MK 1 1.5D za dużo pali ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

MK 1 1.5D za dużo pali ??

Post autor: JABcok20 » pn sty 14, 2013 15:23

na tym zdjęciu z czrerwoną strzałką okazuje ona na plombe., u Ciebie też coś tam jest ale dokładnienie widać. wstarych pompa możliwe że były inne plomy z drucikiem jak u Ciebie. Czaami w regenracji coś sknocą, jak ostatnio był pacjent 1.9td , pompa po regenreracji a ciśninie w pompie ustawione na takie jak w silnikach tdi. obniżyłem cisnienie i silnik zaczął normalnie pracowac i przestał kopcić a o dźwięku silnika nie wspomnę...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Ciesiełko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 500
Rejestracja: pn sty 30, 2012 16:54
Lokalizacja: Końskie

MK 1 1.5D za dużo pali ??

Post autor: Ciesiełko » pn sty 14, 2013 15:32

JABcok20, no ta niby była tez w regeneracji


Jest MKI

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=486325" onclick="window.open(this.href);return false;

Robi się drugie MKI

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=577885" onclick="window.open(this.href);return false;

Był MkIII

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=451235" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

MK 1 1.5D za dużo pali ??

Post autor: JABcok20 » pn sty 14, 2013 16:43

Jak zmienisz sam dawke będzieszmusiał wyregulować obroty , możłiwe ze ma regulacje wolnych dzwignia gazu i tak pewnie jest. więc jak chcesz wykręć sobie śrubę od dawki pół obrotu i zapamiętaj to dokładnie jak śruba była wkręcona żeby móc powrócić. ew. jak jest plomba to po prostu do plomby. i jak zmniejszysz dawke podnieś obroty ogranicznikiem dawki na którym się pompa trzyma. W nowszych pompach nie jest tak łatwo bo po zmianie dawki musisz mzieniać wydatek szczątkowy i inne regulacje.
Powiedz jak na postoju i ciepłym silniku przygazujesz mu to zobaczysz z tyłu sporą chmurke albo podczas jazdy depniesz około 2000 do konca to widać z tyłu czarną chmure? Jeśli tak możesz spróbować dawke zmniejszyć. Tylko pamiętaj zmniejszenie dawki może podnieść spalanie . Czyli z tym zmniejszeniem nie ma co szaleć za dużo


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Ciesiełko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 500
Rejestracja: pn sty 30, 2012 16:54
Lokalizacja: Końskie

MK 1 1.5D za dużo pali ??

Post autor: Ciesiełko » pn sty 14, 2013 16:51

no kopci na czarno i pali mi ok.7l to moze jeszcze wiecej spalic ??


Jest MKI

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=486325" onclick="window.open(this.href);return false;

Robi się drugie MKI

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=577885" onclick="window.open(this.href);return false;

Był MkIII

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=451235" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

MK 1 1.5D za dużo pali ??

Post autor: JABcok20 » pn sty 14, 2013 18:24

nie jeśli kopci na czarno zmniejsz żeby tylko lekko podkapcał. Po prostu miałem przypadek gdzie koledze magik zmniejszyła dawke bo obiecywał ze spali jeszcze mniej niż przed zmianą. okaząło sie że spalanie wzrosło i to znacznie nawet 3 litry a samochód byl wyczuwalnie słabszy. Spróbuj ustawić żeby mniej kopcił ale nie tak aby wcale nie kopcił. Zmnijeszysz dawke za dużo to ciśnienie w pompie się zmienić może i kąt dynamiczny szybciej się przyśpiesza.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 884
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

MK 1 1.5D za dużo pali ??

Post autor: Marcin TDI » śr sty 16, 2013 17:50

a golfik się dogrzewa? trzyma 90*? Może masz już wtryski padnięte. Spróbuj najpierw zmniejszyć dawkę ale tylko trochę i zobacz też filtr powietrza i paliwa


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ciesiełko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 500
Rejestracja: pn sty 30, 2012 16:54
Lokalizacja: Końskie

MK 1 1.5D za dużo pali ??

Post autor: Ciesiełko » śr sty 16, 2013 17:55

Marcin TDI, dogrzewa wydaje mi sie własnie ze wtryski sie poddaja ale podjade sprawzić kat wtrysku i dawke zmniejsze jutro i sprawdził bym cisnienie w silniki


Jest MKI

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=486325" onclick="window.open(this.href);return false;

Robi się drugie MKI

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=577885" onclick="window.open(this.href);return false;

Był MkIII

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=451235" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 35 gości