Konewka, błąd po niemiecku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Konewka, błąd po niemiecku
Witam,
Problem jest następujący, po odpaleniu autka np. po nocy wyskakuje na Fisie taki błąd
Gdy silnik złapie troszkę temperatury, i zapalę go ponownie, błędu nie ma. Wymieniony został czujnik temperatury, podobno może to być coś z elektroniką, jakieś pomysły? :>
Problem jest następujący, po odpaleniu autka np. po nocy wyskakuje na Fisie taki błąd
Gdy silnik złapie troszkę temperatury, i zapalę go ponownie, błędu nie ma. Wymieniony został czujnik temperatury, podobno może to być coś z elektroniką, jakieś pomysły? :>
Ostatnio zmieniony wt sty 29, 2013 21:28 przez Mertruve, łącznie zmieniany 2 razy.
Termometr, błąd po niemiecku
Jak masz VAG-a to wejdź w kanał 17 (licznik)i sprawdź czy nie ma błędow,jeśli są to je wykasuj.Kiedyś się mi też tak działo tylko że na liczniku zaświecał się ABS.
Jacek
Termometr, błąd po niemiecku
Ano właśnie błędów nie ma, wywala mi tylko check niby od pompy powietrza wtórnego, usunę go ale za 1-2 dni znów będzie. A napis jest zawsze kiedy odpalę na zimno.
Termometr, błąd po niemiecku
Cytat z forum Najpierw pojawia się wielki na cały wyświetlacz komunikat STOP, a zaraz po tym mniejszą trzcionką właściwa informacja i do tego 3 sygnały dźwiękowe.
I teraz wg mnie są 3 możliwości (w zależności od tego drugiego komunkatu):
1. Niski poziom płynu hamulcowego (bremsenfehler betriebsanleitung) - wg mnie najbardziej prawdopodobne, można przetestowac np. odkręcając korek i wyciągając czujnik poziomu tego płynu., albo niesprawność układu hamulcowego - jeżeli oprócz tego świecą kontrolki ABS lub hamulca ręcznego.
2. Za niskie cisnienie oleju (oldruck motor aus) - nie testowałem
3. Za niski pozion płynu chłodniczego lub zbyt wysoka temperatura (kuhlmittel prufen betriebsanleitung) - u mnie np nie ma sygnalizacji przy zbyt niskim poziomie, a nie wiem jak przy zbyt wysokiej temp.
Oczywiście wszystkie te komunkaty pojawiają się zaraz po komunikacie STOP.
Wg mnie tak to wygląda i być może chodzi o jeden z powyższych punktów
Nie wiem o innych przyczynach pojawienia się komunikatu STOP jak tylko o tych.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68216" onclick="window.open(this.href);return false;
I teraz wg mnie są 3 możliwości (w zależności od tego drugiego komunkatu):
1. Niski poziom płynu hamulcowego (bremsenfehler betriebsanleitung) - wg mnie najbardziej prawdopodobne, można przetestowac np. odkręcając korek i wyciągając czujnik poziomu tego płynu., albo niesprawność układu hamulcowego - jeżeli oprócz tego świecą kontrolki ABS lub hamulca ręcznego.
2. Za niskie cisnienie oleju (oldruck motor aus) - nie testowałem
3. Za niski pozion płynu chłodniczego lub zbyt wysoka temperatura (kuhlmittel prufen betriebsanleitung) - u mnie np nie ma sygnalizacji przy zbyt niskim poziomie, a nie wiem jak przy zbyt wysokiej temp.
Oczywiście wszystkie te komunkaty pojawiają się zaraz po komunikacie STOP.
Wg mnie tak to wygląda i być może chodzi o jeden z powyższych punktów
Nie wiem o innych przyczynach pojawienia się komunikatu STOP jak tylko o tych.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=68216" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: Termometr, błąd po niemiecku
Ad 1Haki pisze:Cytat z forum Najpierw pojawia się wielki na cały wyświetlacz komunikat STOP, a zaraz po tym mniejszą trzcionką właściwa informacja i do tego 3 sygnały dźwiękowe.
I teraz wg mnie są 3 możliwości (w zależności od tego drugiego komunkatu):
1. Niski poziom płynu hamulcowego (bremsenfehler betriebsanleitung) - wg mnie najbardziej prawdopodobne, można przetestowac np. odkręcając korek i wyciągając czujnik poziomu tego płynu., albo niesprawność układu hamulcowego - jeżeli oprócz tego świecą kontrolki ABS lub hamulca ręcznego.
2. Za niskie cisnienie oleju (oldruck motor aus) - nie testowałem
3. Za niski pozion płynu chłodniczego lub zbyt wysoka temperatura (kuhlmittel prufen betriebsanleitung) - u mnie np nie ma sygnalizacji przy zbyt niskim poziomie, a nie wiem jak przy zbyt wysokiej temp.
Oczywiście wszystkie te komunkaty pojawiają się zaraz po komunikacie STOP.
Wg mnie tak to wygląda i być może chodzi o jeden z powyższych punktów
Nie wiem o innych przyczynach pojawienia się komunikatu STOP jak tylko o tych.
Kontrolki żadne od hamulca się nie świecą, poziom płynów bez zarzutu
Ad2
Ciśnienie oleju mierzone, bez zarzutów
Ad3
J/w poziom płynów bez zarzutu
Termometr, błąd po niemiecku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=289423" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Termometr, błąd po niemiecku
Mertruve, dolej 50-100ml wody destylowanej (jak masz koncentrat G12 to też może być...albo z wodą 50/50 - wg uznania) - na 90% problem zniknie
Re: Termometr, błąd po niemiecku
Mi kominukat "STOP" pojawił się kiedy miałem awarię czujnika obrotu wału i kręciłem do kilka razy.... ale tu bym się tego nie doszukiwał.... sprawdź pozom płynu wtyczkę do zbiornika płynu chłodniczego i cały jego obwód tak jak piszą Ci koledzy..... po tym zabiegu pisz tu...
Co to jest żona i teściowa w samochodzie?
Zestaw głośnomówiący!
Zestaw głośnomówiący!
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Termometr, błąd po niemiecku
pendzel_3, kręciłeś a silnik nie miał możliwości odpalić...błąd pewnie dotyczył ciśnienia oleju
Termometr, błąd po niemiecku
Dokładnie tak jak mówisz..... dlatego to co mu wyskoczyło potem to z tego co się ja doszukałem to poziom płynu. Wiec pierwsze co polecam to tak jak Ty zresztą napisałeś - stan potem obwód....
Co to jest żona i teściowa w samochodzie?
Zestaw głośnomówiący!
Zestaw głośnomówiący!
Termometr i konewka, błąd po niemiecku
Ok, zadam jeszcze jedno pytanie dotyczące również błędu, tym razem jest to konewka oraz napis 'STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG' Występuje on tylko jeśli przekręcę zapłon i poczekam ok 10s. Jeśli odpalę szybciej błędu nie będzie. Olej, filtry wymienianie, ciśnienie oleju mierzone i jest ok. Jakieś propozycje?
Termometr i konewka, błąd po niemiecku
A kiedy wymieniałeś olej? może być coś z okablowaniem czujnika oleju.Podłącz vag i sprawdz błedy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 36 gości