Mały pożar (co to jest?)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomato20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob paź 25, 2008 13:24
Lokalizacja: Olsztyn / Malbork
Kontakt:

Mały pożar (co to jest?)

Post autor: tomato20 » sob gru 29, 2012 21:20

Michał_1977, dzięki :otepienie:


zapraszam serdecznie - www.galeria-tu.pl

Awatar użytkownika
dan992
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn cze 28, 2010 13:13
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Mały pożar (co to jest?)

Post autor: dan992 » ndz gru 30, 2012 12:55

Ja jak dokładnie sprawdzałem te grzałki to się okazało, że u mnie strasznie iskrzy(wali ogniem) od nasady świecy żarowej jak nią ruszałem. Styki były wporządku najwidoczniej świeca się uszkodziła w niewyjaśniony sposób, że miała luzy na korpusie i stąd ja miałem mały pożar.


Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć

Awatar użytkownika
dan992
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn cze 28, 2010 13:13
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Mały pożar (co to jest?)

Post autor: dan992 » ndz gru 30, 2012 14:39

A dodatkowo sie okazało że 2 pozostałe świece wogole nie grzeją oprócz tej jednej co dodatkowo zwarcie robi. Teraz kupiłem świece LUKAS za 25zł i 3 fajki za 30zł i zobaczymy co to z tego bedzie


Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć

Wesoły Roger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob lip 09, 2011 00:29

Mały pożar (co to jest?)

Post autor: Wesoły Roger » pn gru 31, 2012 15:54

Najlepiej wymienić świece na takie które mają przyłącze z gwintem i wtedy problem zostanie raz na zawszę rozwiązany.
W ostatni weekend montowałem ten podgrzewacz do swojego Audi B3 1,6 Turbo D. Kupiłem podgrzewacz z Audi A4 B5 1,9TDI 1Z i w nim siedzą identyczne świece jak te które mam w głowicy w swoim SB z przyłączem na gwint i były nawet na nich oryginalne oczka z kikutami odciętych przewodów i to wszystko było w idealnym stanie - zero nadtopień, wypaleń itp, mało tego świece (BERU) okazały się być 100% sprawne.
Tak więc polecam wymienić świece na takie jak siedzą w głowicy w silniku 1,6 D/Tubo D i zastąpienie kapturków oczkami - rozwiązanie pewne i bezproblemowe :D

P.S. Jeszcze słów kilka a propos świec żarowych: Niech nigdy nikt nie skusi się na zakup świec firmy FAI...
To najgorsze dziadostwo jakie tylko można kupić, są bardzo tanie ale przy tym bardzo tandetne, działają tydzień góra 2 a potem zdychają i puchną do tego stopnia, że bardzo trudno jest je wykręcić, czasami staje się to wręcz niemożliwe.


1989 Audi 80 B3 2.5 V6 mTDI project and 1989 Passat B3 1,9 mTDI :)

Awatar użytkownika
dan992
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn cze 28, 2010 13:13
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Mały pożar (co to jest?)

Post autor: dan992 » pn gru 31, 2012 19:01

No słyszałem że te świece BERU są niczego sobie tylko że za późno się dowiedziałem bo juz zakupiłem LUKAS :?


Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć

Wesoły Roger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob lip 09, 2011 00:29

Mały pożar (co to jest?)

Post autor: Wesoły Roger » wt sty 01, 2013 00:32

Lukas pół biedy nie powinny być takie złe :-) Najważniejsze aby nie kupować FAI.

P.S. BERU były na pierwszy montaż dawane i są to najlepsze świece żarowe jakie tylko można kupić :chytry:


1989 Audi 80 B3 2.5 V6 mTDI project and 1989 Passat B3 1,9 mTDI :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości