Mały pożar (co to jest?)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mały pożar (co to jest?)
Ja jak dokładnie sprawdzałem te grzałki to się okazało, że u mnie strasznie iskrzy(wali ogniem) od nasady świecy żarowej jak nią ruszałem. Styki były wporządku najwidoczniej świeca się uszkodziła w niewyjaśniony sposób, że miała luzy na korpusie i stąd ja miałem mały pożar.
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć
Mały pożar (co to jest?)
A dodatkowo sie okazało że 2 pozostałe świece wogole nie grzeją oprócz tej jednej co dodatkowo zwarcie robi. Teraz kupiłem świece LUKAS za 25zł i 3 fajki za 30zł i zobaczymy co to z tego bedzie
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 00:29
Mały pożar (co to jest?)
Najlepiej wymienić świece na takie które mają przyłącze z gwintem i wtedy problem zostanie raz na zawszę rozwiązany.
W ostatni weekend montowałem ten podgrzewacz do swojego Audi B3 1,6 Turbo D. Kupiłem podgrzewacz z Audi A4 B5 1,9TDI 1Z i w nim siedzą identyczne świece jak te które mam w głowicy w swoim SB z przyłączem na gwint i były nawet na nich oryginalne oczka z kikutami odciętych przewodów i to wszystko było w idealnym stanie - zero nadtopień, wypaleń itp, mało tego świece (BERU) okazały się być 100% sprawne.
Tak więc polecam wymienić świece na takie jak siedzą w głowicy w silniku 1,6 D/Tubo D i zastąpienie kapturków oczkami - rozwiązanie pewne i bezproblemowe
P.S. Jeszcze słów kilka a propos świec żarowych: Niech nigdy nikt nie skusi się na zakup świec firmy FAI...
To najgorsze dziadostwo jakie tylko można kupić, są bardzo tanie ale przy tym bardzo tandetne, działają tydzień góra 2 a potem zdychają i puchną do tego stopnia, że bardzo trudno jest je wykręcić, czasami staje się to wręcz niemożliwe.
W ostatni weekend montowałem ten podgrzewacz do swojego Audi B3 1,6 Turbo D. Kupiłem podgrzewacz z Audi A4 B5 1,9TDI 1Z i w nim siedzą identyczne świece jak te które mam w głowicy w swoim SB z przyłączem na gwint i były nawet na nich oryginalne oczka z kikutami odciętych przewodów i to wszystko było w idealnym stanie - zero nadtopień, wypaleń itp, mało tego świece (BERU) okazały się być 100% sprawne.
Tak więc polecam wymienić świece na takie jak siedzą w głowicy w silniku 1,6 D/Tubo D i zastąpienie kapturków oczkami - rozwiązanie pewne i bezproblemowe
P.S. Jeszcze słów kilka a propos świec żarowych: Niech nigdy nikt nie skusi się na zakup świec firmy FAI...
To najgorsze dziadostwo jakie tylko można kupić, są bardzo tanie ale przy tym bardzo tandetne, działają tydzień góra 2 a potem zdychają i puchną do tego stopnia, że bardzo trudno jest je wykręcić, czasami staje się to wręcz niemożliwe.
1989 Audi 80 B3 2.5 V6 mTDI project and 1989 Passat B3 1,9 mTDI
Mały pożar (co to jest?)
No słyszałem że te świece BERU są niczego sobie tylko że za późno się dowiedziałem bo juz zakupiłem LUKAS
Nie jeździj szybciej niż potrafisz myśleć
-
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 00:29
Mały pożar (co to jest?)
Lukas pół biedy nie powinny być takie złe Najważniejsze aby nie kupować FAI.
P.S. BERU były na pierwszy montaż dawane i są to najlepsze świece żarowe jakie tylko można kupić
P.S. BERU były na pierwszy montaż dawane i są to najlepsze świece żarowe jakie tylko można kupić
1989 Audi 80 B3 2.5 V6 mTDI project and 1989 Passat B3 1,9 mTDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości