pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
Witam, jeżeli był podobny temat to przepraszam lecz nie znalazłem dobrej odpowiedzi na moje pytanie bądz nie znalazłem,mianowicie posiadam golfa 3 po swapie z 1.4 na 1.9 TDI (AHU), silniczek w pierwszych krokach został wyposażony w pompe wtryskową z golf 3 1.9 TD (AAZ) nie był szybki ani mocny, po nocnych posiedzeniach przy internecie trafiłem na projekt pompy M-TDI pomyślałem czemu nie, poczytałem troche o tym jak zrobić, zakupiłem kilka gratów i zaczełem składać. Fala,tłokorozdzielacz (11mm),głowiczka były adoptowane z Renault podejrzewam że Kango,
Z orginalnej pompy od AAZ została zmieniona górna pokrywa z Bot pinem na zwykłą od diesla(bot pin blokuje tylko maksymalny ruch gazu). wszystko zostało ładnie uszczelnione poskładane wrzucone do auta ustawiony kąt wtrysku i rozrząd,auto odpaliło.
Na samym początku nie chciał utrzymywać wolnych obrotów,więc zwiękrzyłem mu dawke paliwa ładnie trzymał wolne obroty,czas na jazde próbną i tu moje rozczarowanie, brak mocy, więc znowu zwiękrzyłem dawke paliwa, troche pomogło, lecz jak dodałem za 3 razem dawke auto samo z wolnych obrotów zaczeło wchodzić na wysokie,delikatnie zmniejszylem i wszystko ustało chodzi ładnie na wolnych, ładnie wkręca się na obroty, ale rozczarowanie jest nadal gdyż po tych modyfikacjach ma tyle samo mocy co na orginalnej pompie z AAZ. Panowie może ktoś wie gdzie popełniłem błąd lub coś przeoczyłem? mógł by mnie ktoś doprowadzić do tego jak to zrobić? może wystarczy mu młotkiem delikatnie przy****ć tylko gdzie?? z gory dziękuje za odpowiedzi
Z orginalnej pompy od AAZ została zmieniona górna pokrywa z Bot pinem na zwykłą od diesla(bot pin blokuje tylko maksymalny ruch gazu). wszystko zostało ładnie uszczelnione poskładane wrzucone do auta ustawiony kąt wtrysku i rozrząd,auto odpaliło.
Na samym początku nie chciał utrzymywać wolnych obrotów,więc zwiękrzyłem mu dawke paliwa ładnie trzymał wolne obroty,czas na jazde próbną i tu moje rozczarowanie, brak mocy, więc znowu zwiękrzyłem dawke paliwa, troche pomogło, lecz jak dodałem za 3 razem dawke auto samo z wolnych obrotów zaczeło wchodzić na wysokie,delikatnie zmniejszylem i wszystko ustało chodzi ładnie na wolnych, ładnie wkręca się na obroty, ale rozczarowanie jest nadal gdyż po tych modyfikacjach ma tyle samo mocy co na orginalnej pompie z AAZ. Panowie może ktoś wie gdzie popełniłem błąd lub coś przeoczyłem? mógł by mnie ktoś doprowadzić do tego jak to zrobić? może wystarczy mu młotkiem delikatnie przy****ć tylko gdzie?? z gory dziękuje za odpowiedzi
Re: pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
A co dokładnie robiłeś w pompie oprócz zmiany tłokorozdzielacza, bo w tych pompach jest jedna zasadnicza różnica, u ciebie może wystarczy przerobienie dźwigni dozownika.
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
tak jak napisałem wyżej z jednej do drugiej pompy przełożyłem fale tłokorozdzielacz i głowiczke i zmieniłem górną pokrywe z boot pina na zwykłą od diesla, nic więcej nie było zmieniane
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
Proste pytanie z czego jest fala? Jezeli ori z AAZ to zapomnij o mocy. Fala DE015 lub 110. I kat wtrysku to podstawa , pin z 1.6TD.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
fala z pompy renault, jest wiele większa od tej zwykłej od AAZ nie podam symbolu bo nie pamiętam.Pina nie posiada bo zmieniona cała górna pokrywa pompy z boot pinem na zwykłą od diesla bez boot pina
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
spawacz, umiesz czytać?
ja myślę że w dźwignia dozownika wszystko blokuję, i będziesz musiał ją przerobić tu jest trochę na ten temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... a#p5250380" onclick="window.open(this.href);return false;
[/quote]kamilwood, [quotetak jak napisałem wyżej z jednej do drugiej pompy przełożyłem fale tłokorozdzielacz i głowiczke ]
ja myślę że w dźwignia dozownika wszystko blokuję, i będziesz musiał ją przerobić tu jest trochę na ten temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... a#p5250380" onclick="window.open(this.href);return false;
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
TDiesel power troszke nie potrzebnie "naskoczyłeś" na spawacza bo gram racji miał, dzisiaj troche pogrzebałem przy kącie wtrysku, przed ściagnieciem pompy wtryskowej zrobiłem znaki by założyć ją w ten sam sposób jak było,dziś opóźniłem kąt wtrysku i jest znacznia różnica auto wkońcu chce jechać, lecz poczytam dziś w nocy o tym dozowniku i przy większej ilości czasu zrobię dalszą modernizacje. Bardzo dziękuje za zainteresowanie moim problemem i pomoc
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
co do kąta wtrysku nie mam wątpliwości bo mtdi jest na to bardzo czuły, ale o fali pisałeś już 2 razy, temat mnie bardzo interesuję bo na wiosnę wyjeżdżam swoim mtdi i mnie też to będzie czekać.
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
jeśli jesteś zainteresowany to mogę Ci jutro podać numer pompy która była dawcą, mogę też podesłać numer z fali którą dziś zdobyłem całkiem przypadkowo i jest takich samych wymiarów co zamontowałem teraz do pompy.Auto po modyfikacji chodzi płynniej tzn nie ma szarpania po spuszczeniu nogi z gazu silnik nie rzuca się jak opętany na wolnych obrotach(co miało miejsce przy orginalnej pompie AAZ przy 900 obrotach). i jednak troche mocy przybyło. Na dniach pobawie się jeszcze z tym dozwonikiem i napisze jakie są zmiany, mam jeszcze w planie zmienić turbo i zamontować od AFN bo teraz siedzi od 1.9 TD (k03) chodz podejrzewam że to chyba nawet turbo z golfa 2 1.6TD.
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
na razie mam zaklepaną całą pompę z wtrysku bezpośredniego, k03 to straszna kupa były one w tdi 90 i aaz, jak chcesz sterować to turbo z afna?
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
wiesz co musze zobaczyć dokładnie na jakiej zasadzie dokładnie ono działa, ale sądze że zrobie coś na zasadzie pompy z AAZ co miały zawór EGR (chodz nie dam sobie głowy uciąć że to służyło do tego) ma ona elektronike przymocowaną do boot pina i stycznik który załańcza się przy dodaniu gazu i podłączyć to pod Vacum pompe i zrobić jakieś odpowiednie ubogie sterowanie do tego. ale naprawde musze zobaczyć jak to działa zapalić ze 2 fajki i pomyśleć
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
ok dzięki za naprowadzenie, jak coś to poczytam ale projekt będzie realizowany dopiero po 10 (wiadomo z jakich przyczyn)
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
pompa m-tdi brak pomysłów gdzie szukać błedu
Po co tak kombinowac? W turbo AFN nawet sie nie pchaj do tych modow bo to smiec , tak samo jak turbo ASV , to sa male turbiny , tak naprawde to zycie zaczyna sie GT18V + , i sterowania nie musisz robic, wystarczy ze zamienisz gruszke podcisnieniowa na nadcisnienowa, i odpowiednio sztanga to wyregulujesz, bedzie ci to tego porzebny zegar z cisnieniem jakie masz ustalic gruszka podlaczona bezposrednio do kolektora ssacego. I niech mi nikt nawet nie pisze ze to nie bedzie dzialac, bo dziala jak zloto. Jest jeszcze 2 sprawa, 11 moze byc zaslaba to wiekszch mocy srednio trza liczyc -20% w stosunku do elektorniki, moze i cyfry na hamowni bede ale na tych cyfrach sie skonczy.Nie pamietam z czego dozownik mozna zalozyc zeby ori nie przerabiac nie wiem czy dobry nie bedzie z Ducato 2.5TDI /2.8. AAa sorki za fale - nie doczytalem ;/
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości