vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
Jak tam projekt ??
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
Stoi z trójkątem za tylną szyba (jeśli dobrze widziałem)
A ja dalej się nie doczekałem ćwiartki pomimo iż leje wszystkie diesle w okolicy
A ja dalej się nie doczekałem ćwiartki pomimo iż leje wszystkie diesle w okolicy
- DukeNukemPL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 581
- Rejestracja: śr paź 13, 2010 22:11
- Lokalizacja: Bullerbyn
- Kontakt:
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
rau3000, Niema co dzwięk kompresora i upustu zwala z nóg
$iwy, Niema się co podśmiewywać , chłopaki robia wszystko sami , wielki szacunek kładę w ich stronę , zapytasz kogos na forum jak wukrzesac cos z wolnosssącego 1.6 , 1.8 w mk2 , 3 , 4 wysmieją cię , a chłopaki idą w zaparte to naprawdę cos wielkiego !
3mam bardzo mocno kciuki panowie .
$iwy, Niema się co podśmiewywać , chłopaki robia wszystko sami , wielki szacunek kładę w ich stronę , zapytasz kogos na forum jak wukrzesac cos z wolnosssącego 1.6 , 1.8 w mk2 , 3 , 4 wysmieją cię , a chłopaki idą w zaparte to naprawdę cos wielkiego !
3mam bardzo mocno kciuki panowie .
A3 8p 2.0TDI 140hp : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=514589
https://soundcloud.com/dominik-buda" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/u/dukenukempl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://soundcloud.com/dominik-buda" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/u/dukenukempl" onclick="window.open(this.href);return false;
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
zgadza się gofer stoi i czeka na elektrykę, bo zmieniłem silnik na 9a, który chcę zrobić już do końca na porządnie, jak już będzie ogarnięta elektryka to zostanie założć kompresor, zrobić kompletny wydech i na strojenie i mam nadzieję, że już będzie się odpychać.
Uwierz mi Siwy, że bardzo chętnie bym sprawdził gofra z twoim TDI i mam nadzięję, że do tego dojdzie, niestety póki co same schod i czekanie
Uwierz mi Siwy, że bardzo chętnie bym sprawdził gofra z twoim TDI i mam nadzięję, że do tego dojdzie, niestety póki co same schod i czekanie
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
Dzieje sie cos ? Widzialem golfa na NYSIE, powiem ze zrobil spore zamieszanie dzwiek 10/10
Było:
MK2 KR (139)
MK3 1Z (121)
M4 AHF (167)
MK2 KR (139)
MK3 1Z (121)
M4 AHF (167)
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
powoli bo powoli ale się dzieje, wszedł nowy silnik (2.0 16V 9a) i powoli prace trwają, mocowanie alternatora i kompresora już zrobione, teraz, trochę zabawy z paskami, upchnąć chłodnicę i zrobić kompletny wydech, a później to już tylko elektryka i strojenie, więc myślę, że będzie się działo;)
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
" onclick="window.open(this.href);return false;
To co ja znalazłem, ciekawi mnie ten projekt mógłby dać więcej informacji o tych modach
To co ja znalazłem, ciekawi mnie ten projekt mógłby dać więcej informacji o tych modach
Mój Golf mkIII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=477904" onclick="window.open(this.href);return false;
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
hehe szybko tak z grubsza opiszę co się robi:
-silniczek 2.0 16 v (9a) rozebrany, wyremontowany i odprężony sprzężony ze skrzynią 2y; zasilanie to oczywiście digifant 1, wtryski o ile dobrze pamiętam to 350tki z volvo 2,5 T, zmieniona pompa ciśnieniowa na 3 barową wydajniejszą, przepustnica z g60, intercoolerek ze smarcika, dolot nierdzewka 3", oczywiście regulator ciśnienia paliwa, kompresor eaton m65 zasilany bezpośrednio z alternatora, jeszcze nie miałem okazji przetestować jakie ciśnienie uda się uzyskać na tym przełożeniu, docelowo chciałbym ok 0,8 bara, jeżeli ta rolka będzie za mała to w zanadżu jest większa na któreej pewnie wyciągnie ponad 1 bar, prace posuwaja się do przodu bardzo powoli bo wszystko robię zupełnie sam włącznie z wymianą silnika, ale już odpalił, pozostaje mi skończyć wydech całość 2,5" i pare szczegółów, następnie będę musiał się odezwać do GTO i mam nadzieje, że mi wystroi tego potworka, docelowo chciałbym uzyskaćok 250hp, jakby było 270 to bym nie protestował, przesyłam kilka fotek z moich mozolnych prac:
http://imageshack.us/f/5/20130302461.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 02462.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 07465.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/24 ... 09466.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/705/dsc0797x.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/44 ... 12470.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/28 ... 25477.jpg/
-silniczek 2.0 16 v (9a) rozebrany, wyremontowany i odprężony sprzężony ze skrzynią 2y; zasilanie to oczywiście digifant 1, wtryski o ile dobrze pamiętam to 350tki z volvo 2,5 T, zmieniona pompa ciśnieniowa na 3 barową wydajniejszą, przepustnica z g60, intercoolerek ze smarcika, dolot nierdzewka 3", oczywiście regulator ciśnienia paliwa, kompresor eaton m65 zasilany bezpośrednio z alternatora, jeszcze nie miałem okazji przetestować jakie ciśnienie uda się uzyskać na tym przełożeniu, docelowo chciałbym ok 0,8 bara, jeżeli ta rolka będzie za mała to w zanadżu jest większa na któreej pewnie wyciągnie ponad 1 bar, prace posuwaja się do przodu bardzo powoli bo wszystko robię zupełnie sam włącznie z wymianą silnika, ale już odpalił, pozostaje mi skończyć wydech całość 2,5" i pare szczegółów, następnie będę musiał się odezwać do GTO i mam nadzieje, że mi wystroi tego potworka, docelowo chciałbym uzyskaćok 250hp, jakby było 270 to bym nie protestował, przesyłam kilka fotek z moich mozolnych prac:
http://imageshack.us/f/5/20130302461.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85 ... 02462.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 07465.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/24 ... 09466.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/705/dsc0797x.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/44 ... 12470.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/28 ... 25477.jpg/
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
rau3000, wielki szacun dla ciebie za prace!
Troszkę ciasno tam pod maska
Ciekawi mnie żywotność czy korby/tłoki wytrzymają
Powodzenia w modach
Troszkę ciasno tam pod maska
Ciekawi mnie żywotność czy korby/tłoki wytrzymają
Powodzenia w modach
Mój Golf mkIII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=477904" onclick="window.open(this.href);return false;
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
Śledzę temat od samego początku i naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem.
Żałuję że nie mogłem obejrzeć projektu osobiście na Nysie ale za to brat (MłodyKoguT srebrnym MK2 stylizowanym na GTI 16v z czerwonymi paskami na zderzakach i listwach) oraz Dogu (srebrne polo na keskinach) - obaj na RDE - sąsiadowali na polu namiotowym obok rau3000, prowadzili bajerkę o RPku i opowiadali jak to chodzi
Bardzo ciekawi mnie ten temat z racji chęci założenia eatona do mojego 2.0 ABA. tylko nie wiem jakie ciśnienie będzie dla niego bezpieczne na seryjnych gratach.
Żałuję że nie mogłem obejrzeć projektu osobiście na Nysie ale za to brat (MłodyKoguT srebrnym MK2 stylizowanym na GTI 16v z czerwonymi paskami na zderzakach i listwach) oraz Dogu (srebrne polo na keskinach) - obaj na RDE - sąsiadowali na polu namiotowym obok rau3000, prowadzili bajerkę o RPku i opowiadali jak to chodzi
Bardzo ciekawi mnie ten temat z racji chęci założenia eatona do mojego 2.0 ABA. tylko nie wiem jakie ciśnienie będzie dla niego bezpieczne na seryjnych gratach.
- BartekMK2
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 19:05
- Lokalizacja: Pnió(vw) okolice gliwic
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
Witam! temat bardzo ciekawy i pomysłowy. jak posuwają się prace ??
mocno kibicuję !
mocno kibicuję !
vw golf mk II 1,8 RP + eaton m65
Sorki, ale nie mam ostatnio zbytnio czasu zaglądać na forum, co do projektu to jest 9a z kompresorem, czekam na kolektor ssący, przerobiony, zamówiłem intercooler, zostanie mi zrobić dolot i kupić pompę paliwa, wtedy tylko na strojenie, jak będę miał chwilę postaram się wrzucić jakieś fotki, niestety ostatnio praca, praca inżynierska itd. więc wszystko bardzo wolno się posuwa do przodu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości