Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mozesz podac ich numer ?rc-men pisze:Mam bosch-a zielone 440 i pasuja w kolektor..
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
- pusieq
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
- Lokalizacja: Puławy (okolice)
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
chyba takie: 0 280 150 558 ??
Bosch 440cc injector - 14mm o ring top & 14mm o ring bottom 41lb/hr @ 3.0 bar fuel pressure. 82 hp naturally aspirated, high impedance. 14.6 Ohms resistance uses square Bosch electrical plug
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4138_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Bosch 440cc injector - 14mm o ring top & 14mm o ring bottom 41lb/hr @ 3.0 bar fuel pressure. 82 hp naturally aspirated, high impedance. 14.6 Ohms resistance uses square Bosch electrical plug
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4138_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój VW --> viewtopic.php?f=89&t=411232
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
numery seryjne 0280150xxx pasują do AGU, ale sa jeszcze zielone boscha 0 280 155 968 ktore niestety nie pasuja p&p pod seryjny kolektor
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Tak te mam, z forda są bodajżepusieq pisze:chyba takie: 0 280 150 558 ??
Bosch 440cc injector - 14mm o ring top & 14mm o ring bottom 41lb/hr @ 3.0 bar fuel pressure. 82 hp naturally aspirated, high impedance. 14.6 Ohms resistance uses square Bosch electrical plug
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4138_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
panowie nie chcę zakładać nowego tematu, może ktoś z was posiada schemat elektryczny wiązki silnika do ecu i z ecu do skrzynki bezpieczników. Pacjent to audi a4 a silnik 1.8t AJL
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
w autodacie powinny byc....
Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
- pczerniej
- Forum Master
- Posty: 1928
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
- Lokalizacja: nord-vag
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
nie wiem czy było czy nie ale fajny opis usunięcia zaworków itp ( podesłane przez Virus177 )
http://forums.subdriven.com/showthread. ... VAP-Delete" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.subdriven.com/showthread. ... VAP-Delete" onclick="window.open(this.href);return false;
Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
A wiec mam problem takiego rodzaju ze jestem podczas robienia swapa z 2.3 v5 na 1.8 t silnik już włożony wszytskie kabelki podłonczone tak jak powinno byc według schematów,zegary przełożone itp , samochód odpala na 2 sek i gaśnie i tak za każdym razem przy próbie odpalnia, myslałem ze to problem z immo bo miałem tak kiedyś ze odpalał i gasł za 2 sek ale wtedy na zegarach zaczynał mrygac kluczyk ..... i wtedy nie odapalał , a teraz ten kluczyk nie mryga ;/i nie odpala , co to może byc? błedy jakie sie wyświetlają na kompie to :
17978 - moduł sterujący zablokowany
18058 - magistral can tablica przyrządów
17978 - moduł sterujący zablokowany
18058 - magistral can tablica przyrządów
Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ja znalazłem coś takiego :
Przyczyną usterki może być:
- próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem
- próby manipulacji
- zwarcie przewodu przesyłania danych
- błędne kodowanie
- usterka w systemie immobilizera
- uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem
- nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera
Skutki:
- silnika pracuje przez chwilę i zatrzymuje się
- miga lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec.
Sposoby na usunięcie usterki:
- dopasować komputer sterujący silnikiem do immobilizera
- sprawdzić instalację i sam immobilizer
Przyczyną usterki może być:
- próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem
- próby manipulacji
- zwarcie przewodu przesyłania danych
- błędne kodowanie
- usterka w systemie immobilizera
- uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem
- nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera
Skutki:
- silnika pracuje przez chwilę i zatrzymuje się
- miga lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec.
Sposoby na usunięcie usterki:
- dopasować komputer sterujący silnikiem do immobilizera
- sprawdzić instalację i sam immobilizer
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
licznik zmieniles na ten z anglika?
...it has so much torque,that could tear a whole in time
...this is not acceleration. It's TELEPORT
...this is not acceleration. It's TELEPORT
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
czaja86, dzieki za podpowiedzi coś bede kminił
mabu79, tak licznik jest z anglika
mabu79, tak licznik jest z anglika
Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
podejdzie mi pod silnik AWP i wtryski od BAM kolektor ssący z sharana 1.8T lub audi TT 1.8T APX ?? Czy trzeba coś przerabiać odnośnie mocowania listwy wtryskowej bo węże od podciśnienia wiem że będą inaczej.
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
w tych silnikach byly uzywane wtryskiwacze EV6 (BAM, AWP) i EV12 (APX, AWC) ktore sie różnia punktem wtrysku, rozmiarami pasuja p&pczaja86 pisze:podejdzie mi pod silnik AWP i wtryski od BAM kolektor ssący z sharana 1.8T lub audi TT 1.8T APX ?? Czy trzeba coś przerabiać odnośnie mocowania listwy wtryskowej bo węże od podciśnienia wiem że będą inaczej.
http://www.borlainduction.com/bosch/bosch_ev_6.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.borlainduction.com/bosch/bosch_ev_12.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mozliwe ze wtryski z BAM beda za krotkie do kolektora przystosowanego pod wtryskiwacze EV12, lecz moge sie mylic i bedzie hulało
nie wiem czy zamieszalem czy pomogłem ale niedawno zmagałem sie z tym tematem i troche wiedzy przyswoilem
masz zapewne wtryskiwacze bosch 0280156063 czarne/szare 380 cc ?
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości