Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
wesol, to mało wiesz bo sa inne ..a numerki sobie ogladaj dalej w necie...zacznij serwisowac vagi i wtedy zabieraj głos
zamachy i dociski sharan BTB vs ARL ASZ golf mają sie nijak do siebie inne bajki
zamachy i dociski sharan BTB vs ARL ASZ golf mają sie nijak do siebie inne bajki
Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
no tak maja inne koncowki tarcza i docisk. Z tym ze glowna roznica w calym zestawie to jednak ten zamach od btb, ktory jest mega mocny. Mysle ze smialo mozna powiedziec ze jesli ktos jezdzi odpowiednio to nie sprzeglo kleknie predzej tylko dwumas. Dlatego nie o tarcze i docisk sie martwie.
JEsli kolega ma dwumas okej to ja bym go zostawil a wymienil tarcze plus docisk chyba ze docisk tez wyglada okej i nie jest przegrzany i gladki bo jak sa bruzdy to dowidzenia z nim. Nie lubie popadania w paranoje i takie rady w stulu wymien calosc to i moja "stara" moze dac. Bo jesli calosc wymieniamy to wymien i uszczelniacze na wale glownym, na walku w skrzyni, wysprzeglik i na koniec jeszcze zregeneruj rozrusznik z wymiana bendixa bo przeciez stary bendix po nowym wiencu to chyba niedopuszczlane zeby sie zazebiał
JEsli kolega ma dwumas okej to ja bym go zostawil a wymienil tarcze plus docisk chyba ze docisk tez wyglada okej i nie jest przegrzany i gladki bo jak sa bruzdy to dowidzenia z nim. Nie lubie popadania w paranoje i takie rady w stulu wymien calosc to i moja "stara" moze dac. Bo jesli calosc wymieniamy to wymien i uszczelniacze na wale glownym, na walku w skrzyni, wysprzeglik i na koniec jeszcze zregeneruj rozrusznik z wymiana bendixa bo przeciez stary bendix po nowym wiencu to chyba niedopuszczlane zeby sie zazebiał
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
W moim przypadku do wymiany jest całość. Od sharana to takie zestawy:
LUK - 1720zł
Sachs - 1995zł
czyli średnio drożej o kolejne 250zł.
Biorąc pod uwagę różnicę w cenie i to że nie przewiduję kolejnych modów to chyba nie będę inwestował w graty od sharana.
Pozostaje jeszcze pytanie czy warto dokładać 340zł żeby kupić zestaw Sachsa zamiast Luk'a? Samochód sprzedam za max 2 lata albo odziedziczy go żona.
LUK - 1720zł
Sachs - 1995zł
czyli średnio drożej o kolejne 250zł.
Biorąc pod uwagę różnicę w cenie i to że nie przewiduję kolejnych modów to chyba nie będę inwestował w graty od sharana.
Pozostaje jeszcze pytanie czy warto dokładać 340zł żeby kupić zestaw Sachsa zamiast Luk'a? Samochód sprzedam za max 2 lata albo odziedziczy go żona.
Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
Jak juz wymieniasz to wymien na ten od BTB. Napewno spac bedziesz mógł przez dlugie lata. Tak poza tym to w tych aukcjach nie widze podanych numerów tych czesci i puki tego bym nie zobaczyl to ja bym tego nie brał. Napisac to sobie kazdy moze ze pasuje to sharana ASZ/BTB a co dostaniesz w paczce to moze byc roznie.
Zamach BTB ma oznaczenie 038 105 266 AS Ta koncowka jest wlasnie istotna. Z tym ze jakie jest oznaczenie wg numerologi sachsa to nie wiem.
Zamach BTB ma oznaczenie 038 105 266 AS Ta koncowka jest wlasnie istotna. Z tym ze jakie jest oznaczenie wg numerologi sachsa to nie wiem.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
zamach z BTB nie pasuje do docisku z ASZ ARL musi być kpl włacznie ze śrubami bo tez są inne
Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
a tak docisk jest na M8 a nie jak w slabszych M7
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
znalazłem numerację sachsa dla BTB
zestaw: tarcza, docisk, wysprzęglik i smar ma numer 3000 990 232 - koszt 692zł
koło dwumasowe 2294 000 871 - koszt 1315zł
łącznie 2000zł plus przesyłki a cały zestaw Luka do ASZ 1449zł różnica jest więc znacząca... no to mam dylemat a takich nie lubię najbardziej.
zestaw: tarcza, docisk, wysprzęglik i smar ma numer 3000 990 232 - koszt 692zł
koło dwumasowe 2294 000 871 - koszt 1315zł
łącznie 2000zł plus przesyłki a cały zestaw Luka do ASZ 1449zł różnica jest więc znacząca... no to mam dylemat a takich nie lubię najbardziej.
Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
tak ale LUK to nie SACHS wiec tez na to trzeba zwrocic uwage. LUK nie jest zly ale chodz aopinie ze wracaja regenerowane zestawy dwumas z tej firmy do ponownego obiegu tak samo jak i tez to ze nieco mniej przenoszą i wytrzymuja.
Auto masz podkrecone wiec wybór nalezy do ciebie czy bedziesz go mocniej upalał ewentualnie w przyszlosci szedl w wieksza moc itd.
Auto masz podkrecone wiec wybór nalezy do ciebie czy bedziesz go mocniej upalał ewentualnie w przyszlosci szedl w wieksza moc itd.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
LUK do poprzeczniaka=kicha...tylko sachs
we wzdłóżniakach luk ok
we wzdłóżniakach luk ok
Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
Fahoo, wesol, dzięki za odpowiedzi, plusiki przyznane.
Poszperałem jeszcze na temat Luka i Sachsa i zgłupiałem już zupełnie. Ile ludzi tyle opinii, jedni polecają Luka inni Sachsa. oprócz tego znalazłem dużo przypadków, że w pudłach Sachsa były części Luka i odwrotnie. Na pierwszy montaż do VW podobno szły Luki jak i Sachsy... No nic przemyślę temat bo tak jak wcześniej pisałem dalszych modów na pewno nie będzie i prawdopodobnie samochód zostanie sprzedany w przyszłym albo następnym roku.
Poszperałem jeszcze na temat Luka i Sachsa i zgłupiałem już zupełnie. Ile ludzi tyle opinii, jedni polecają Luka inni Sachsa. oprócz tego znalazłem dużo przypadków, że w pudłach Sachsa były części Luka i odwrotnie. Na pierwszy montaż do VW podobno szły Luki jak i Sachsy... No nic przemyślę temat bo tak jak wcześniej pisałem dalszych modów na pewno nie będzie i prawdopodobnie samochód zostanie sprzedany w przyszłym albo następnym roku.
Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
jak sprzedajesz to jedz po taniosci.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
Ale rozumiem, że jeśli do Leona ASZ kupię:Fahoo pisze:zamachy i dociski sharan BTB vs ARL ASZ golf mają sie nijak do siebie inne bajki
- tarcza
- docisk + śruby
- dwumas
- łożysko hydrauliczne ( działa jako wysprzęglik)
do tego:
- uszczelniacz wału korbowego
To gładko powinno odbyć się przejście na BTB w ASZ ?
Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria
188KM@369Nm czyli mocna seria
Wymiana sprzęgła z (bez) koła dwumasowego (silnik ASZ)
tak caly komplet podejdzie. ja zapomnialem ze zestaw BTB ma inne mocowanie miedzy elementami. czyli docisk do dwumasu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości