ARL dziwne rzeczy pomocy :(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kamfina
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lut 06, 2012 18:07

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: Kamfina » sob sty 12, 2013 15:21

Witam. Pisze w imieniu mojego brata ktory jest na skraju zalamania nerwowego. Ma golfa IV z silnikiem 1.9 TDI ARL. Jakis czas temu zaczelo sie niewinnnie, wracalismy z pizzy i po odpaleniu samochodu silnik pracowal bardzo glosno i przy przyspieszaniu okropnie nim trzeslo i czarny dym. Mozna bylo jechac do max 2000 obrotow powyzej sie nie dalo, masakra. Po przejechaniu pewnego odcinka wszystko ustalo. Wizyta u mechanika nie wykryla nic bo akurat jak zajechal to nie bylo tych objawow. Pozniej problem pojawil sie znowu. Mechanik stwierdzil uszkodzenie pompowtryskow po wartosciach z komputera. Zostaly oddane do regeneracji. Problem wystepuje nadal, auto chodzi glosno jak traktor nie ma wogole mocy, trzesie przy przyspieszaniu. Wedlug mechanika parametry pompowtryskow sa w normie i cisnienie na tlokach rowniez ma wartosci porzadane. Nie mam pojecia co robic, auto stoi juz dlugi czas, brat jest zalamany bo dbal o nie jak tylko potrafil , nie szalal itd. a tu taka niespodzianka. Dzis mechanik ma wypuscic paliwo i zmienicic filtr i ponownie zalac innego paliwa. Mowi ze jak nie pomoze to rozklada rece. Prosze o pomoc u ustaleniu przyczyny tego co sie dzieje. Z gory dziekuje i pozdrawiam.



robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: robert14-83 » sob sty 12, 2013 15:52

wiązka pompowtrysków do sprawdzenia + gumki na pompkach...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: Adamm » sob sty 12, 2013 16:08

Kamfina, skad jestes? nie wiem czy akurat paliwo ma takie znaczenie zeby auto dymilo i zle pracowalo jesli wczesniej na tym samym paliwie chodzilo .


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Kamfina
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lut 06, 2012 18:07

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: Kamfina » sob sty 12, 2013 16:38

Gumki na popowtryskach są nowe. Dodam, ze po zmianie pompowtryskow autem zrobilismy trase moze 80 km i wszystko dzialalo jak nalezy, na drugi dzien problem znow sie pojawil. Adamm jestem z wojewodztwa swietokrzyskiego, powiat jedrzejow. Pompowtryski byly regenerowane wraz ze zmiana koncowki.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: Adamm » sob sty 12, 2013 16:48

Kamfina, olej jaki zalany i kiedy wymieniany ?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Kamfina
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lut 06, 2012 18:07

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: Kamfina » sob sty 12, 2013 18:51

Olej Castol edge 5w40. Wymieniany byl okolo roku temu, jeszcze nie jest jest zrobiony limit.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: Adamm » sob sty 12, 2013 19:26

wymienia sie co sezon lub limit kilometrow


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Kamfina
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lut 06, 2012 18:07

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: Kamfina » sob sty 12, 2013 20:23

Do limitu jeszcze daleko. Ciezka sprawa.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: Adamm » sob sty 12, 2013 21:59

Kamfina, czytaj ze zrozumieniem, co z tego ze nie ma limitu , wymienia sie co sezon bo olej jest narazony na - temp w zimie i mocne przegrzewanie latem, jesli nie wyrobi sie limitu to zmienia sie po zimie i przed zima

mialem juz takiego klienta ktory mial przejechane na oleju 5000 co z tego ze przez 2 lata, robil po 8 km do pracy i spowrotem, zatral walek rozrzadu ( jeden z dwoch w 1,4 16V)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: munior » ndz sty 13, 2013 01:11

Adamm pisze:mialem juz takiego klienta ktory mial przejechane na oleju 5000 co z tego ze przez 2 lata,
Oj są tacy ''mądrzy '' ...zasada jest prosta ,jak pisze Adamm, jedna zima ,jeden olej ,druga zima ,drugi olej ...nie ważne że się robi 4 czy 5 tys ...a tacy którzy jeżdżą dwie zimy ,czy dwa lata na jednym oleju ,to kilerzy silników i kropka ...oby nikomu z nas nie trafiło się auto po takim "oszczędnym :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: Adamm » ndz sty 13, 2013 01:44

dodam tylko ze klient mial auto od nowosci i tylko 50 000 przebiegu, a walek stanal tak ze urwala sie sruba trzymajaca kolo walka rozrzadu :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: tomau » ndz sty 13, 2013 14:30

zobacz wałek rozrządu, czy nie jest wytarty czy coś :)


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: Detektor » ndz sty 13, 2013 20:20

Sprawdz czy nie blokuje się klapa gasząca, może być zablokowana i wtedy auto będzie dymić i nie da się własnie wkręcić na obroty.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

ARL dziwne rzeczy pomocy :(

Post autor: Sztomel » ndz sty 13, 2013 20:47

Będzie wtedy dymić ale nie na czarno tylko na biało więc to nie to.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 60 gości