Nie ma takiej opcji żeby się tłoczek przycierał ...może być co najwyżej przytarty ,a to powodowąłoby problemy z odpalaniem na goracym silniki ....co najwyżej moze się przycierać pierścień na tłoczku ale to też bardzo rzadkie przypadki ...w tym przypadku obstawiam problem z przestawianiem dynamicznym kąta wtrysku...tłoczek z głowiczką nie ma z tym raczej nic wspólnego i jego wymiana na nic się nie zdaFucker pisze:Tłoczek się przyciera i szarpie
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
munior pisze:Nie ma takiej opcji żeby się tłoczek przycierał ...
Jak nie ma, jak jest. Miałem w zeszłym tygodniu 3 takie przypadki. Od kiepskiego paliwa zrobiły się wżery na gładzi, gdzie pierścień się przesuwa i w miejscu tłoczka, objawem było najpierw szarpanie i później zatarcie. Dla niedowiarków mogę nawet zrobić zdjęcia.
Przyczyn może być dużo, miałem nawet na warsztacie auto, co miało przetarty przewód pod podstawą akumulatora który szedł do nastawnika. I raz szarpał, a raz nie.
Jedno i to samo.munior pisze:tłoczek przycierał ...może być co najwyżej przytarty
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
U mnie szarpie ciepły czy zimny silnik na 2-3 biegu obroty 1500-2500. Wymieniony przepływomierz- niby coś troche poprawiło ale na krótką mete. Co to może być silnik AJM (PD)
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
PD, a VP to inna bajka. I te porady tutaj dotyczą VP.
Pod VAG'a podłączałeś ? Od tego trzeba było by zacząć.
Pod VAG'a podłączałeś ? Od tego trzeba było by zacząć.
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
tak podłączałem. Dałem mechanikowi to on mowił że nic nie zauważył niepokojącego w wagu... Ja to jak sprawdzałem w grupie 13 to w 4 cylindrze jest 0.24mg to chyba zadużo?
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
dan992,
Mało który mechanik robi tzw. logi dynamiczne silnika. To by więcej wyjaśniło.
Oni ograniczają się do sprawdzenia błędów i do logów statycznych.
Mało który mechanik robi tzw. logi dynamiczne silnika. To by więcej wyjaśniło.
Oni ograniczają się do sprawdzenia błędów i do logów statycznych.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10583
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
stabilizacja jałowego, 0,24 mg/suw to bardzo dobre wskazaniadan992 pisze: Ja to jak sprawdzałem w grupie 13 to w 4 cylindrze jest 0.24mg to chyba zadużo?
Fucker pisze:PD, a VP to inna bajka. I te porady tutaj dotyczą VP.
generalnie w opisie i prefiksie tematu nie ma rozróżnienia na VP czy PD
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
doggie,
Nie ma. Ale nie chcę, żeby kolega został wprowadzony w błąd.
Nie ma. Ale nie chcę, żeby kolega został wprowadzony w błąd.
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
Re: szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
czyli co n108 do wymiany ? ,dodam ,że czasami wyskakuję bład kąta wtrysku.munior pisze:Nie ma takiej opcji żeby się tłoczek przycierał ...może być co najwyżej przytarty ,a to powodowąłoby problemy z odpalaniem na goracym silniki ....co najwyżej moze się przycierać pierścień na tłoczku ale to też bardzo rzadkie przypadki ...w tym przypadku obstawiam problem z przestawianiem dynamicznym kąta wtrysku...tłoczek z głowiczką nie ma z tym raczej nic wspólnego i jego wymiana na nic się nie zdaFucker pisze:Tłoczek się przyciera i szarpie
a i jeszcze w pompie jak zdejme nastawnik to ten pierscien z dziurką jest jak by w rdzy ? widać taki pasek,nalot jak by to może to jest to przytarcie ? ,przyznam sie bez bicia ,że dopiero nie dawno to zauważyłem. ale spokój z szarpaniem był na 6 miesiecy .po czym znowu nastawnik zasyfiony opiłkami wiec z czegos te opiłki sie wzieły...
nie ma mnie
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
to może lepiej cała pompe założyć z tego sdi -ka ? . bedzie to pasowało ? cos bedzie trzeba w ecu porawic vagiem ? czy potrzeba korekta softu ?
nie ma mnie
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
speckom,
opiłki się biorą z aluminiowego korpusu.
opiłki się biorą z aluminiowego korpusu.
No i tu mamy przyczynę. Zdejmij nastawnik, rozrób ropę z olejem czerwonym ze sthil'a i wlej przez górę. I rozrzuszaj placem pierścień, aż będzie płynnie chodzić. Jak ci się nie uda, to głowiczka do wymiany, a jak się uda, to wlej później jeszcze olej do baku i będziesz miał spokój. Mamy tak super ropę, że pompy sie zacierają.speckom pisze:widać taki pasek,nalot jak by to może to jest to przytarcie ?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
Wątpię ...prędzej już syf zatkał sitko na nimspeckom pisze:czyli co n108 do wymiany ? ,dodam ,że czasami wyskakuję bład kąta wtrysku.
Niespeckom pisze:i jeszcze w pompie jak zdejme nastawnik to ten pierscien z dziurką jest jak by w rdzy ? widać taki pasek,nalot jak by to może to jest to przytarcie ?
Jak to z czego z pompy a raczej z jej ruchomych elementów ,które potraktowane "dobrym "paliwem ,straciły gładż i zaczęły się szybko wycierać ,co skutkuje znacznie szybszą niż normalnie "produkcją "opiłków ...pompa raczej już szrot zakładaj z SDI ,powinna się sprawować nie gorzej niż ori ...nie wiem z jakiego SDI masz tą pompę ,ale co niektóre zawartością ,praktycznie nie różniły się od pomp z AFN -a ...fala DE 010 ,sprężyny tłokorozdzielacza itd ,to samo co w 969 z AFN-a ...Co najwyżej może lekko fiksować dynamiczne przestawianie kąta wtrysku na tej pompie z SDI,z racji większego ciśnienia wewnętrznego i innej fali...speckom pisze:spokój z szarpaniem był na 6 miesiecy .po czym znowu nastawnik zasyfiony opiłkami wiec z czegos te opiłki sie wzieły...
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
To że na górze pierscienia jest rdza ,nie znaczy że się przycina ...Nie raz we wnętrzu pompy jest brazowo od pozostałości wody ...może to być stary nalot z dawien dawna ,i to wcale nie znaczy że coś się musi przycinać ,bo to że miałeś taki przypadek ,nie znaczy że tak jest zawsze bo ja nie raz podczas czyszczenia nastawnika widziałem na tym pierścieniu i nie tylko , brązowy nalot i nic się nie przycinało...no może prócz nastawnika Jak mu produkuje opiłki ,to nic jej nie pomoże zaglądanie ,rozbieranie i czyszczenie ...strata czasu ... można taką pompę spisać na straty ,warta tyle ile nastawnikFucker pisze:No i tu mamy przyczynę.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- speckom
- Forum Master
- Posty: 1129
- Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
- Lokalizacja: Ferrara Włochy
- Kontakt:
szarpanie na 4-5biegu 1200-1500obr
pomp to ja mam ze 3 na zapas ale najładniejsza jest ta z sdi ( chyba z golf III )
jak ta pompe założe ,bedzie to lepiej jezdzić ?
jak ta pompe założe ,bedzie to lepiej jezdzić ?
nie ma mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 162 gości