wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomek08 » sob sty 05, 2013 15:01

Witam, co do kolanek tu tu znajdziesz, coś http://fmic.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; , albo w temu podobnych sklepach.
Tu masz jeszcze taniej http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25774776" onclick="window.open(this.href);return false; :bigok:
Pozdrawiam.


Tomek

stawsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sie 02, 2012 21:37
Lokalizacja: Rawa Maz.

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: stawsz » pn sty 14, 2013 22:23

koledzy mam pytanie czym róznią sie kolektory o numerach 03g129713(golf v 2.0tdi) oraz 038129713af(arl , asz ) na wyglad sa podobne ciekawy jestme czy maja podobna pojemność , trafia mi sie taki od 2.0 tdi do kupienia za 30 zl i sie zastanawiam czy to bedzie dobry zamiennik tego arl-owego co o tym myslicie moze sie tylko różnia egr-ami ?



tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomau » pn sty 14, 2013 23:23

Powinno być to samo.
Jak masz ALH to i tak nie założysz swojej klapy gaszacej do kolektora od ASZ/ARL.
Możesz poszukać innego kolektora. Ja kupiłem (o ile dobrze pamietam) od audi A3 BKC, zapłaciłem 15zł :)


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

stawsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sie 02, 2012 21:37
Lokalizacja: Rawa Maz.

Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: stawsz » pn sty 14, 2013 23:52

tomau pisze:Powinno być to samo.
Jak masz ALH to i tak nie założysz swojej klapy gaszacej do kolektora od ASZ/ARL.
Możesz poszukać innego kolektora. Ja kupiłem (o ile dobrze pamietam) od audi A3 BKC, zapłaciłem 15zł :)
ale to własnie jest dokładnie od bkc wiec bedzie ok tak?



tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomau » wt sty 15, 2013 00:53

Tak :) własnie u siebie taki montuje. Tylko musisz do tego kupic klape gasząca, albo wywalasz caly egr z klapa gaszaca.


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

stawsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sie 02, 2012 21:37
Lokalizacja: Rawa Maz.

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: stawsz » wt sty 15, 2013 11:45

nie nie chce wywalac całoci egr-a lubie odrobine komfortu :) ale tez mysle jak adoptowac swój egr do tego kolektora , moze naspawac ucho , nie wiem jeszcze kolega spawa w aluminium i zrobi mi to po taniosci



Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: Ral1n » wt sty 15, 2013 21:09

stawsz pisze:lubie odrobine komfortu
stawsz, U mnie po wywaleniu tego dziadostwa - nie odczuwam żadnego dyskomfortu - nie wiem czy przed wywaleniem nie miałem jej już troszkę osłabniętej - bo delikatnie czasami majtnęło ale teraz to jest takie tyci tyci, majtnięcie! Hehehe... :kac: :kac: :P :food: :hmm: :bigok: Ja bym wywalał, chociażby ze względu na kilogramy syfu, który zalega w kolektorze od tego.



tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomau » wt sty 15, 2013 23:20

Przez klape nie ma zadnego syfu w dolocie. egr a klapa gaszaca to co innego, egr wywalic :P ale klapa fajna rzecz, jest naprawde spora roznica przy gaszeniu. EGR wywalić to żaden problem, problem robi się jak chce się zostawić klape.
Zostają 2 opcje :) albo robić jakaś przejsciówke, albo kupić klape gaszącą od ASZ.


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

stawsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sie 02, 2012 21:37
Lokalizacja: Rawa Maz.

Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: stawsz » wt sty 15, 2013 23:43

Ral1n pisze:
stawsz pisze:lubie odrobine komfortu
stawsz, U mnie po wywaleniu tego dziadostwa - nie odczuwam żadnego dyskomfortu - nie wiem czy przed wywaleniem nie miałem jej już troszkę osłabniętej - bo delikatnie czasami majtnęło ale teraz to jest takie tyci tyci, majtnięcie! Hehehe... :kac: :kac: :P :food: :hmm: :bigok: Ja bym wywalał, chociażby ze względu na kilogramy syfu, który zalega w kolektorze od tego.

wiesz co ja syfu nie mam w ogóle bo egr jest zaslepiony i kolektor wyczyszczony ale tez wiem jak gasnie auto na samej pompie i nie podoba mi sie to uczucie szarpania jak w starym kapciu ale wiadomo jak to w zyciu jeden lubi tesciowa drugi synowa a trzeci i to i to :bigok:

Panowie ale czy klapę gasząca da sie zamotowac samą od asz-ta bo w alh jest ona wraz z eg-rem w sumie wolałbym całkiem egr-a wyrzucic - musze coś pomysleć do 25 stycznia bo wtedy bede zakładac Fmic i nowy kolektor



tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomau » wt sty 15, 2013 23:47

przeciez egr mozesz zaslepić przy kolektorze wydechowym. Robisz tak ja jak :) wywalasz calkiem rurke od EGR i zaslepiasz przy kolektorze wydechowym.


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

stawsz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw sie 02, 2012 21:37
Lokalizacja: Rawa Maz.

Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: stawsz » śr sty 16, 2013 00:20

tomau pisze:przeciez egr mozesz zaslepić przy kolektorze wydechowym. Robisz tak ja jak :) wywalasz calkiem rurke od EGR i zaslepiasz przy kolektorze wydechowym.
hehe tak to wiem myslałem ze masz jakis inny patent ale dzieki



Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: Ral1n » śr sty 16, 2013 10:23

tomau pisze:Przez klape nie ma zadnego syfu w dolocie. egr a klapa gaszaca to co innego,

Zgadza się, przepraszam - o czym innym myślałem o czym innym napisałem - bo ja nie mam ani tego ani tego. :pub:

Natomiast nie wiem jak jest w VP - ale np u mnie w PD gaszenie silnika nie jest w żadnym przypadku dokuczliwe czy upierdliwe.

Dla mnie klapa jest tylko swoistą 'zwężką' w dolocie? :los2:



majstermod
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: wt gru 01, 2009 11:39
Lokalizacja: Wrocław

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: majstermod » śr sty 16, 2013 14:02

Jak nie chcesz mieć zwężki to EGR trzeba fizycznie wyciąć, a nie tylko zaślepić.
Klapa gasząca nadal może zostać i funkcjonować niezależnie.
Poniżej foto instrukcja:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


mk4 -30/-30
zima 205x55r16
lato 205x50r17

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

wydajniejszy dolot w 1.9 TDI

Post autor: tomek08 » śr sty 16, 2013 14:09

Witam, ja rozwiązałem to tak http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/094 ... 36668.html" onclick="window.open(this.href);return false; i wszystko śmiga, EGR zaślepiony, ale w każdej chwili mogę go uruchomić.
Pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości