AFN ma w serii z tyłu tarczowe.. na przodzie 256mm średnicy wentylowane 20 mm grubościmirass pisze:seria mialem wentyle przód - min rozmiar felgi 14" do tyłu załozylem również tarcze koszt - 400zł za wszystko
1Z po programie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
chyba nie zrozumieliśmy sie - wszystko przy dłubaniu da sie zrobić tanio z 1Z żeby uzyskać takie przyrosty mocy poza pompą wtryskową, bo ta kosztujecowboy pisze:AFN ma w serii z tyłu tarczowe.. na przodzie 256mm średnicy wentylowane 20 mm grubościmirass pisze:seria mialem wentyle przód - min rozmiar felgi 14" do tyłu załozylem również tarcze koszt - 400zł za wszystko
seria czy przeróbka - jeden diabeł - tyle że mnie to duuuuzo mniej kosztowało w sensie pieniędzy
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
wiesz, jakbym chciał te 130-140 ps to AFN po madach pasowałby mi...cowboy pisze:tylko to wielkie pole do manewrów to minimu 5000 ze swapem...
a te manewry to kolejne 3000...
tak czy śmak moja opinie jest taka..albo kupić mk3 z 1Z i robic mody jak mirras za ca 3-3,5 tys albo kupic AFN-a i walnąć dobry soft+FIMC za 1,5 i tez sie ma 140/330..różnica w cenie aut jest minimum 2, 3 tys ale każdy AFN ma np lepsze hamulce chyba że ktos kupi 1Z w wersji GT TDI..
jak zmieniać to już na 1,9 tdi 131 ps (z paska B6 albo Mk4) albo 150 ps (z Mk4) i podkręcic któryś z nich na ponad 200 ps
wiem, że koszt spory, ale warto prawdopodobnie poświęcić "trochę" środków finansowych i własnego czasu na TO.
moim skromnym zdaniem, lepiej wpakować w Mk3 kilka tyś. (powiedzmy 4-6 tyśli + hajze z własnych sprzedanych klamotów) niż sprzedać Mk3, dołożyć taki sam hajze i kupić gołe Mk4
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Naprawde niema różnicy który silnik PD czy VP robić na 200 KM. Koszty są przybliżone a nawet ze swapem na PD koszty są o wiele wiele wyższe. A pozatym nic nie jest takie kolorowe jak się wydaje. W większości to tylko teoria. Porozmawiajcie z ludźmi którzy takie mody robili i popytajcie sie o koszta. Przy takich zabawach podnoszeniu mocy w okolicach 200 KM różne rzeczy lubią płatać figle, a wtedy koszta robią się naprawde wysokie. Coś o tym wiem i moge się podzielić infromacjami. Silnik silnikowi nie równy i w jednym egzemplarzu moc bardzo gładko idzie w góre a w niektórych pod górkę. A założenia czysto teoretyczne mozna sobie wsadzić w d.u.p.e.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
hmmm no wiesz jeśli masz ARL-a to praktycznie mocnym softem załatwiasz sprawe - swoją drogą musze gdzieś poszukać wykresu ARL-a ale 190 km bankowo sie wyciąga w białych rękawiczkach...aw69 pisze:Naprawde niema różnicy który silnik PD czy VP robić na 200 KM. Koszty są przybliżone a nawet ze swapem na PD koszty są o wiele wiele wyższe
jeśli mowa o mk3 to nie ma sensu robic swapa na PD i potem dodatkowo wymienać osprzęt... lepiej od razu BIG Turbo, zakuć silnik, hybrydy+pompa, BIG FMIC i modlić sie żeby coś z tego wyszło..
inna sprawa, że nie słyszałem żeby ktoś z VP zrobił 200 - przypadkiem compsport nie chwalił sie najmocniejszą pompą ?
Koszt zrobienia PD na ~200ps jest sporo nizszy niz w VP, nawet zrobienie ATD (100pd) na 200ps wychodzi taniej niz np. 110 ASV i to dosc sporo taniej. Pozatym w dlubnietym VP bardzo szybko rosnie EGT przy palowaniu i czesto trzeba odpuszczac zeby sie troszku silnik ostudzil.
Cowboy, na tdiracing jest do sprzedania 215 konny ASV, robiony wlasnie przez compsport
Cowboy, na tdiracing jest do sprzedania 215 konny ASV, robiony wlasnie przez compsport
www.seat-racing.pl
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
ja już mam dość tego 1Z i wkrótce zmienie go z osprzętem na AWX'a
mam też pytanie na ile da się zrobić ps i nm 1Z???
jakie powinno być ciśnienie na turbinie w serii???
pzdr
mam też pytanie na ile da się zrobić ps i nm 1Z???
jakie powinno być ciśnienie na turbinie w serii???
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Witam. Kupiłem ostatnio z niemiec audi B4 (1995) z silnikiem 1.9 TDI jak przypuszczam 1Z 90 PS. Auto wcale "nie jechało" a zasłone dymną stawiało taką, że policja numerów by nie dojżała. Niemcy wymienili przepływomierz i zaworek sterowania weastgate (stare w aucie leżą) ale to nie pomogło. Zacząłem oglądać i się okazało, że wąż doprowadzający powietrze od turbiny do IC pękł. Kupno używki czy zamiennika okazało się praktycznie niemożliwe a serwis w Guben 170 Euro zawołał. No i wtedy pomyślałem, że sam coś wydumam. W miejsce pęknięcia wstawiłem kawałek, dł. 8 cm, cienkościennej rurki stalowej dopasowanej średnicą. Poskładałem to wszystko odłączyłem aku, żeby się błędy skasowały i po odpaleniu auto troszkę jeszcze podymiło przez chwilę aż wkońcu przestało. Idzie teraz jak wściekłe aż się chce deptać. Pytanie jest następujące: czy ta rurka może spowodować jakieś nieprzyjemne konsekwencje dla silnika??
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
wiesz, w miarę jedzenia apetyt rośnie...bzykla pisze:a co masz konkretnie do 1Z??
zle sie sprawuje czy slabo "kreci"??
u mnie tak jest z jazdą... w miarę jazdy apetyt na moc, prędkość i przyspieszenie rośnie... a nie oszukujmy się - 1Z do demonów tych parametrów nie należy
może w latach 90' to był szczyt techniki, ale teraz ... no cóż...
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
no widzisz
a kolega powyzej pisze :
mi 90KM prawie wystarcza ("prawie" robi wielka roznice )
kiedys jechalem wersja 110km i czulem sie jak w rakiecie
jesli swojemu zapodam chipa to bede w siodmym ze swoimi 118 konikami
pozdro
a kolega powyzej pisze :
zalezy kto czego oczekuje od silnikaTurbonalepa pisze: Idzie teraz jak wściekłe aż się chce deptać.
mi 90KM prawie wystarcza ("prawie" robi wielka roznice )
kiedys jechalem wersja 110km i czulem sie jak w rakiecie
jesli swojemu zapodam chipa to bede w siodmym ze swoimi 118 konikami
pozdro
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Ja mam 1Z z programem. Wybieram sie na hamownie, wtedy napisze dokladnie ile przybylo. Na razie moge napisac tylko tyle - zmiane programu czuc bardzo mocno, auto poprzednio szlo do 100/h 14 sek. (kombi, nieco wolniejszy), teraz 10sek. Cisnienie doladowania wzroslo z 1800 do ponad 2300 mBar (logi z VAGComa). 90% aut (tak na oko:) zostaje w tyle na swiatlach. Autko jest duzo bardziej elastyczne, gdyby nie zwiekszone zuzycie sprzegla jedynka bylaby zbedna, mozna ruszac z piskiem opon z 2. Ogolnie (juz kiedys o tym pisalem) przyspieszenie przeskoczylo o 1 bieg - na 2 jest jak bylo na 1, na 3 jak bylo na 2 itd...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
u mnie obecnie jest 11.23s 0-100 km/h, ale z doborem programu może być problem... znacie temat??? cena i gdzie??? najlepiej w Wawie i okolicachdziechu pisze:Ja mam 1Z z programem. Wybieram sie na hamownie, wtedy napisze dokladnie ile przybylo. Na razie moge napisac tylko tyle - zmiane programu czuc bardzo mocno, auto poprzednio szlo do 100/h 14 sek. (kombi, nieco wolniejszy), teraz 10sek. Cisnienie doladowania wzroslo z 1800 do ponad 2300 mBar (logi z VAGComa). 90% aut (tak na oko:) zostaje w tyle na swiatlach. Autko jest duzo bardziej elastyczne, gdyby nie zwiekszone zuzycie sprzegla jedynka bylaby zbedna, mozna ruszac z piskiem opon z 2. Ogolnie (juz kiedys o tym pisalem) przyspieszenie przeskoczylo o 1 bieg - na 2 jest jak bylo na 1, na 3 jak bylo na 2 itd...
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 76 gości