kucie w silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
kucie w silniku
Jak w temacie dodam że wtryski sprawdzone 2 niby były zatkane pompa ustawiona ok rozrząd też ok koło na wale i klin ok popychacze nowe
po odpaleniu czy na zimnym czy na ciepłym przez minute jest ok i zaczyna kuc tyle ze na zimnym jest masakra a na ciepłym troche tylko
zaczęło sie od wykręcenia wtrysków sprawdzeniu kompresji po wkręceniu zaczęło kuc
ludzie pomocy bo wyjde z siebie i stane obok
po odpaleniu czy na zimnym czy na ciepłym przez minute jest ok i zaczyna kuc tyle ze na zimnym jest masakra a na ciepłym troche tylko
zaczęło sie od wykręcenia wtrysków sprawdzeniu kompresji po wkręceniu zaczęło kuc
ludzie pomocy bo wyjde z siebie i stane obok
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
Re: kucie w silniku
Wymieniłeś podkładki pod wtryskami po pomiarze kompresji? Wyczyściłeś porządnie gniazda przed ponownym montażem? Był tu już dziś temat w podobnej sprawie.
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
kucie w silniku
wyczyszczone i nowe podkładki zamontowane zapomniałem dodac wyżej kolejne sugestie ?
a jest jakas możliwośc ze coś z cisnieniem oleju nie tak i kontrolka nie daje znac ? stare szklanki wszystkie trzymały zwyjątkiem 1 od strony pasków może coś tam nie tak jest?
a jest jakas możliwośc ze coś z cisnieniem oleju nie tak i kontrolka nie daje znac ? stare szklanki wszystkie trzymały zwyjątkiem 1 od strony pasków może coś tam nie tak jest?
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kucie w silniku
Próbę olejową też robiłeś? Jeśli tak,to ile dawałeś oleju na cylinder?ksiadzt pisze:zaczęło sie od wykręcenia wtrysków sprawdzeniu kompresji po wkręceniu zaczęło kuc
Zakładam,że wtryski już trochę mają najechane,więc mogą się wieszać.To,że na próbniku dobrze wypadają,nie świadczy,że na silniku się nie zawieszą.
Mi w 1Y kiedyś jak się zawiesiły,to po odpaleniu myślałem,że doszło do kolizji tłoków z zaworami,taki łomot był...
Próbowałeś po odpaleniu przeciągnąć go trochę po obrotach? Zazwyczaj pomaga przy zawieszonych szprycach
Często tak się zdarza,że po rozpięciu wysokiego ciśnienia,wtrysk/wtryski wieszają się i nie ma na to reguły...
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
kucie w silniku
a więc filmik
" onclick="window.open(this.href);return false;
i rozwiązanie problemu
jeden przeklęty magiczny kabelek idący na jakiś czujnik w pompie znajdujący sie między dolnymi rurkami wtrysków jest on w grubej osłonie gumowej ktos skręcił zerwany kabelek i wsadził w osłone przy odkręcaniu rurek musiał sie rozerwac a w osłonie nie było widac ogólnie wie ktoś co to jest ? to ta nowsza pompa imo do góry a na dole ten czujnik
Michał_1977, Próby olejowej nie robiłem a jesli jest ok i cisnienie 35 na tłoku to jest sens ?
" onclick="window.open(this.href);return false;
i rozwiązanie problemu
jeden przeklęty magiczny kabelek idący na jakiś czujnik w pompie znajdujący sie między dolnymi rurkami wtrysków jest on w grubej osłonie gumowej ktos skręcił zerwany kabelek i wsadził w osłone przy odkręcaniu rurek musiał sie rozerwac a w osłonie nie było widac ogólnie wie ktoś co to jest ? to ta nowsza pompa imo do góry a na dole ten czujnik
Michał_1977, Próby olejowej nie robiłem a jesli jest ok i cisnienie 35 na tłoku to jest sens ?
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
kucie w silniku
moze przestawiacz kata wtrysku, jak jest uszkodzony (uszkodzony kabel) to silnik chodzi twardo
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kucie w silniku
Na oko,czy zegarem?ksiadzt pisze:pompa ustawiona ok
Sprróbuj zamienić wtryskiwacze na chwilę,bo mi to wygląda na zbyt wczesny kąt wtrysku,albo na wtryskiwacz
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
kucie w silniku
pompa ustawiana metodą prób i błędów
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kucie w silniku
Aaaaa,no to Paaaanie...tutaj pies pogrzebany.ksiadzt pisze:pompa ustawiana metodą prób i błędów
Jeśli pompa modzona i zdajesz się tylko na ustawianie kąta za pomocą słuchu,to przestawiając pompę,spróbuj wyłapać moment w którym silnik pracuje najpłynniej,a następnie puknij ją z pół milimetra w stronę silnika.
Sprawa komplikuje się,jeśli masz koło na fasolach...wtedy tylko zegar
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
kucie w silniku
no dobra panie zaintrygowałeś mnie możesz napisac dokładniej jaki zegar i jakie wskazania coś sie wykmini
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kucie w silniku
Jak to jaki...czujnik zegarowy do ustawienia kąta wtrysku.ksiadzt pisze:jaki zegar i jakie wskazania
Dla seryjnej pompy AAZ ustawiasz wartość 0,8mm.
- ksiadzt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
- Lokalizacja: pleszew
- Kontakt:
kucie w silniku
tak a ma znaczenie czy to stara pompa czy ta nowsza z automatycznym ssaniem i imo ? na starej ustawia sie pompą a na mojej kołem
[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
kucie w silniku
To kicha.Na słuch ciężko coś ustawić,bo za każdym razem trzeba gasić gada.ksiadzt pisze:na mojej kołem
Organizuj czujnik i naprzód z koksem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości