Montaż IC w 1.6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Montaż IC w 1.6 TD

Post autor: vw_vandal » śr sie 09, 2006 17:27

Witam wszystkich!! Zrobiłem kilka modów przy moim 1V. Ale brakuje mi IC, więc nabyłem go od Polo g40 ale nie bardzo można to zamontować przed zderzakiem. Los się uśmiechą i kupiłem IC od silnika SB ale oczywiście nie kompletny brakuje mi kilku rzeczy. Pytałem po sklepach ale nikt tego nie ma i nie może sprowadzić. Byłem też w serwisie VW ale tam albo nie chcieli mi sprzedać albo .... (koleś nie wiedział jak to znaleść w katalogu i powiedział że nie mogą sprowadzić). Dlatego chciałem się zapytać czy ktoś by mógł te częsci załatwić ??? Chodzi mi:
- Nagwintowane nity mocujące (szt. 10) - N 902 521 01 (bez tego nie zamontuje IC);
- Nakładka między wzmocnienie czolowe, a akumulator (szt. 1) - 191 121 341;
- Kierownica powietrzna na akumulator - 191 121 329 (wiem że to drogie dlatego chciałbym najpierw sprawdzić cenę)
- Filtr przeciw pyłkowy - 191 819 640

Z góry dzięki


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sie 10, 2006 12:13

vw_vandal pisze:- Nakładka między wzmocnienie czolowe, a akumulator (szt. 1) - 191 121 341;
- Kierownica powietrzna na akumulator - 191 121 329 (wiem że to drogie dlatego chciałbym najpierw sprawdzić cenę)
sam chcialbym to dostac :) nie tylko ja

jezeli jeszcze nie zalozyles ic, to kombinuj jak sie tylko da zeby byl umieszczony przed chlodnica, tym bardziej, ze planujesz powazne mody


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 10, 2006 15:59

zaprzal, miałem już rozebrany przód ale naprawdę tak myślałem i nie da się założyć IC bez cęcia i spawania wzmocnienia czołowego i też nie wiadomo czy IC wytrzyma bombardowanbie kamieni i syfu z drogi. Do tego dochodzi długość rur i załamań to dodatkowe straty ciśnienia. Jak wiesz w 1V jest mała turbina teraz dmucha 0.9 bara dojdzie IC dojdzie strat ok 0.3 bara to tak jak by już dmuchała 1.2 bara a z tego co się orientuje 1.5 to max dla tego turba. Dlatego zdecydowałem się na orginalny IC ale zrobić troche modów przy nim. Po pierwsze rury orginalne chcem zrobić z nierdzewki, a dolot pociągnąć bez pośrednio ze zderzaka. Rozmawiałem z kumplem jak mu wszystko wypali to od sprzeda mi swojego g60, który ma ponad 200 KM i dlatego jak narazie powstrzymam się z grubszymi modami.
tomcio666, nr. i porada jak zamontować nie są mi potzrebne poprostu brakuje mi kilku rzeczy do osprzętu IC i chcem je nabyć bo umnie nie bardzo można może u was w serwisach nie robią problemu z tym??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw sie 10, 2006 17:10

tomcio666, ja właśnie tych strat przez dłuższe rury i załamania bałem się najbardziej. Na Termomechanice na polibudzie dałem taki temat mojemu wykładowcy i wyliczył mi to wszystko każde kolanko i każda długość będzie dawać straty. Doradził mi tylko tyle żeby rury do IC były krótkie a kolanka nie były 90 stopni bo one powodują najwięcej strat. Teraz wszystko zależy jak będzie wydajna turbina. Moja już trochę bierze więc miałem okazje kupić orginalny IC więc kupiłem. Nawet jestem gotowy wybulić 200 zł za tą kierownice na akumulator. A dolot poprowadze ze zderzaka i tak myśle że będzie git.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw sie 10, 2006 22:00

Witam :D
Straty cisnienia będą ale raczej niezbyt duże.
Mam założony interek tak jak widać na zdjęciach w temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56468 i przy dokładnie 5 kolankach 90 stopni oraz łącznej długości przewodów ok. 1,4 m turbo spokojnie dmucha 1,1 bara :hmm: Silnik 1V turbo K14...



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt sie 11, 2006 16:37

euglen, ile robisz kilometrów dzienie?? Ja co mieciąc zmieniam olej cały czas trasa i miasto, niedzielni kierowcy i tirologi. Ja tak myśle że przy mojej eksplatacji ta turbina nie wytrzyma (też mam k14). Tak mi doradził wykładowca więc zrobiłem jak radził. Jeżeli nie kupie G60 to na wiosne chcem zrobić konkretnego upgrade. Chcem założyć głowice od 1.9 TD i większe turbo, jak myślicie, jakie będzie dobre??

tomcio666, wspominałeś o przelotowym wydechu jak dobrze pójdzie mój kuzynek załatwi mi rury z nierdzewki powlekane aluminium (czy coś tam takiego) 6cm średnicy, grubość ścianki 2mm z firmy Bosal (ta firma zajmuje się produkcją tłumików). Chcą za 2m rury - 68 zł myśle że nie dużo, a do tego można spawąć ją zwykłym migomatem.

[ Dodano: 11 Sie 2006 16:38 ]
euglen, i na prawdę podziwiam montaż tego IC ale naprawdę ja nie mogę sobie pozwolić, że by auto stało dzień czasu.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » pt sie 11, 2006 22:52

vw_vandal w miesiącu robię 2000 km...



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 12, 2006 09:21

euglen, to nie dużo jak się postaram to to w tydzień robię;) Zmieniałeś sprzegło czy jeżdzisz na starym??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » sob sie 12, 2006 19:13

Jeżdzę na starym i narazie nie będę zmieniał- BRAK FUNDUSZY.... :blush:



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz sie 13, 2006 09:35

euglen, moje w pewnych momentach już nie domagało ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości