kucie w silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: ksiadzt » śr sty 02, 2013 21:28

Jak w temacie dodam że wtryski sprawdzone 2 niby były zatkane pompa ustawiona ok rozrząd też ok koło na wale i klin ok popychacze nowe
po odpaleniu czy na zimnym czy na ciepłym przez minute jest ok i zaczyna kuc tyle ze na zimnym jest masakra a na ciepłym troche tylko
zaczęło sie od wykręcenia wtrysków sprawdzeniu kompresji po wkręceniu zaczęło kuc
ludzie pomocy bo wyjde z siebie i stane obok :crazy:


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

tower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 18:37
Lokalizacja: Toruń

Re: kucie w silniku

Post autor: tower » śr sty 02, 2013 23:11

Wymieniłeś podkładki pod wtryskami po pomiarze kompresji? Wyczyściłeś porządnie gniazda przed ponownym montażem? Był tu już dziś temat w podobnej sprawie.


A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: ksiadzt » czw sty 03, 2013 00:00

wyczyszczone i nowe podkładki zamontowane :) zapomniałem dodac wyżej :) kolejne sugestie ?
a jest jakas możliwośc ze coś z cisnieniem oleju nie tak i kontrolka nie daje znac ? stare szklanki wszystkie trzymały zwyjątkiem 1 od strony pasków może coś tam nie tak jest?


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

MK3speed
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: wt sty 01, 2013 18:20

kucie w silniku

Post autor: MK3speed » czw sty 03, 2013 00:52

Hm nie stał się słabszy ?? opcji może być wiele. nagraj jakiś filmik :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: Michał_1977 » czw sty 03, 2013 07:12

ksiadzt pisze:zaczęło sie od wykręcenia wtrysków sprawdzeniu kompresji po wkręceniu zaczęło kuc
Próbę olejową też robiłeś? Jeśli tak,to ile dawałeś oleju na cylinder?

Zakładam,że wtryski już trochę mają najechane,więc mogą się wieszać.To,że na próbniku dobrze wypadają,nie świadczy,że na silniku się nie zawieszą.
Mi w 1Y kiedyś jak się zawiesiły,to po odpaleniu myślałem,że doszło do kolizji tłoków z zaworami,taki łomot był...
Próbowałeś po odpaleniu przeciągnąć go trochę po obrotach? Zazwyczaj pomaga przy zawieszonych szprycach :bajer:
Często tak się zdarza,że po rozpięciu wysokiego ciśnienia,wtrysk/wtryski wieszają się i nie ma na to reguły...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: ksiadzt » pt sty 04, 2013 21:12

a więc filmik
" onclick="window.open(this.href);return false;
i rozwiązanie problemu
jeden przeklęty magiczny kabelek idący na jakiś czujnik w pompie znajdujący sie między dolnymi rurkami wtrysków jest on w grubej osłonie gumowej ktos skręcił zerwany kabelek i wsadził w osłone przy odkręcaniu rurek musiał sie rozerwac a w osłonie nie było widac :grin: ogólnie wie ktoś co to jest ? to ta nowsza pompa imo do góry a na dole ten czujnik :)
Michał_1977, Próby olejowej nie robiłem a jesli jest ok i cisnienie 35 na tłoku to jest sens ?


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: Adamm » pt sty 04, 2013 22:04

moze przestawiacz kata wtrysku, jak jest uszkodzony (uszkodzony kabel) to silnik chodzi twardo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: Michał_1977 » czw sty 10, 2013 08:17

ksiadzt pisze:pompa ustawiona ok
Na oko,czy zegarem?
Sprróbuj zamienić wtryskiwacze na chwilę,bo mi to wygląda na zbyt wczesny kąt wtrysku,albo na wtryskiwacz :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: ksiadzt » czw sty 10, 2013 19:30

pompa ustawiana metodą prób i błędów :)


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: Michał_1977 » czw sty 10, 2013 21:42

ksiadzt pisze:pompa ustawiana metodą prób i błędów
Aaaaa,no to Paaaanie...tutaj pies pogrzebany.
Jeśli pompa modzona i zdajesz się tylko na ustawianie kąta za pomocą słuchu,to przestawiając pompę,spróbuj wyłapać moment w którym silnik pracuje najpłynniej,a następnie puknij ją z pół milimetra w stronę silnika.
Sprawa komplikuje się,jeśli masz koło na fasolach...wtedy tylko zegar :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: ksiadzt » czw sty 10, 2013 23:51

no dobra panie zaintrygowałeś mnie możesz napisac dokładniej jaki zegar i jakie wskazania :) coś sie wykmini :)


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: Michał_1977 » pt sty 11, 2013 07:47

ksiadzt pisze:jaki zegar i jakie wskazania
Jak to jaki...czujnik zegarowy do ustawienia kąta wtrysku.
Dla seryjnej pompy AAZ ustawiasz wartość 0,8mm.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: ksiadzt » pt sty 11, 2013 20:11

tak a ma znaczenie czy to stara pompa czy ta nowsza z automatycznym ssaniem i imo ? na starej ustawia sie pompą a na mojej kołem


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

kucie w silniku

Post autor: Michał_1977 » pt sty 11, 2013 20:34

ksiadzt pisze:na mojej kołem
To kicha.Na słuch ciężko coś ustawić,bo za każdym razem trzeba gasić gada.
Organizuj czujnik i naprzód z koksem.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 153 gości