Golf chodzi jak czołg

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sgrodnicki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:46
Lokalizacja: Susz

Golf chodzi jak czołg

Post autor: sgrodnicki » wt sty 08, 2013 20:48

Witam

pacjent to golf 2 1.8 gaźnik 87r.

Mam ciężki problem, z którym walczę już miesiąc. Ale zacznę od początku, samochód zaczął ciężko palić i był słaby przy czym strasznie głośno chodził, jako że ma gaz, wymieniłem membrany parownika(oryginał) bo od 7 lat nie wymieniane :/ oczywiście zero poprawy. Pomyślałem sobie że chodzi tak jak by na jeden tłok nie pracował, i racja, wyjąłem przewód z pierwszej świecy , zero różnicy, wiec mówię kopułka i palec rozwiążą sprawę, wymieniłem na beru, zero poprawy. Wiec mówię kable, wymieniłem - zero poprawy. Ostatnimi rzeczami od zapłonu, był cały aparat, i cewka które wymieniłem - zero poprawy, w między czasie wymieniłem głowicę na planowaną itp. przy czym wymiana wszystkich uszczelek i innych koniecznych rzeczy. Nic mu nie pomaga, teraz już zastanawiam się nad wymianą silnika, mam na oku igłę za 400zł, lecz najpierw chciałem Was zapytać co obstawiacie, jako przyczynę? Ja obstawiam wiek, silnik ma już parę lat przy czym 7 na gazie wiec, myślę że tu już jego kres.

Pozdrawiam i oczekuję odpowiedzi:)

P.S rozrząd ustawiałem.



21tehace21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lut 15, 2012 20:36

Golf chodzi jak czołg

Post autor: 21tehace21 » wt sty 08, 2013 21:21

Może bardziej sprecyzuj temat, opisz czy dzieje sie tak na benzynie czy na gazie czy na tym i na tym, jakos dokladniej. Jakby działo sie tak na beznynie to ja bym obstawiał że go zalewa paliwem bo sam miałem podobnie ze chodzil jak traktor i tez myslalem ze nie pali na jeden a jego poprostu zalewało, z tym ze ja mam gaznik webera z fiata i u mnie po wyczysczeniu i przedmuchaniu gaznika wszystko sie naprawiło.



Awatar użytkownika
sgrodnicki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:46
Lokalizacja: Susz

Golf chodzi jak czołg

Post autor: sgrodnicki » wt sty 08, 2013 21:47

Bez różnicy czy to benzyna czy gaz, przy wymianie głowicy, cały gaźnik i inne podzespoły dokładnie czyściłem także wina nie leży po stronie dostarczania paliwa.



Awatar użytkownika
Barti_1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 26, 2012 13:57
Lokalizacja: Bełżyce/Lublin

Golf chodzi jak czołg

Post autor: Barti_1994 » śr sty 09, 2013 01:12

A sprawdzałeś same świece, na LPG się szybciej zużywają.



Awatar użytkownika
sgrodnicki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:46
Lokalizacja: Susz

Golf chodzi jak czołg

Post autor: sgrodnicki » śr sty 09, 2013 10:19

Świece też wymieniałem, ze 3 komplety sprawdziłem - zero poprawy :/



Awatar użytkownika
Barti_1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 26, 2012 13:57
Lokalizacja: Bełżyce/Lublin

Golf chodzi jak czołg

Post autor: Barti_1994 » śr sty 09, 2013 16:50

Jak sprawdzasz czy jest iskra na świecach?



Awatar użytkownika
sgrodnicki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:46
Lokalizacja: Susz

Golf chodzi jak czołg

Post autor: sgrodnicki » śr sty 09, 2013 17:53

Jest, sprawdzałem od razu:)



Awatar użytkownika
metlex
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 18:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Golf chodzi jak czołg

Post autor: metlex » śr sty 09, 2013 18:25

a kompresja była sprawdzana?
bo innej opcji nie widzę...



Awatar użytkownika
sgrodnicki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:46
Lokalizacja: Susz

Golf chodzi jak czołg

Post autor: sgrodnicki » śr sty 09, 2013 18:40

Właśnie, osobiście również ku temu się zwracam, nie sprawdzałem, bo jeszcze nie mam do tego sprzętu, ale robiłem próbę szczelności pierscieni, i wyszła tragicznie :/



Awatar użytkownika
metlex
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: wt wrz 27, 2011 18:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Golf chodzi jak czołg

Post autor: metlex » śr sty 09, 2013 21:02

skoro wyszła tragicznie to jest jakiś punkt zaczepienia...
a taniej i lepiej wymienić pierścienie niż wymieniać silnik (skoro i tak już trochę przy nim części powymieniałeś)



Awatar użytkownika
sgrodnicki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:46
Lokalizacja: Susz

Golf chodzi jak czołg

Post autor: sgrodnicki » czw sty 10, 2013 13:41

To za duży koszt jak dla mnie, tym bardziej że to nie była by pewna naprawa. Już kupiłem cały silnik od toledo 1.8 jednopunkt, i mam pytanie, tam gdzie jest pompka mechaniczna(przy aparacie zapłonowym) w golfie, tam w seacie tez coś jest, co to? bo w moim rp'eku, jest te wejście zaślepione.



Awatar użytkownika
sgrodnicki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:46
Lokalizacja: Susz

Golf chodzi jak czołg

Post autor: sgrodnicki » pt sty 11, 2013 19:26

To jak? pomożecie odgadnąć co to jest?



Awatar użytkownika
Barti_1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 26, 2012 13:57
Lokalizacja: Bełżyce/Lublin

Golf chodzi jak czołg

Post autor: Barti_1994 » pt sty 11, 2013 20:25

Musiał byś zrobić zdjęcie i wstawić. Ja mam w Mk2 RP z Toledo i tam mam normalnie pompke.



Awatar użytkownika
sgrodnicki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:46
Lokalizacja: Susz

Golf chodzi jak czołg

Post autor: sgrodnicki » pt sty 11, 2013 22:07

Obrazek
ObrazekObrazek

To to urządzenie w centrum z którego wychodzi rura metalowa. Co to jest? A idzie do pokrywy zaworów i kopułki wtrysku.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości