Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » ndz mar 26, 2006 00:54
abrover pisze:A mnie strasznie drażni w 1,6TD że sie dostaje kopa dopiero przy 2500. Chyba go sprzedam, bo chciałem sobie pojezdzic na niskich obrotach, tzn nie przekraczać 2500 a tu lipa.
To sobie mozemy zrobic Swapa !!! ja Ci dam mojego 1.6D:)) a ty mi swojego 1.6TD
Moj jest po kapitalce 1.5 roku temu
) idzie jak zyleta
) Wiec jesli twoj jest tez w bardzo dobrym stanie to podjedz do zywca :PPP
-
efteero
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: śr sie 09, 2006 14:06
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: efteero » czw sie 10, 2006 18:44
sb
Ostatnio zmieniony śr lip 18, 2012 21:55 przez
efteero, łącznie zmieniany 1 raz.
..::Turbognojek maniak::..
-
De'D
- Użytkownik
- Posty: 458
- Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
- Lokalizacja: West Side
Post
autor: De'D » czw sie 10, 2006 19:18
kurde mi szkoda troche dusić swojego..... a nie mam obrotomierza i nie wiem w jakich przedziałach obrotów sie poruszam.
moźe ktoś łaskawy napisze mi jakie obroty mam przy zmianie biegu: [skrzynia 5 biegowa]
z 2 na 3 prędkość:40 km/h
z 3na 4 prędkość 60km/h
z 4 na 5 przy 80 km/h
to są najczęstrze przediały. czasami trochę więcej depne zeby sadze przedmuchać..... ale tak czytam że dusicie 3500obr lub więcej JP'kami to jestem ciekaw jaki to zapas obrotów jeszcze mam. [na 3 jechać 100km/h ?? Lol.. vhyba by mi szkoda było:)]
jesli ktoś może to proszę... opiszcie te przedziały obrotów u mnie..
Pozdro
-
wozekGTD
- Użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: wozekGTD » czw sie 10, 2006 19:19
11.4 to troche szybko, ja swoim golfem tyle krecilem ale jak byl mroz, a przy 30 stopniach celsjusza to robilem wysokie 12sekund, 190 na prostej to chyba lekka przesada bo moj tyle pojdzie ale z gorki po dlugim rozpedzaniu. Powiem ze ja nie przesadzam z muleniem auta bo wcale nie zmniejsza to u mnie zuzycia paliwa, najlepiej jest zmieniac biegi w granicach 3000-3200obr\min na wyzszy, mamy dynamike i niskie zuzycie paliwa. A jak potrzeba to wskazowka obrotomierza ujrzy czerwone pole
-
De'D
- Użytkownik
- Posty: 458
- Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
- Lokalizacja: West Side
Post
autor: De'D » czw sie 10, 2006 19:37
Apropos czerwonego pola
to w ramach odreagowania od niskoobrotowego vw siadam do hondy ..troche przepalić wydech i przesterować komputer.(czasem mu sie należy..) czerwone pole zaczyna sie od 6800 przy 7000 komputer odcina paliwo
2 i 3 biegi bez problemu do 6700obr/min tyle ze na jedynce nie ma to sensu..starczy 5500obr/min
Na dwójce 90km/h
"3" i prawie 130km/h ...
4 do 160... ale to krótki bieg wiec ładnie ciągnie..
5....jeszcze nei bujałem bo drogi brakło.. :-D
do 100/h w 10 sek. Jak wsiadam do Vw to rozpędzanie trwa wieczność !! heheh
-
wozekGTD
- Użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: wozekGTD » czw sie 10, 2006 19:55
1.4 i 10sek?? Strasznie szybkie musza byc takie hondy,myslalem ze 1,4 objade swoim golfem a tutaj taki numer
. U mnie skrzynia 4T v-max na poszczegolnych biegach:
1ka- 47km\h
2ka- 80km\h
3ka- 120km\h
4ka-160km\h
5ka-200km\h- oczywiscie jest to wartosc teoretyczna
Jak ktos chce szybko pojechac to niech zmienia biegi:40,70,100,140 a jak oszczednie to 20,50,70,90:P
-
De'D
- Użytkownik
- Posty: 458
- Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
- Lokalizacja: West Side
Post
autor: De'D » czw sie 10, 2006 20:03
1.4 ma w papierach 9.9sek. jak dobry silnik to 10-10,5 spokojnie wyciśnie.
ścigałem sie kiedyś ze sieną 1.6 16V na wyjeździe z ronda chciał mnie objechać... on na 2 ja na 3 bez redukcji bo sie nei spodziewałem.... prowadził jakieś 20m ...... potem sajonara fiacik...
-
woyteck
- Ma gadane
- Posty: 244
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 11:47
- Lokalizacja: okolice bielska białej
-
Kontakt:
Post
autor: woyteck » czw sie 10, 2006 20:36
fajne silniczki maja te civic, z gtd nawet niewarto probowac podchodzic do takiej 1,4
scigalem sie z kolesiem taki autkiem calkiem,calkiem autko
było MK3 1Z 116ps 284Nm - zrobiłem 130 000km bez awarii !!! auto nie do zdarcia
w oczekiwaniu na spadek cen MK6/SuperB
-
Pawlos
- Ma gadane
- Posty: 223
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
- Lokalizacja: Stranda
-
Kontakt:
Post
autor: Pawlos » czw sie 10, 2006 21:58
U mnie sie biegi mniej wiecej tak koncza 3 100km/h 4 145km/h 5 niewiem ale okolo 185 190... na 1 i 2 biegu niewiem bo szkoda i za glosno. Ja biegi zmieniam tak okolo 2 - 15km 3 30km 4 40km 5 70km to jak sobie spokojnie jade. Ja wyprzedzam zazwyczaj na 4 to i do 5tys obr dochodzi... Moj przy 3,5k obr pali jakies 5.1 l ostatnio mierzylem na autostradzie do katowic.
-
tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
-
Kontakt:
Post
autor: tomogolf2 » czw sie 10, 2006 23:32
A ja odkad zwiekszylem doładowanie turbo , dawke paliwa, i pobawiłem sie LDA nie poznaje samochodu,oczywiscie jak sie rozgrzeje to daje mu ale nie za duzo tak do 3,5 tys obr.,no chyba ze chce sobie troche poszaleć
to wiadomo troche agresywniejszy styl jazdy,max wyciagełem około 190km/h w 2 osoby i mam foto na komurze jak mialem troche ponad 180,ale strqsnie niewyrazne bo trzesie przy takich predkosciahc, spalanie mam rzedu 6-7 srednio.oczywiscie dieselek kopci jak mu sie troche wstawi ale jak sie go trzyma na rownych obrotach to zadnego dymku nie puszcza.A po skonczonych ekscesach zawsze chłodze turbo przez jakies 2-3 minuty, wole zeby dłuzej pochodził na wonlych i miał pewnosc ze sie unornmowało w silniku niz "życ" w niepewnosci ze jednak moze za wczesnie wyłaczyłem
pozdro
-
efteero
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: śr sie 09, 2006 14:06
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: efteero » pt sie 11, 2006 08:38
tak czytam i dochodzę do wniosku ,ze jakies inne skrzynie macie:/
Ostatnio zmieniony sob lis 23, 2013 17:21 przez
efteero, łącznie zmieniany 1 raz.
..::Turbognojek maniak::..
-
wozekGTD
- Użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: wozekGTD » pt sie 11, 2006 19:34
woyteck a jaki ty masz silnik w swoim golfie? Jesli jest to np 1Z i dostales nieduzo od takiej hondy to ja uwazam ze tez nie dostane duzo. GTD wcale nie jest mulem a powiedzialbym ze w swojej klasie(moc 75-90KM) jest dosc zwawy, ode mnie golf IV 90KM TDI dostal, pug 306&307HDI 90KM tez dostaly. Jezeli taka honda ma rzeczywiscie 10sek do setki to z zatrzmanego nie mam najmniejszych szans ale pojdynek na trasie uwazam ze moge takiej hondzie sprawic duzo klopotow. Znajomy ma podobnego golfa do mojego i civa 5gen 1.3 16V na trasie objezdza. Spod swiatel juz nie
-
wozekGTD
- Użytkownik
- Posty: 342
- Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: wozekGTD » pt sie 11, 2006 20:43
Ustawialem sie z dwoma autkami i to w roznych warunkach, z tym ze z 306 dzisiaj byla zabawa na autostradzie i troche prostych z rollowanego. Niestety HDI wg mnie cos cienko daje a co dziwne im wieksza predkosc tym ja bardziej odchodzilem. Mozliwe ze to zasluga mojego T3. Dzisiaj przejechalem ostro 320km w tym jeden wyscig, 50% autostrada 130-150km\h i zuzycie ropy 5.9litra
http://videos.streetfire.net/search/hdi ... f8d39e.htm - znalazlem cos takiego. Jak na 90KM to daje ostro do setki i powiem ze na dwojce nie mialbym chyba czego szukac ale jak patrze jak sie meczy pozniej to sie niedziwie ze nie da mi wtedy rady.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 127 gości