Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Krzylu » pt gru 28, 2012 22:36

wesol, na starej było to samo ,wyczysciłem pojeździłem 3 miechy i nadal to samo ten sam błąd.



Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: DaroS » pt gru 28, 2012 22:36

Spotkałem się już, że soft był nie właściwy do pompek tzn. do AWX zostały włożone pompki ze starszego modelu AWX. Efekt był taki, że były zawyżone BIPY i korekcje minimalnie podwyższone. Po zmianie softu poprawiły się bipy.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

Mateusz1605
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn mar 22, 2010 07:21
Lokalizacja: Rykały
Kontakt:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Mateusz1605 » pt gru 28, 2012 23:07

cowboy pisze:
Mateusz1605 pisze:Nie chwala. Przejezdzilem 20tys na 260 i pekl tlok, przez to ze wtryski zaczely lac, co prawda kupilem uzywki, ale wyregulowalem cisnienia i w momencie zakupu wtryski rozpylaly dobrze, takze do codziennej jazdy zdecydowanie nie polecam 260.
moze kupiłeś zajechane te wtryski, i po chwili zaczeły lac, albo miałes mocny program z duzym EGT

jest taka kwestia że jak 260 zaczną lać to zniszczenia moga być większe niz jak zaczna lac 216, po prostu mają mniejsze dziury

Zajechane to one raczej nie byly, fachowiec wypowiedzial sie ze rozpylaja ok, a program slaby nie byl, 240KM 445nm, ale egt nie przekraczalo 900 stopni nigdy,



tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomau » sob gru 29, 2012 13:11

Ja tak sprostuje co pisałem o 260 ze da się na nich jeździć na seri programie. Ja jeździłem z zapieczoną geometrią i duzego dymu nie było, tylko delikatnie poddymiał, ale wczoraj jak wyjąłem turbine do czyszczenia i po wyczyszczeniu jej zmieniam zdanie. :) na 260 i ori soft jest meeega dym.


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » pn gru 31, 2012 10:22

Mateusz1605 pisze:program slaby nie byl, 240KM 445nm, ale egt nie przekraczalo 900 stopni nigdy,
240KM na VP to podobnie jak 260 dla PD

20 tys km i koncówki Bosio sikają



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Krzylu » wt sty 01, 2013 01:26

20 tys km i koncówki Bosio sikają
Tyle własnie zrobiłem :grrr:



Awatar użytkownika
Nastar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 20:03
Lokalizacja: Wałcz

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Nastar » śr sty 02, 2013 01:06

Chyba nie wszystkie - u mnie (230-tki) mają jakieś 35kkm i chyba jest spoko :-)
Ale wiadomo - sprawa losowa... Poza tym - nie są mocno wysilone jeszcze... Po korekcie będzie im ciężej raczej... :hmm:


Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria :-)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » śr sty 02, 2013 11:05

Nastar pisze:Chyba nie wszystkie - u mnie (230-tki) mają jakieś 35kkm i chyba jest spoko
zrób na nich 230KM i zobaczysz ile polatają ;)



Awatar użytkownika
Nastar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 20:03
Lokalizacja: Wałcz

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Nastar » śr sty 02, 2013 18:16

Nieee :p Szkoda słupka i "czapki" :-)


Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria :-)

alexcrane
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 16:12
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: alexcrane » śr sty 02, 2013 18:43

230KM z 230-tek ? ciekawe co to miałaby być za pompa bo wydaje mi się ze nawet najzdrowsza niemodyfikowana 11 tego nie zrobi. Czy można w jakiś sposób po objawach poznać ze wtryski już zaczynają lać ?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » czw sty 03, 2013 10:49

reczny zaciagasz, wbijasz bieg i tak jakbys chcial ruszyc ale nie puszczasz do konca sprzegla. Jak przy takim obciazeniu bedzie klepanie niemilosierne to wtryski leją jak nic.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » czw sty 03, 2013 17:47

wracając do tematu, zrobiłem kolejny komplet na tych nowych wydajnych FIRADach

tym razem wersja HF 50

dawkie mega zajebiste około 95 przy tescie 1500 rpm na wałku !
przypomne że HF 80 miały 102, a race783 ma około 88, zdrowa ALka seryjna ma 73-75
w sobote zapodam karte prób, szczegóływ w linku w moim podpsie ;)



Awatar użytkownika
Nastar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 20:03
Lokalizacja: Wałcz

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Nastar » pt sty 04, 2013 20:05

wesol pisze:reczny zaciagasz, wbijasz bieg i tak jakbys chcial ruszyc ale nie puszczasz do konca sprzegla. Jak przy takim obciazeniu bedzie klepanie niemilosierne to wtryski leją jak nic.
A dymienie bez obciążenia ? To też wskazówka ?


Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria :-)

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » pt sty 04, 2013 21:08

poniekad tez bedzie wskazówka ale pod warunkiem ze reszta silnika jest sprawna. Wiesz jak ktos ma soft modyfikowany to juz raczje ciezko brać taki czynnik pod uwage. Generalnie dajesz gazu na 2- 2.5 tysiaca wbijasz jedynke i popuszczasz sprzeglo tak by juz dosc mocno łapalo z eprawie sinik zgasnie bo na recznym jest. Jak klepie jakby młotem walił to wtryski jak nic do wymiany.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości