Arl - Problem z filtrem paliwa i cieknącym paliwem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

Arl - Problem z filtrem paliwa i cieknącym paliwem

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » pt gru 07, 2012 11:09

Witam,

Mam taki problem. Cieknie mi paliwo z pomiędzy przewodu i tego plastikowego zaworu, który się wkłada od góry w filtr. Filtr był wymieniony i zawór również. Czy ktoś może wiedzieć co to może być. Czy przewód wychodzący z tego zaworu plastikowego, idący w stronę mc persona (bo są dwa: jeden od silnika do filtra i drugi od filtra w stronę mc persona, on tam później schodzi w dół). W momencie, w którym zaczyna się załamywać w dół, wchodzi on w taki plastikowy wężyk niebieski. Mam pytanie czy jest to rozwiązanie seryjne, czy poprzedni właściciel coś wyrzeźbił.

Proszę o rady, bo już mnie zaczyna to irytować, poza tym nie może cały czas stać olej napędowy na podłużnicy.

Pozdrawiam,



Awatar użytkownika
MD2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: pt wrz 04, 2009 19:34
Lokalizacja: śląskie

Re: Arl - Problem z filtrem paliwa i cieknącym paliwem

Post autor: MD2 » pt gru 07, 2012 12:13

Arkadiusz.gluchowicz pisze: Cieknie mi paliwo z pomiędzy przewodu i tego plastikowego zaworu, który się wkłada od góry w filtr.
zacznij od sprawdzenia oringa i ewentualna jego wymiana.



Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

Arl - Problem z filtrem paliwa i cieknącym paliwem

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » pt gru 07, 2012 12:44

Mówisz o obejmach? One również były wymienione. Możliwe, że cieknie z pomiędzy zaworu i filtra. Dziwi mnie to, bo tam generalnie chyba jest dość małe ciśnienie. Zastanawia mnie właśnie to czy przewód ten plastikowy, w który wchodzi wąż gumowy nie jest za wąski i czy tam ciśnienie za duże się nie robi wtedy. Dlatego zapytałem, czy to jest seryjne rozwiązanie?

Pozdrawiam.



DejaVu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob kwie 10, 2010 14:56
Lokalizacja: Ełk

Arl - Problem z filtrem paliwa i cieknącym paliwem

Post autor: DejaVu » pt gru 07, 2012 19:12

Witam! Jeśli wymieniłeś filtr i oringi o których pisze @MD2 (takie dwie gumki które masz w pudełku z filtrem) które zakłada się na ten "podgrzewacz" i masz mokro na deklu filtra - to masz dwa wyjścia - kupić nowy ''podgrzewacz'' który będzie ciaśniej siedział w swoim miejscu na filtrze , lub tak jak ja wytnij sobie z dętki rowerowej cienką okrągła uszczelkę z otworem pasującą na ten ''podgrzewacz'' i wtedy będziesz miał sucho! :bajer: Jeżdżę już tak drugi sezon , pisałem o tym tutaj : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=126" onclick="window.open(this.href);return false; i nic mi nie spuchło , jak zapewniali koledzy w temacie :jezor: Pozdrawiam.


Seat Mii 1.O CHYA

Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

Arl - Problem z filtrem paliwa i cieknącym paliwem

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » śr gru 26, 2012 18:01

dzięki wielkie za pomoc. Jak będę miał chwilę, to właśnie zastosuję to dętkę, którą już nabyłem.

Pozdrawiam,



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 168 gości