Witam wszystkich otóż mam pewien problem . Auto Golf IV 1.4 75 KM Benzyna . Otóż we wrześniu miałem generalny remont silnika ogólnie głowica jest po regeneracji wymieniony rozrząd uszczelki inne tego typu rzeczy jednym słowem silniczek pracował super osiągi spalanie i olej wszystko było jak najbardziej ok . Ale w czym rzecz ? Otóż od jakiegoś miesiąca przy odpalaniu Auta obroty skaczą na jakies 1100-1500 I Nagle jest spadek do 700-500 i Auto po prostu gaśnie lub utrzymuje się na obrotach 300-500 coś takiego jednym słowem silnik ledwo co chodzi jak by miał zaraz zgasnąć ... dodam ze auto odpala od strzału w każdej temperaturze tylko po odpaleniu trzeba trzymać go na gazie niestety .... Uczucie jest takie jak by pracowało pół silnika natomiast wciśnie się gaz i silnik wraca do formy . Gdy ruszę atutem z 1 lub ze wstecznego auto jedzie normalnie czasami nim szarpnie i to jest tyle obroty już raczej wtedy są ok po przejechanie jakiegoś kilometra do najbliższych świateł obroty falują 850-900 wiec jest w miare ok potem auto jedzie juz normalnie osiągi spalanie i olej wszystko jest ok gdy auto się nagrzeje . Potem gdy np auto się zgasi i odpali od nowa odrazu śmiga aż miło wchodzi na obroty bez żadnych fochów problem jest tylko gdy auto jest zimne i stoi dłuższy czas bo np po godzinie od zgaszenia odpalę go normalnie bez psikusów . Tak jak mówię problem następuje tylko i wyłącznie na zimnym silniku .
Co już zostało zrobione w tym kierunku .
Wyczyszczona została przepustnica i Odma niestety to nie pomogło .
Nie da się zaadaptować przepustnicy ponieważ wyskakuje komunikat brak dostępu do sterownika kilka razy elektromechanik próbował i nic ...
Minusowa klema na aku została odłączona na całą noc jedyny plus auto chamsko nie szarpie na starcie z 1 biegu .
Elektromechanik sprawdził czujniki ale wszystkie temp są ok , Powiedział ze padła przepustnica ze nie reaguje na nic ani na komputer ruszał nią nawet ale nic zero reakcji tak mi mniej więcej powiedział nie wiem dokładnie powiedział ze padła i tyle .
Ale wszystko wydaje mi się dziwne niby padła a auto na ciepłym silniku pali normalnie jezdzi normalnie itp wiec sam już nie wiem co mam myśleć .
Więc pytanie czy spotkał się ktoś z podobnym problemem ?
Co radzicie ?
Kupić przepustnice nową czy używaną ? i pytanie gdzie na szrocie czy na allegro ?
Jak macie jakies pytania co do problemu to piszcie jak bede umiec odp to dam znac
Falowanie obrotów na zimnym silniku , gaśniecie auta .
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- EvolutionVW
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pt gru 28, 2012 15:44
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Falowanie obrotów na zimnym silniku , gaśniecie auta .
EGR sprawdzony? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&p=4704910" onclick="window.open(this.href);return false; sciągnij wężyk ktory pokazuje kolega Leszek1000 w 5 temacie od gory i go zatkaj śrubą na odpalonym silniku i jaka reakcja?
- EvolutionVW
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: pt gru 28, 2012 15:44
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Falowanie obrotów na zimnym silniku , gaśniecie auta .
Nie EGR nie sprawdzałem ponieważ nie wiem co z czym się je że tak powiem sprawdzę jutro co i jak .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości