Nie będę się spierał, bo nie uważam się za jakiegoś fachowca, a w PL taki mod to raczej rzadkość i nawet nie ma się za bardzo kogo spytaćtoffic pisze:Baaardzo się myliszel Kozako pisze:co do charakterystyki to podejrzewam, że gaźnikom z moto będzie wszystko jedno - różnica by była jakbym do EV założył np z RP nie zmieniając systemu wtrysku i sterowania, a gaźniki zupełnie zmieniają sprawę
co do mylenia to pewnie masz na myśli choćby nawet charakterystykę aparatu zapłonowego dobraną do charakterystyki wałka rozrządu (ogólnie charakterystyki silnika) - ja mam na myśli to, ze gaźniki z moto i tak są w samochodzie wystarczającą rzeźbą i i tak się wszystkiego domowymi sposobami extra nie ustawi, a sądzę że dla wielu motogaźniki są właśnie nadzieją na tani przyrost mocy i nie planują w taki tun ładować więcej jak by swap wyszedł, choć potwierdzam, że najlepiej pchać graty o odpowiedniej chrakterstyce
ale nie będę się zagłębiał, bo mogę się jeszcze bardziej pogrążyć