Jaki olej - silnik AJM w MK IV - szukałem ale za dużo postów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Jaki olej - silnik AJM w MK IV - szukałem ale za dużo postów

Post autor: mg-maciek » czw sie 10, 2006 23:19

witam
dzisia stałem się szczęśliwym (mam nadzieję że tak pozostanie) golfra mkIV, 115 km na pompowtryskach
niestety nie wiem jaki był lany olej a powinien być według specyfikacji vw 505 01
czy jeśli zaleje taki przy 157000 przebiegu będzie OK ???
druga sprawa to trochę jak by po przekroczeniu jakiś 2200 obrotów troszeczkę słabiej ciągnął - czy czeka mnei wymiana przepływomierza, n75 lub czyszczenie kierownic a może najlepiej powyminiać olej filtry (też paliwa) i później mędrkować czy możę to taka specyfika tych silników - wcześniej miałem na pompie tdi 90 kucyków ??
pozdrawiam


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt sie 11, 2006 00:26

mg-maciek pisze:przekroczeniu jakiś 2200 obrotów troszeczkę słabiej ciągnął
mg-maciek, ja bym się jeszcze wstrzymał z tymi wymianami. Nie wiem jak jest w silnikach z pompowtryskiwaczami, ale ja mialem objawy zamulenia silnika, i winę ponosiło zanieczyszczenie ukłądu wtryskowego. Zastosowałem środek STP, i po 400 km różnica byla niewiarygodna. Do stracenia masz mniej niż 2 dychy i 25 litrów ropki. Może pomoże. Ktoś mnie o ten środek zapytał na innym z tematów, wytłumaczyłem dokładniej co to jest i co się działo, jeśli chcesz to zajrzyj tutaj.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Myślę, że spróbować nei zaszkodzi.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt sie 11, 2006 01:13

mg-maciek pisze:druga sprawa to trochę jak by po przekroczeniu jakiś 2200 obrotów troszeczkę słabiej ciągnął - czy czeka mnei wymiana przepływomierza, n75 lub czyszczenie kierownic a może najlepiej powyminiać olej filtry (też paliwa) i później mędrkować czy możę to taka specyfika tych silników - wcześniej miałem na pompie tdi 90 kucyków ??
powymieniac i diagnoza dynamiczna - jak bedzie w miare OK przyjrzec sie katalizatorowi.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości