MK4 ASZ CTR Dario84 288KM / 477Nm Aktual str 18
Moderator: G0 Karcio
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
Ostatnio próbowałem się z MK4 233KM lżejszym o 50kg, wyprzedzałem go co znaczy że moc jeszcze jest , poza tym zrobiliśmy małą korektę programu więc powinno się pojawić może ciut więcej.
Mierzyliśmy też przepływy, u mnie do 4500obr jest zamknięta przepływka więc z przepływem jest grubo , brakuje paliwa ale po tym jakie ostatnio wychodzą race czy PP utwierdziłem się tylko przy tym że zostaję przy seryjnych AL.
Mierzyłem też temp w dolocie z zasłoniętą górną częścią rdzenia IC i z odsłoniętą, wynik był zaskakujący bo nie było żadnej różnicy. Przy 24st na zewnątrz podczas pałowania temp w dolocie wzrosła do 58st
Mierzyliśmy też przepływy, u mnie do 4500obr jest zamknięta przepływka więc z przepływem jest grubo , brakuje paliwa ale po tym jakie ostatnio wychodzą race czy PP utwierdziłem się tylko przy tym że zostaję przy seryjnych AL.
Mierzyłem też temp w dolocie z zasłoniętą górną częścią rdzenia IC i z odsłoniętą, wynik był zaskakujący bo nie było żadnej różnicy. Przy 24st na zewnątrz podczas pałowania temp w dolocie wzrosła do 58st
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
Update, wymiana tylniej tulei wachacza:
Wymiana osłony przegubu wewnętrznego oraz przetaczanie tarcz przednich i wymiana klocków hamulcowych z przodu:
Stare tarcze:
Dokładne oczyszczenie piast:
Przetoczone tarcze:
Powód wymiany osłony przegubu:
Hamulce w komplecie:
Wymiana przednich reflektorów:
Za niedługo wymiana sprzęgła bo stare już się uślizguje dosyć mocno.
Wymiana osłony przegubu wewnętrznego oraz przetaczanie tarcz przednich i wymiana klocków hamulcowych z przodu:
Stare tarcze:
Dokładne oczyszczenie piast:
Przetoczone tarcze:
Powód wymiany osłony przegubu:
Hamulce w komplecie:
Wymiana przednich reflektorów:
Za niedługo wymiana sprzęgła bo stare już się uślizguje dosyć mocno.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jeżu
- VW Baron
- Posty: 3396
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
- Silnik: 2H
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
no widzę ostro modzisz a może by tak grill na czarno malnoć ?
Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
Raczej nie przynajmniej na razie bo do grilla musiały by dojść lusterka i może dach.
Wczoraj próbowaliśmy uruchomić lunch control, filmiki wkrótce
Wczoraj próbowaliśmy uruchomić lunch control, filmiki wkrótce
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
zimą i na mokrej nawierzchni LC nie działa
Szkoda paliwa na testy
Zrób na wiosne jak bedzie normalne kołoi trakcja
LC mam u siebie i wystrojone pod koło 215 45 17 Yokohama s306 pieknie dawało rade latem i wczesna jesienią...
2450rpm 0,6bara na postoju z wcisnietym gazem
Na ile u siebie ustawialiscie?Pewnie 3000rpm przy takim turbo jak masz Ty?
Szkoda paliwa na testy
Zrób na wiosne jak bedzie normalne kołoi trakcja
LC mam u siebie i wystrojone pod koło 215 45 17 Yokohama s306 pieknie dawało rade latem i wczesna jesienią...
2450rpm 0,6bara na postoju z wcisnietym gazem
Na ile u siebie ustawialiscie?Pewnie 3000rpm przy takim turbo jak masz Ty?
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
Trzeba dopracowac zeby wystrzaly byly efektowne, wczoraj chwile probowalismy na 3200obr, odcinka juz mi sie podoba .
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jeżu
- VW Baron
- Posty: 3396
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
- Silnik: 2H
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
Dario84, niekoniecznie jak grill idzie na czarno to masz czarny froncik a lusterka czy dach na czarno jak kto woli
Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
Kiedyś musiał bym poprosic kogos o zrobienie VT takiego zabiegu.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
Dario84, na odcince turbo dostaje w
a jesli LC robi Mumin i po wcisnieciu gazu masz tytytytytyt jak w benzynie to lipa nie LC zle zrobiony w mapie
a jesli LC robi Mumin i po wcisnieciu gazu masz tytytytytyt jak w benzynie to lipa nie LC zle zrobiony w mapie
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
Wszystko zależy od oczekiwań, aktualnie mam odcinke bez tytytytyt, ale bardziej podoba mi się ta druga wersja.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
Bardzo fajnie oglada sie te wszystkie Twoje relacje. no i chyba nie ma w tym aucie rzeczy ktorej nie zdemontowales. mocna gablota
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
Aktualizacja, w końcu po 2ch latach wymieniłem sprzęgło, oraz po ponad roku zamontowałem czujnik EGT w turbinę.
Pacjent, Skrzynia ERF:
Skrzynia przygotowana do wyjęcia:
Wyjęta półoś od strony kierowcy:
Skrzynia zdjęta, stare sprzęgło i dwumas:
Skrzynia okropnie brudna, powodem był cieknący uszczelniacz wałka głównego w skrzyni, uszczelniacz wału oraz wysprzęglik:
Stare sprzęgło, aż dziwne że utrzymywało jeszcze czasami 430Nm przy ujemnych temperaturach, w lecie trzymało cały czas:
Stary dwumas, spękana powierzchnia cierna, brak luzów co mnie zdziwiło:
Cieknący uszczelniacz wału:
Uszkodzona tarcza sprzęgłowa, pęknięte elementy trzymające okładzinę:
Skrzynia wymyta i wyczyszczona z wymienionymi simmeringami, sprawdziłem również luz na wałku głównym, o dziwo nie ma wcale luzu:
Wymieniony uszczelniacz wału, wyczyszczony blok, zamontowana czujka EGT:
Zamontowany używany dwumas:
Zamontowane wzmocnione sprzęgło:
Skrzynia na miejscu.
Sprzęgło pracuje bardzo ładnie, dużo lżej od starego, zrobiłem 500km docierania tarczy do docisku i dwumasu zanim zaczęłem upalać, dotychczas nie odnotowałem żadnych uślizgów.
EGT na poziomie 900st przy ponad 200kmh.
W planie wałek (już kupiony) oraz większe wtryski (Firady HF80 lub HF120)
Pacjent, Skrzynia ERF:
Skrzynia przygotowana do wyjęcia:
Wyjęta półoś od strony kierowcy:
Skrzynia zdjęta, stare sprzęgło i dwumas:
Skrzynia okropnie brudna, powodem był cieknący uszczelniacz wałka głównego w skrzyni, uszczelniacz wału oraz wysprzęglik:
Stare sprzęgło, aż dziwne że utrzymywało jeszcze czasami 430Nm przy ujemnych temperaturach, w lecie trzymało cały czas:
Stary dwumas, spękana powierzchnia cierna, brak luzów co mnie zdziwiło:
Cieknący uszczelniacz wału:
Uszkodzona tarcza sprzęgłowa, pęknięte elementy trzymające okładzinę:
Skrzynia wymyta i wyczyszczona z wymienionymi simmeringami, sprawdziłem również luz na wałku głównym, o dziwo nie ma wcale luzu:
Wymieniony uszczelniacz wału, wyczyszczony blok, zamontowana czujka EGT:
Zamontowany używany dwumas:
Zamontowane wzmocnione sprzęgło:
Skrzynia na miejscu.
Sprzęgło pracuje bardzo ładnie, dużo lżej od starego, zrobiłem 500km docierania tarczy do docisku i dwumasu zanim zaczęłem upalać, dotychczas nie odnotowałem żadnych uślizgów.
EGT na poziomie 900st przy ponad 200kmh.
W planie wałek (już kupiony) oraz większe wtryski (Firady HF80 lub HF120)
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
może 'short shifter' z tt?:)
EGT niezłe przy takich prędkościach. Dwumas używany? Nie ma strachu?
EGT niezłe przy takich prędkościach. Dwumas używany? Nie ma strachu?
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
MK4 ASZ CTR Dario84 / dużo zdjęć !!
Dwumas wziąłem ze sprawdzonego źródła więc się nie obawiam, na pewno jest lepszy niż nowy który już nie raz miałem okazję montować. Short shifter uważam za zbędny na razie
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości