Gaźnik z Kredensa lub Poloneza do golfa 2 1.8 RP

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Gaźnik z Kredensa lub Poloneza do golfa 2 1.8 RP

Post autor: toffic » czw sty 10, 2013 22:29

GreeNMK2 pisze:czyli najtanszy a zarazem najskuteczniejszy spsob to SWAP ? na 16?;) i 139 km? ;)
Teoretycznie tak, ale znaleźć KRa który ma ponad 120KM to też nie lada wyczyn.
Ogólnie można powiedzieć tak:
jak chcesz góra 100-105KM i masz silnik "igłe" to taniej wyjdzie go modzić (ale z głową)
jak większa moc, to opcja zmiany silnika na taki z pewnego źródła (czyli jazda próbna + pomiar mocy przed demontażem i zakupem)



GreeNMK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz mar 27, 2011 13:48

Gaźnik z Kredensa lub Poloneza do golfa 2 1.8 RP

Post autor: GreeNMK2 » pt sty 11, 2013 00:22

a czy jazda np d niemcowni po rozbite auto z motorem ma sens?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Gaźnik z Kredensa lub Poloneza do golfa 2 1.8 RP

Post autor: toffic » pt sty 11, 2013 12:41

GreeNMK2 pisze:a czy jazda np d niemcowni po rozbite auto z motorem ma sens?
Odpowiem pytaniem na pytanie (tak, wiem, bardzo nie ładnie :jezor: ): a skąd bedziesz wiedział/ jak sprawdzisz stan tego silnika skoro auto nie jeździ?? :chytry:



GreeNMK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz mar 27, 2011 13:48

Gaźnik z Kredensa lub Poloneza do golfa 2 1.8 RP

Post autor: GreeNMK2 » pt sty 11, 2013 12:49

faktycznie ;)

wiec najlepiej sprowadzić normalne auto z silnikiem na swap ;)



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Gaźnik z Kredensa lub Poloneza do golfa 2 1.8 RP

Post autor: imperfectCell » sob sty 12, 2013 16:41

imperfectCell pisze:porting glowicy, walek od 2e, podlubac z wydechem i dolotem, rozwiercic przepustnice albo posadzic fosa. Mysle ze 100km powinno peknac o ile z 20 nie ucieklo z serii
Nie będzie i 90KM nawet na tym zestawie, wypróbowane. Od 3500 w górę moc spadnie ostro w dół[/quote] moze jakas mala podpowiedz ktory z tych elementow bedzie powodowal ten sapdek mocy? gaznik?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Gaźnik z Kredensa lub Poloneza do golfa 2 1.8 RP

Post autor: toffic » sob sty 12, 2013 23:29

imperfectCell pisze:moze jakas mala podpowiedz ktory z tych elementow bedzie powodowal ten sapdek mocy? gaznik?
Wałek, aparat i gaźnik, dwa ostatnie do strojenia, pierwszy do wymiany



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Gaźnik z Kredensa lub Poloneza do golfa 2 1.8 RP

Post autor: imperfectCell » wt sty 15, 2013 21:29

toffic, to moze jeszcze jedna mala podpowiedz. Silnik to 1.8 RH na gazniku FOS i aparacie sterowanym podcisnieniowo (jak wspominales te elementy sa do wystrojenia) walek jaki jest tam teraz pochodzi z 2.0 ADY. + delikatna obrobka kolektora ssacego (szlif jeza i dopasowanie kanalow do uszczelki) + kolektor wydechowy z portkami od 2E. Narazie jeszcze nie robilem testow na drodze wiec nie wiem jak taki setup jezdzi (zima) ale wnioskujac po Twoich postach moge sie bardzo rozczarowac (glownie z racji walka). Mam jeszcze w garazu oryginalny od RH i od ABSa. Co radzisz? powrot do seryjnego walka z RH czy moze zamiana na ten z ABS? Chyba ze ten z ADY bedzie w calym tym asortymencie jednak najlepsza opcja?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości