[mk2] 1,8 benzynowy problem z gaźnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 11, 2006 20:24

kazecie dziewczynie silniczek rozkrecac bez sprawdzenia gumy a to na 90 % to.



Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » pt sie 11, 2006 20:27

piotr2 pisze: sprawdzenia gumy .
Dobra od tego zacznę potem silniczek jaki numer ma guma tutaj http://mecanicavirtual.iespana.es/image ... spiece.gif ?
A to nie dziwne , że przestał działać po deszczu?



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 11, 2006 20:30

jak po deszczu to moze kopulka palec lub przewody



Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » pt sie 11, 2006 20:31

piotr2 pisze:jak po deszczu to moze kopulka palec lub przewody
własnie to wymieniłam :D :D



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 11, 2006 20:31

niema tego ale to jest pod czescia nr 1

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 20:32 ]
kurcze padla mi etka bym ci pokazal

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 20:35 ]
to pobaw sie z tym dezydorantem ale dokladnie,napisz potem jak nie pomoze to nic nie kosztuje (te sprawdzenie) potem za rozbieranie sie zabierzemy,czesci oczywiscie :)

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 20:42 ]
i jeszcze napisz jak zapalasz rano ma wyzsze obroty(ssanie) takie jak powinien miec czy tez niskie?bo jak niskie to silniczek krokowy wcale moze nie chodzic.



Awatar użytkownika
woytasss_81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: woytasss_81 » pt sie 11, 2006 20:51

i pomogło sprawdzenie szczelnosci dezodorantem?

[ Dodano: 11 Sie 2006 20:54 ]
a te wolne obroty pływaja?


SPRZEDAM NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE MARKOWE, RÓŻNE MODELE, ZAPRASZAM, kontakt GG PW lub tel. 608-65-67-67

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 11, 2006 20:55

woytasss_81, umnie wykrylo nieszczelnosc i tu na forum pisalismy o tym sposobie.jest ok.

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 20:56 ]
jak psikniesz i jest nieszczelna guma to wzrastaja



Awatar użytkownika
woytasss_81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: woytasss_81 » pt sie 11, 2006 20:57

najpierw podcisnienie trzeba sprawdzic, to sie zgodze

[ Dodano: 11 Sie 2006 20:59 ]
jesli chodzi o ta gume to nie ma jej na tym rysunku to jest pod przepustnicą (1)


SPRZEDAM NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE MARKOWE, RÓŻNE MODELE, ZAPRASZAM, kontakt GG PW lub tel. 608-65-67-67

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 11, 2006 21:04

lamilami, najlepiej jak bys ruszala na boki monowtryskiem(czesc nr1)podczas psikania



Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » pt sie 11, 2006 21:28

Własnie wróciłam z marketu z tanim i skrajnie łatwopalnym dezodorantem. Pisałeś, że trzeba pryskać jak silnik chodzi (spoko ma mi kto "prysnąć") ale nie moge zapalić kaszle i nic, poza tym zaczęła mi migać lampka od oleju...poziom jest ok.
Pryskanie bez zapalania ma sens, a potem odpalić? - pomoże?
A, no i strasznie śmierdzi benzyną jak zapalam.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt sie 11, 2006 21:53

po primo czysczenie silniczka krokowego jest bezsensowne bo w srodku po rozebraniu bedzie on wygladal jakby dzien wczesniej wyjechal z fabryki, jedynie co to mozna go wyczyscic z zewnatrz, sprawdzic czy do wtyczki nie nalecialo oleju i innego syfu, ewentualnie sprawdzic czy przewody nie zasniedzialy ale jest to bardzo malo prawdopodobne.

po drugie, ile ten golf pali ?

mi jak padla sonda to wlasnie byl problem z odpaleniem, kaszlal, prykal a jak juz odpalil to mial wachania obrotow

mozesz jeszcze sprawdzic niebieski czujnik na kruccu od wody.

A pozatym to zczytaj kody blyskowe.



Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » pt sie 11, 2006 22:02

daaroo pisze: po drugie, ile ten golf pali ?

kruccu od wody.

kody blyskowe.
Palił 7 na trasie tylko tak go uzywałam bo po mieście jeżdżę rowerem- szybciej i milej :jezor:
Co to jest kruciec i gdzie jest?
Gdzie są te kody?



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 11, 2006 22:04




Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt sie 11, 2006 22:05

jak otworzysz maske to z przodu silnika bedziesz widziala taki plastik przykrecony do glowicy z ktorego odchodza weze od wody. Sa na nim trzy czujniki: niebieski, czerwony i od spodu czarny

o kodach blyskowych jest tutaj troche

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=540



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 546 gości