Sprzęgło do ASZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło do ASZ
Witam
Po przeczytaniu ogromnej ilości postów na ten temat sam już nie wiem co wybrać, z każdym kolejnym tematem dochodzi coś nowego i nie wiem co by było naprawdę dobre... Nie celuję w moce ponad 200KM, myślę że te 170-180KM spokojnie by mi wystarczyło. Po kilku godzinach przemyśleń i tego co udało mi sie wyczytać wnioskuje że do takiej konfiguracji wystarczył by spokojnie komplecik sprzęgła z Sharana BTB lub jednomas Valeo, ale wolałem sie upewnić, no chyba że ktoś ma podobne propozycje w tych pieniądzach.
Z góry dzięki za odp
Marek
Po przeczytaniu ogromnej ilości postów na ten temat sam już nie wiem co wybrać, z każdym kolejnym tematem dochodzi coś nowego i nie wiem co by było naprawdę dobre... Nie celuję w moce ponad 200KM, myślę że te 170-180KM spokojnie by mi wystarczyło. Po kilku godzinach przemyśleń i tego co udało mi sie wyczytać wnioskuje że do takiej konfiguracji wystarczył by spokojnie komplecik sprzęgła z Sharana BTB lub jednomas Valeo, ale wolałem sie upewnić, no chyba że ktoś ma podobne propozycje w tych pieniądzach.
Z góry dzięki za odp
Marek
Sprzedam części: --- oryginalną felgę stalową vw 5x112 r15 --- impulsator do skrzyni ERF o nr.: 1J0 919 149 A --- górną obudowę filtra powietrza z ASZ --- flansze skrzyni biegów ERF 1,9TDi ASZ 130KM
Sprzęgło do ASZ
jqak inteligentnie jezdzisz to sachs od asz arl wystarczy ale od asz btb szarana caly zestwa bylby najlepszy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło do ASZ
wesol pisze:ale od asz btb szarana caly zestwa bylby najlepszy.
Idealnie by było, gdyby był ten na pierwszy montaż.
Sprzęgło do ASZ
zestaw btb/asz sharan ale sachsa zadne tam luki i inne badziewia. Tyle z eb to był ten faktycnzie od BTB a nie ze pasuje i ci wcisną od ASZa z golfa czy leona itp. Ma być odpowiedni nr i tyle.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło do ASZ
spokojnie, wszystko będzie zamawiane w hurtowni u znajomego po numerach tak że podróby nie będzie i tylko sachs wchodzi w grę, org sachsa do mojego mogłem mieć za niecałe 1300zł, ciekawe jak cenowo wyjdzie z sharana ...
czyli mówicie że przy takich mocach zupełnie nie warto pchać się w sztywne koło??
czyli mówicie że przy takich mocach zupełnie nie warto pchać się w sztywne koło??
Sprzedam części: --- oryginalną felgę stalową vw 5x112 r15 --- impulsator do skrzyni ERF o nr.: 1J0 919 149 A --- górną obudowę filtra powietrza z ASZ --- flansze skrzyni biegów ERF 1,9TDi ASZ 130KM
Sprzęgło do ASZ
oplaca sie al eniestety valeo to nie jest dobry wybór. Ponoc pozniej sa problemy z czesciami zamiennymi do tego zestawu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło do ASZ
ogólnie naprawdę jest taka różnica z tym BTB? Sam też powoli zaczynam przeglądać temat sprzęgła i na alledrogo sachs ASZ/ARL stoi powiedzmy ~1800 a BTB już chyba ponad 2200... i to LUk
Sprzęgło do ASZ
Nigdy się nie zgodzę z tym, że LuK to badziewie.
Nawet można spotkać czasami w pudełkach SACHS - LuKa i odwrotnie.
VALEO to także producent pierwszomontażowy.
Okładziny w wielu markach są współdzielone z napisami LuK oraz VALEO - np. Hyundai.
Nie wprowadzajcie ludzi w błąd.
Jeżdżę na LuKu od 2 lat i nic się nie dzieje.
I nie istnieją podróby ani SACHSa, ani VALEO ani LuKa.
Bywają natomiast zestawy regenerowane - ale tego się nie rozpozna biorąc sprzęgło do ręki świeżo wyjęte z pudełka.
Jedyne sprzęgła, jakie kiedykolwiek podrabiano to EXEDY.
Nawet można spotkać czasami w pudełkach SACHS - LuKa i odwrotnie.
VALEO to także producent pierwszomontażowy.
Okładziny w wielu markach są współdzielone z napisami LuK oraz VALEO - np. Hyundai.
Nie wprowadzajcie ludzi w błąd.
Jeżdżę na LuKu od 2 lat i nic się nie dzieje.
I nie istnieją podróby ani SACHSa, ani VALEO ani LuKa.
Bywają natomiast zestawy regenerowane - ale tego się nie rozpozna biorąc sprzęgło do ręki świeżo wyjęte z pudełka.
Jedyne sprzęgła, jakie kiedykolwiek podrabiano to EXEDY.
Sprzęgło do ASZ
malo kolego wiesz niestety. Tu ludzie maja przetestowane te zestawy, coniektorzy tego tez troszke sprzedali, zakladali pod auta modzone i wiedza ile co wytrzymuje. Sa tez tacy co takie auta upalaja i nie maja pod maska 180 koni a ponad 2xx koni.
Nawet pamietam z ektos wypisywal ze sprzwdzal sloneczko - sensie sile nacisku jaka trzeba przylozyc by je wdusic i sie okazuje ze sachs miala najmocniesze. Valeo to nawet sie nie osmieszaj bo to francuz wiec juz wiadomo ze lipa musi byc. LUK hmm brytyjczyk ale czasem sie sprawdza. Sachs jest pancerny jak to niemce robia- czyli ma byc mocny i tyle. Moze i toporny ale swoje ma wytryzmac a nawet i wiecej.
Nawet pamietam z ektos wypisywal ze sprzwdzal sloneczko - sensie sile nacisku jaka trzeba przylozyc by je wdusic i sie okazuje ze sachs miala najmocniesze. Valeo to nawet sie nie osmieszaj bo to francuz wiec juz wiadomo ze lipa musi byc. LUK hmm brytyjczyk ale czasem sie sprawdza. Sachs jest pancerny jak to niemce robia- czyli ma byc mocny i tyle. Moze i toporny ale swoje ma wytryzmac a nawet i wiecej.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Sprzęgło do ASZ
teraz to z twojego postu wynika ze Valeo - bo francuskie jest do du... a nie z innego powodu (moze za ceną jednak idzie jakość ), ze tylko do niemieckich aut - tylko niemieckie cześci , hehe to dobre jestwesol pisze:malo kolego wiesz niestety. Tu ludzie maja przetestowane te zestawy, coniektorzy tego tez troszke sprzedali, zakladali pod auta modzone i wiedza ile co wytrzymuje. Sa tez tacy co takie auta upalaja i nie maja pod maska 180 koni a ponad 2xx koni.
Nawet pamietam z ektos wypisywal ze sprzwdzal sloneczko - sensie sile nacisku jaka trzeba przylozyc by je wdusic i sie okazuje ze sachs miala najmocniesze. Valeo to nawet sie nie osmieszaj bo to francuz wiec juz wiadomo ze lipa musi byc. LUK hmm brytyjczyk ale czasem sie sprawdza. Sachs jest pancerny jak to niemce robia- czyli ma byc mocny i tyle. Moze i toporny ale swoje ma wytryzmac a nawet i wiecej.
moja osobista opinia jest taka ze i auta francuskie wcale nie sa ani lepsze ani gorsze od niemieckich , są inne po prostu ,albo ktoś lubi francuzy albo nie lubi , i nie psują sie jakoś szczególnie cześciej od aut niemieckich , a wiekszoc spraw związanych z awaryjnością czy bezawaryjnoiścią to czesto celowa polityka firm
co do cześci i podzespołów francuskich - mam raczej same dobre opinie tyle z mojej strony...
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Sprzęgło do ASZ
Sachs i LUK w tej chwili to już jest jedna firma, mimo że produkty dalej wychodzą pod nazwą Sachs i LUK.
Do takiej mocy polecam seryjne sprzęgło ASZ/ARL TYPU Sachs, może na nim pisać LUK ale ma wyglądać jak Sachs, i tak często jest zamawiasz po numerach Sachsa a w środku naklejki LUK.
Takie sprzęgło ogarnia moce 230KM i 430Nm momentu, pod warunkiem że nie strzela się stale ze sprzęgła.
U mnie w golfie kilka dni temu zmieniłem sprzęgło, tarcza miała grubość ok 6mm, nie miała już rowków, mimo tego w cieplejsze dni trzymała 430Nm momentu.
Chyba że będzie sytuacja że dwumas już się kwalifikuje do wymiany wtedy kupił bym cały zestaw od BTB, typu LUK.
Pozdrawiam
Do takiej mocy polecam seryjne sprzęgło ASZ/ARL TYPU Sachs, może na nim pisać LUK ale ma wyglądać jak Sachs, i tak często jest zamawiasz po numerach Sachsa a w środku naklejki LUK.
Takie sprzęgło ogarnia moce 230KM i 430Nm momentu, pod warunkiem że nie strzela się stale ze sprzęgła.
U mnie w golfie kilka dni temu zmieniłem sprzęgło, tarcza miała grubość ok 6mm, nie miała już rowków, mimo tego w cieplejsze dni trzymała 430Nm momentu.
Chyba że będzie sytuacja że dwumas już się kwalifikuje do wymiany wtedy kupił bym cały zestaw od BTB, typu LUK.
Pozdrawiam
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzęgło do ASZ
a z ciekawości zapytam dlaczego wtedy cały zestaw typu LUK a nie typu SACHS?Dario84 pisze:Chyba że będzie sytuacja że dwumas już się kwalifikuje do wymiany wtedy kupił bym cały zestaw od BTB, typu LUK.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Sprzęgło do ASZ
Bo LUK w przypadku BTB jest mocniejszy, dla ASZ/ARL mocniejszy jest typ Sachs.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości