się rozgrzeje i problem ginie
Nie wiem czy to wina mrozu?cos ma w kompie ze ma się dogrzewać i podaje większa dawkę paliwa stad te obroty?coś z FAPem?może tak ma miec czy co?
Bylem na kompie gdy rzęży i trzyma wysokie obroty i gdy wszystko jest ok i żadnych błędów nic
Jedynie koleś mi powiedział wtryski 1 i 4 dawki są przy górnych wartościach maja odchyły czy coś takiego
a środkowe 2 i 3 mieszczą się w granicach
ale powiedział ze mam się tym nie martwić,bo mogę wymienić jakieś zestawy naprawcze podkładki czy coś
Każdy rozkłada ręce
Jak uda mi się nagrać ten dźwięk to dodam
Proszę o pomoc Poratujcie Maniacy jak zawsze
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
2.0 TDI 170 Zimny trzyma wysokie obroty i dziwnie rzęży
Servis VW ma kampanie poprawkową tych pompowtrysków podjedz do ASO i się dowiedz
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 170 Zimny trzyma wysokie obroty i dziwnie rzęży
Prośba do moderatora aby usunął
problem rozwiązany...
problem rozwiązany...
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
2.0 TDI 170 Zimny trzyma wysokie obroty i dziwnie rzęży
Napisz co było przyczyną takiego zachowania silnika.blast3r-bley pisze:problem rozwiązany...
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 170 Zimny trzyma wysokie obroty i dziwnie rzęży
DPF
smigam krotkie trasy,praca dom-praca dom i garaz
dlatego...''przytkal" sie
Zrobilem jak koledzy z OCP polecili i pomoglo
Przegonilem ja troche tzn 3ci bieg 3000-3500obrotow przez 30km i sie wypalilo
dodatkowo zalapalem sie w ASO na wymiane wszystkich pompowtryskow+aktualizaja oprogramowania sterownika silnika i malinka
aha i wymienilem czujnik cisienia spalin DPF
smigam krotkie trasy,praca dom-praca dom i garaz
dlatego...''przytkal" sie
Zrobilem jak koledzy z OCP polecili i pomoglo
Przegonilem ja troche tzn 3ci bieg 3000-3500obrotow przez 30km i sie wypalilo
dodatkowo zalapalem sie w ASO na wymiane wszystkich pompowtryskow+aktualizaja oprogramowania sterownika silnika i malinka
aha i wymienilem czujnik cisienia spalin DPF
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
Re: 2.0 TDI 170 Zimny trzyma wysokie obroty i dziwnie rzęży
blast3r-bley pisze:DPF
smigam krotkie trasy,praca dom-praca dom i garaz
dlatego...''przytkal" sie
Zrobilem jak koledzy z OCP polecili i pomoglo
Przegonilem ja troche tzn 3ci bieg 3000-3500obrotow przez 30km i sie wypalilo
dodatkowo zalapalem sie w ASO na wymiane wszystkich pompowtryskow+aktualizaja oprogramowania sterownika silnika i malinka
aha i wymienilem czujnik cisienia spalin DPF
tak jak mówiłem kampania poprawkowa pompowtryskow za free
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 170 Zimny trzyma wysokie obroty i dziwnie rzęży
tak
ale to nie bylo przyczyna...
tylko DPF
mozna zamknac
ale to nie bylo przyczyna...
tylko DPF
mozna zamknac
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 170 Zimny trzyma wysokie obroty i dziwnie rzęży
PROSZĘ Moderatora o usunięcie
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
2.0 TDI 170 Zimny trzyma wysokie obroty i dziwnie rzęży
ale po co usuwac? Ktoś może mieć podobny problem i zamiast pisać nowy temat to przeczyta Twój. Proste.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10566
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: 2.0 TDI 170 Zimny trzyma wysokie obroty i dziwnie rzęży
nie ma potrzeby, zachowamy dla potomnychblast3r-bley pisze:PROSZĘ Moderatora o usunięcie
Re: 2.0 TDI 170 Zimny trzyma wysokie obroty i dziwnie rzęży
Witam !
Jestem tu nowy i mam podobny problem, mam octavia II rs 2.0 tdi i problemem są także czasami utrzymujące się obroty na wysokości 1000/min i dziwnie rzęży.
Następnym problemem jest taka sprawa, czasami podczas przyśpieszania, na każdym biegu trzepie jakby silnikiem, wibracje(wstrząsy) są odczuwalne w samochodzie podczas jazdy oraz pulsacyjny dźwięk turbiny(jest po regeneracji)
gdzieś wyczytałem, że taki problem może być spowodowany wadliwym czujnikiem ciśnienia (ten obok kolektora ssącego) ale sam nie wiem, ponieważ nie ma błędów, ani się zbyt na tym nie znam.
Byłem w serwisie i oni sami nie wiedzą o co mi chodzi ,więc tak jak kolega, zwracam się do was o jakieś podpowiedzi.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
Jestem tu nowy i mam podobny problem, mam octavia II rs 2.0 tdi i problemem są także czasami utrzymujące się obroty na wysokości 1000/min i dziwnie rzęży.
Następnym problemem jest taka sprawa, czasami podczas przyśpieszania, na każdym biegu trzepie jakby silnikiem, wibracje(wstrząsy) są odczuwalne w samochodzie podczas jazdy oraz pulsacyjny dźwięk turbiny(jest po regeneracji)
gdzieś wyczytałem, że taki problem może być spowodowany wadliwym czujnikiem ciśnienia (ten obok kolektora ssącego) ale sam nie wiem, ponieważ nie ma błędów, ani się zbyt na tym nie znam.
Byłem w serwisie i oni sami nie wiedzą o co mi chodzi ,więc tak jak kolega, zwracam się do was o jakieś podpowiedzi.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości