Nie pali na ostatni cylinder?

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Romeck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 22, 2008 17:14
Lokalizacja: Sępólno
Kontakt:

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: Romeck » pt sty 04, 2013 19:06

Witam! Moja PN-ka nie pali na ostatni cylinder. Auto nie chce chodzić na wolnych obrotach, trzęsie się jak traktor. Świece, kable, aparat zapłonowy, ciśnienie na garach ok. Dodam, że jest iskra na tym cylindrze, a jednak jakimś cudem nie pali... Natknąłem się na przewód podciśnienia, który idzie do serwa, przy nim jest "rozgałęźnik" z którego jeden przewód podciśnienia (1) idzie do aparatu zapłonowego, a przy drugim(2) nie ma nic, czuć że ciągnie przez niego powietrze. Podczas zatkania go palcem delikatnie poprawia się jego praca na biegu jałowym. Na załączonym zdjęciu zaznaczyłem dokładniej o co mi chodzi. Czy pod numerem 2 powinno coś być czy po prostu zaślepić? Obrazek Z góry dziekuje za pomoc. PozdraVWiam



Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: kubarog » pt sty 04, 2013 20:20

Z jednego rozgałęzienia idzie przewód podciśnieniowy do aparatu zapłonowego, a drugie powinno być zatkane. W lepszych wersjach z drugiego szedł przewód podciśnieniowy do licznika z mfa i ten drugi właśnie powinien być zatkany takim zielonym "cyckiem" :)


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Romeck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 22, 2008 17:14
Lokalizacja: Sępólno
Kontakt:

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: Romeck » pt sty 04, 2013 20:52

Dzięki wielkie za odpowiedź! A nie wiesz przypadkiem dlaczego tak nierówno chodzi? Niby iskra jest A jak zdejmę "fajke" to nie ma reakcji czyli "nie pali"



Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: kubarog » pt sty 04, 2013 21:14

U mnie tak było, gdy puściła uszczelka pod głowicą i szła woda na tłok. Ale to byś pewnie zauważył po tym że puchnęły by węże i po nadmiarze pary z wydechu ;)


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: Paweł Marek » sob sty 05, 2013 00:16

Zmierz kompresję, jeśli będzie ok to możesz założyć że pali ten cylinder. Testy poprzez odłączanie fajek nie są wiarygodne, zwłaszcza jak już wyjściowo silnik chodzi nierówno.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Barti_1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 26, 2012 13:57
Lokalizacja: Bełżyce/Lublin

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: Barti_1994 » pn sty 07, 2013 21:57

Nie wiem czy masz LPG jesli tak to do tego drugiego krućca idzie taki weżyk od reduktoraLPG prrzynajmniej ja tak mam. Możesz odłączyć od kolektora ssącego ten przewód z podcisnieniem, zaślepić i odpal i zobacz czy sie cos poprawi, jak tak to szukasz nieszczelnosci na tym przewodzie albo serwo. Tylko pamietaj żeby z nie jeździć z odłączonym tym przewodem bo nie dziala wspomaganie hamulcow.Inny powód to może byc uszkodzona uszczelka miedzy kolektorem ssaącym a silnikiem możesz prysnąć jakimś plakiem tam albo dezedorantem na pracujacym silniku i zobaczysz czy poprawi się. praca silnika jak tak to uszczelka do wymiany.



Awatar użytkownika
Barti_1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 26, 2012 13:57
Lokalizacja: Bełżyce/Lublin

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: Barti_1994 » pn sty 07, 2013 22:05

Ja mam to samo jak zaślepiłem ten króciec co idzie przewód do serwa to mu sie trochę poprawiło. Ja mam jeszcze coś takiego że jak silnik pracuje i pompuje pedałem hamulca to załapuje na ten 4-ty cylinder.



Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: kubarog » wt sty 08, 2013 00:11

A u mnie właśnie jak szybko pompuje hamulcem, to przerywa jakby na 1 gar czasami. To normalne ?


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

Awatar użytkownika
Barti_1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 26, 2012 13:57
Lokalizacja: Bełżyce/Lublin

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: Barti_1994 » wt sty 08, 2013 01:09

Myślę. że. to może być normalne ale pewny nie jestem. Sprawdz jeszcze te uszczelkę pod kolektorem ssacym. Mi kiedyś nie chodził na pierwszy cylinder bo właśnie ta uszczelka sie wykruszyła ze starosci.



Awatar użytkownika
kubarog
...
...
Posty: 336
Rejestracja: czw sie 09, 2007 22:32
Lokalizacja: Biłgoraj

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: kubarog » wt sty 08, 2013 16:33

Uszczelki niedawno wymieniane, mam pewne podejrzenia co do serwa bo nieciekawie wygląda.


Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Obrazek

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: XV2 » wt sty 08, 2013 20:27

Romeck pisze:kable
Zamień ten jeden na próbe


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

Awatar użytkownika
Barti_1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz lut 26, 2012 13:57
Lokalizacja: Bełżyce/Lublin

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: Barti_1994 » wt sty 08, 2013 22:15

Sory, że się wcinam, ale nie wie ktoś co może być u mnie? Tak jak pisałem nie pracuje na czwarty cylinder, ale iskra jest. Jak pompuje pedałem hamulca to jakby łapie równiejsze obroty? Co może być przyczyną ? Serwo? Zaworek na wężu od kolektora ssącego do serwa?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: jeryk10 » wt sty 08, 2013 23:07

Barti_1994, sprawdź wąż gumowy od serwa przy kolektorze ssącym pewnie ma dziurę


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Re: Nie pali na ostatni cylinder?

Post autor: XV2 » śr sty 09, 2013 10:24

Barti_1994 pisze:Sory, że się wcinam, ale nie wie ktoś co może być u mnie? Tak jak pisałem nie pracuje na czwarty cylinder, ale iskra jest. Jak pompuje pedałem hamulca to jakby łapie równiejsze obroty? Co może być przyczyną ? Serwo? Zaworek na wężu od kolektora ssącego do serwa?
Najpierw sprawdź wszystko opisz co zaobserwowałeś a później my postaramy się ci pomoc.


MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131

MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133

Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości