olej w filtrze, kontrolka cisnienia oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
olej w filtrze, kontrolka cisnienia oleju
Może i już się powiela temat... nie wazne.
Kupilem auto Golf IV 1.4 16v, w trakcie powrotu do domu po okolo 20 km zapalila sie lampka cisnienia oleju, mrygała i po 5-7 sygnalach przestawała i pozniej znow i znow, dopoki nie wchodzilem w wieksze obroty migala mi non stop. Po powrocie do domu okazalo sie ze ma nalane oleju ponad stan ! 4 litry. Wiec wymienilem olej wraz z filtrem. po filtrze bylo widac ze nie byl wymieniany. na 95% dolano jej tylko olej, nie wymieniajac go.
na nastepny dzien przejechalem sie i znow zaczela migac lampka. wymienilem czujnik oleju, ale to tylko dalo efekt na tydzien. pozniej w trakcie odpalania zaczely obroty skakac, a czasem gasnac silnik. wiec przyczyscilem przepustnice (ktora byla ochlapana olejem i filtr powietrza tak samo), widac na nim ze z gumowej rurki z lewej strony pluje olejem, brudzac mi wlasnie przepustnice i filtr. to zdaje efekt, ze nie musze zagladac tam przez 3 tygodnie . kontrolka nadal miga jak migala po przejechaniu tych 20 km.
uszczelniacze poszly? odma? jeszcze myslalem zeby odkrecic i przeczyscic miske olejowa.
Kupilem auto Golf IV 1.4 16v, w trakcie powrotu do domu po okolo 20 km zapalila sie lampka cisnienia oleju, mrygała i po 5-7 sygnalach przestawała i pozniej znow i znow, dopoki nie wchodzilem w wieksze obroty migala mi non stop. Po powrocie do domu okazalo sie ze ma nalane oleju ponad stan ! 4 litry. Wiec wymienilem olej wraz z filtrem. po filtrze bylo widac ze nie byl wymieniany. na 95% dolano jej tylko olej, nie wymieniajac go.
na nastepny dzien przejechalem sie i znow zaczela migac lampka. wymienilem czujnik oleju, ale to tylko dalo efekt na tydzien. pozniej w trakcie odpalania zaczely obroty skakac, a czasem gasnac silnik. wiec przyczyscilem przepustnice (ktora byla ochlapana olejem i filtr powietrza tak samo), widac na nim ze z gumowej rurki z lewej strony pluje olejem, brudzac mi wlasnie przepustnice i filtr. to zdaje efekt, ze nie musze zagladac tam przez 3 tygodnie . kontrolka nadal miga jak migala po przejechaniu tych 20 km.
uszczelniacze poszly? odma? jeszcze myslalem zeby odkrecic i przeczyscic miske olejowa.
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Re: olej w filtrze, kontrolka cisnienia oleju
Witaj, na wstępie pierwsze co się rzuca w oczy to pomiar ciśnienia oleju. W tym silniku bardzo łatwo go wykonać, więc od tego bym teraz zaczął. Wyeliminujesz w ten sposób usterkę mechaniczną (w przypadku gdy ciśnienie będzie ok). Informacyjnie przy 2000 obrotów na rozgrzany silniku minimum, zaznaczam minimum konieczne a czasem nie wystarczające to 0,2MPa=2bar (tak podaje producent).
Jak jest zdrowy to spokojnie powinien mieć 0,2MPa=2bar ale na biegu jałowym.
P.S. Jeżeli można i to nie tajemnica który to rocznik i za ile go kupiłeś?
Pozdrawiam.
Jak jest zdrowy to spokojnie powinien mieć 0,2MPa=2bar ale na biegu jałowym.
P.S. Jeżeli można i to nie tajemnica który to rocznik i za ile go kupiłeś?
Pozdrawiam.
Re: olej w filtrze, kontrolka cisnienia oleju
sprawdze to
rocznik 2000, za 8500 zl.
rozrzad wymieniony zostal niecaly rok temu... to daje tez do myslenia
rocznik 2000, za 8500 zl.
rozrzad wymieniony zostal niecaly rok temu... to daje tez do myslenia
olej w filtrze, kontrolka cisnienia oleju
Odma do czyszczenia bo olej bagnetem pójdzie jak zamarznie, dlatego filtr w oleju miałes.http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... hilit=odma" onclick="window.open(this.href);return false;
olej w filtrze, kontrolka cisnienia oleju
Naprawde mnie to dziwi, tak ufacie sprzedawcą że nawet poziomu oleju nie sprawdzicie?? Przecież to widać że super autka nikt nie sprzeda za 8,500 koła. Jak byś pojechał z handlarzem na serwis to by zaraz zauważyli że coś jest podejrzane . Daj do konkretnego mechanika i niech oszacuje co jest z golfiną nie tak.
olej w filtrze, kontrolka cisnienia oleju
U żony w 1.4 ahw też kontrolka ciśnienia oleju się świeci .... od roku Zmierzone ciśnienie 0,6 bara na rozgrzanym silniku czyli zdecydowanie za mało. Zdecydowałem ,że nie będę tego robił bo się to nie opłaca a i tak planowaliśmy kupno nowego samochodu. Golf jednak jeździ tak od roku i nic nie wskazuje na to żeby szybko padł. Silnik chodzi cicho i równo, oleju bierze jakieś 1,5 l na 10000km. Zwalona była tylko miska olejowa i sprawdzona pompa. Wszystko ok. Nie wiem o co chodzi z tym ciśnieniem skoro samochód jeździ na tym tak długo i nic mu nie dolega. Najbardziej wkurzające jest piszczenie tej kontrolki
olej w filtrze, kontrolka cisnienia oleju
Nie wiem jaki czujnik konkretnie wymieniałeś ale czujnik od ciśnienia oleju znajduje się tu
u mnie kontrolka migała i piszczało z czujnika aż się sączył olej... po wymianie nastała cisza...
Co do oleju w rurce filtrze i na przepustnicy... odma jest na tyle usyfiona że olej osadzając się i zmieniając w maź odrywa się i wciągany jest aż w przepustnicę... polecam zdjąć odmę porządnie wyczyścić i teraz tak po zdjęciu odmy tam gdzie przychodzi gumowy wąż na nią w środku jest taki plastik wyjmowany... wymyć odmę założyć plastik i wąż ale teraz ważna rzecz wąż założyć bez uszczelki bo fabrycznie jest na uszczelkę ten wąż z króćcem i nie wpinać go w zatrzaski tylko wcisnąć tak aby się nie zatrzasnęło odma jest zrobiona tak aby ten syf w pierwszej kolejności osadzał się na tym plastiku więc po zrobieniu np tysiąca km można zdjąć króciec (pierwszym razem cholernie ciężko z chodzi później gładko) i wyjąć plastik wyczyścić go i nawet szmatkę na palec i tyle ile się da w odmie zebrać syf... to wy eliminuje olej w filtrze i przepustnicy... a do tych co mają problemy z odmą po tym co pisałem wyżej można zrobić tak... jak jedziecie gdzieś daleko i macie rozgrzane autko to zatrzymajcie się zdejmijcie króciec z odmy i można jechać bez niech w ten sposób odparuje ze środka woda i tym samym wyparuje trochę syfu bo jak macie założony wąż to on od środka jest od spalin i osadza się na nim para skrapla się i kroplami spływa do odmy stajecie sobie idziecie do domu a woda w środku zamarza a jak odparuje to nie ma co w niej zamarznąć praktykuję te sposoby od kilku lat no i oczywiście przed zimą czyszczenie odmy zapobiegawczo chwila roboty a 99,9 pewności że będzie ok może przyjść ktokolwiek zdejmę króciec i czysto jest nawet przy myciu odmy praktycznie nie ma tam syfu... aha i jak już ściągacie odmę to tak uszczelka w kształcie litery D *#cenzura#* i nie kupować ori bo to kupa da... kupić z motoryzacyjnego oring dopasować tak aby po włożeniu go w rowek troszkę wystawał bo ori nie wystaje i puszcza olej do tego po założeniu oringu i przed założeniem odmy wziąć np gwoździk i silikon wysokotemperaturowy i przejechać trochę sam brzeg od zewnętrznej strony tak aby sylikon nie dostał się do środka przykręcić i w zimę macie spokój i sucho pod autem...
u mnie kontrolka migała i piszczało z czujnika aż się sączył olej... po wymianie nastała cisza...
Co do oleju w rurce filtrze i na przepustnicy... odma jest na tyle usyfiona że olej osadzając się i zmieniając w maź odrywa się i wciągany jest aż w przepustnicę... polecam zdjąć odmę porządnie wyczyścić i teraz tak po zdjęciu odmy tam gdzie przychodzi gumowy wąż na nią w środku jest taki plastik wyjmowany... wymyć odmę założyć plastik i wąż ale teraz ważna rzecz wąż założyć bez uszczelki bo fabrycznie jest na uszczelkę ten wąż z króćcem i nie wpinać go w zatrzaski tylko wcisnąć tak aby się nie zatrzasnęło odma jest zrobiona tak aby ten syf w pierwszej kolejności osadzał się na tym plastiku więc po zrobieniu np tysiąca km można zdjąć króciec (pierwszym razem cholernie ciężko z chodzi później gładko) i wyjąć plastik wyczyścić go i nawet szmatkę na palec i tyle ile się da w odmie zebrać syf... to wy eliminuje olej w filtrze i przepustnicy... a do tych co mają problemy z odmą po tym co pisałem wyżej można zrobić tak... jak jedziecie gdzieś daleko i macie rozgrzane autko to zatrzymajcie się zdejmijcie króciec z odmy i można jechać bez niech w ten sposób odparuje ze środka woda i tym samym wyparuje trochę syfu bo jak macie założony wąż to on od środka jest od spalin i osadza się na nim para skrapla się i kroplami spływa do odmy stajecie sobie idziecie do domu a woda w środku zamarza a jak odparuje to nie ma co w niej zamarznąć praktykuję te sposoby od kilku lat no i oczywiście przed zimą czyszczenie odmy zapobiegawczo chwila roboty a 99,9 pewności że będzie ok może przyjść ktokolwiek zdejmę króciec i czysto jest nawet przy myciu odmy praktycznie nie ma tam syfu... aha i jak już ściągacie odmę to tak uszczelka w kształcie litery D *#cenzura#* i nie kupować ori bo to kupa da... kupić z motoryzacyjnego oring dopasować tak aby po włożeniu go w rowek troszkę wystawał bo ori nie wystaje i puszcza olej do tego po założeniu oringu i przed założeniem odmy wziąć np gwoździk i silikon wysokotemperaturowy i przejechać trochę sam brzeg od zewnętrznej strony tak aby sylikon nie dostał się do środka przykręcić i w zimę macie spokój i sucho pod autem...
problem z ciśnieniem
Witam.
wznawiam temat. mam podobny problem z ciśnieniem. jest za niskie i zaswieca się kontrolka. została wymieniona pompa i kontrolka i nadal jest to samo. mechanik zalecił wymianę panewek lub całego silnika bez osprzętu. Jednak silnik chodzi cichutko, nigdzie się nie leje olej, oleju pali bardzo mało, odma czysta, a przy uszkodzonych panewkach podobno silnik bardzo stuka. nie znam się na samochach więc liczę na radę z Waszej strony. mąż chce wymienić silnik na 1.6. My mamy 1.4 AHW i czy jest jakiś, który pasuje pod względem elektroniki?
wznawiam temat. mam podobny problem z ciśnieniem. jest za niskie i zaswieca się kontrolka. została wymieniona pompa i kontrolka i nadal jest to samo. mechanik zalecił wymianę panewek lub całego silnika bez osprzętu. Jednak silnik chodzi cichutko, nigdzie się nie leje olej, oleju pali bardzo mało, odma czysta, a przy uszkodzonych panewkach podobno silnik bardzo stuka. nie znam się na samochach więc liczę na radę z Waszej strony. mąż chce wymienić silnik na 1.6. My mamy 1.4 AHW i czy jest jakiś, który pasuje pod względem elektroniki?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości