![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
no właśnie nie wiem za bardzo jakgrzesiek1524 pisze:bo możesz teraz zwiększyć dawkę paliwabez niczego
tylko musisz patrzeć czy nie za mocno puszcza tego dyma
bo jak wiecej podkręcisz to wtedy trzeba i na turbinie dać ciśnienia ale na początek możesz zwiększyć samej dawki bez zwiększania doładowania turbo
ja tak na początku zrobiłem bo był straszny muł i nic nie dymił
i zwiekszyłem mu samej dawki i odrazu inna jazda była no i przy przegazówce takiego małego dymka puszczał
no a później zmieniłem pompe i dałem wskaźnik to już co innego
ale wiesz jak zwiekszać dawke? i Regulowac obroty?
bo przy zwiększeniu dawki wzrosną obroty
a zderzak masz wąski czy szeroki?
ale przy takim przebiegu wtryski nie są raczej zużyte az tak mocnowszystko będzie zależało od stanu wtrysków itp,
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości