Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: eden1992 » czw lis 15, 2012 23:05

Baryla, Nie skumałem ;)


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd

Post autor: jaaano » pt lis 16, 2012 20:16

fmic.pl


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
Nastar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 20:03
Lokalizacja: Wałcz

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: Nastar » ndz gru 02, 2012 21:30

Graty już praktycznie skompletowane ale mam jeszcze jedno pytanie: czy to będzie jakiś problem jeśli rurki mają fi50 (zewnętrzna) a kolanka silikonowe fi 51 wewn. ?
Nie udało mi się znaleźć silikonów fi 50 a ktoś podpowiedział, że to nie powinien być problem. Robiłem przymiarki i kolanko wchodzi lekko na rurkę. Zaznaczam, że mam napawane "kropki" na końcach rurek.


Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria :-)

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: tomek08 » pn gru 03, 2012 19:46

Witam, jeśli masz na spawane kropki, skręć doprze opaskami i będzie ok.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: Ral1n » wt gru 18, 2012 00:12

Tak wyszło u mnie. :bajer:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: toffic » śr gru 19, 2012 03:24

Ral1n pisze:Tak wyszło u mnie. :bajer:
Kiepsko, dlaczego nie zrobiłeś ICka z wejściem i wyjściem po tej samej stronie??



Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: Ral1n » śr gru 19, 2012 10:39

toffic,

Nie potrafię Ci odpowiedzieć na to pytanie jednoznacznie. Nie znam się na tym. Takie były warunki do zamontowania IC (trzeba było go przycinać jeszcze o 2 człony) i poprowadzenia rur. Poza tym wydaje mi się, że wlot i wylot z tej samej strony nie jest najlepszym rozwiązaniem ale nie podeprę tego żadnymi dowodami, uprzedzam od razu. Kłóci mi się to bardzo mocno z przepływem powietrza tym bardziej, że od turbo do IC mam mniejsze fi, niż od IC do kolektora i to o dużo! Wydech też mam zrobiony bez downpipe'u - całość 2,75".

Pozdrawiam.

EDIT: Gwoli ścisłości, całość wykonał Przemek, z Przemo Car. :bajer:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: toffic » śr gru 19, 2012 10:57

Ral1n pisze:Poza tym wydaje mi się, że wlot i wylot z tej samej strony nie jest najlepszym rozwiązaniem ale nie podeprę tego żadnymi dowodami, uprzedzam od razu
Popatrz na długości rur, gdy wejście i wyjście jest z tej samej strony i zrozumiesz
Ral1n pisze:EDIT: Gwoli ścisłości, całość wykonał Przemek, z Przemo Car. :bajer:
co to daje, bo nei rozumiem :kac:



Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: Ral1n » śr gru 19, 2012 11:28

Dolot jest dłuższy to fakt, ale mimo wszystko - tak już zostanie. :pub:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: toffic » śr gru 19, 2012 12:09

Ral1n pisze:Dolot jest dłuższy to fakt, ale mimo wszystko - tak już zostanie. :pub:
No teraz to poprawiać to chyba bezsens, chyba że wykowaca zrobi to za free w ramach reklamacji.
P.S. takie rury mają jeszcze jedną wadę ale o tym się przekonasz ty/mechanik w przyszłości



Awatar użytkownika
szybkivw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw lut 03, 2011 17:58

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: szybkivw » wt gru 25, 2012 02:36

Witam, gdzie kupię podstawkę czujnika ciśnienia doładowania ? czy można zastąpić to rurą z sharana który czujnik ma na rurze ? tylko jaka średnica jest tej rury, i czy pasuje tylko od TDi czy 1.8T ? Proponujecie inne rozwiązanie ?


Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi :)
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki :D

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: Sztomel » wt gru 25, 2012 08:09

Ral1n, chłodnicę oleju masz sporą, czy aby nie za dużą ? Skąd ją dorwałeś ?


Obrazek

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd

Post autor: Ral1n » wt gru 25, 2012 11:44

Sztomel pisze:Ral1n, chłodnicę oleju masz sporą, czy aby nie za dużą ? Skąd ją dorwałeś ?
Cześć Sztomel,

Hmmm... Przemek wszystko załatwiał - najprawdopodobniej z re5pect.pl

http://www.re5pect.pl/category/chlodnic ... zen-235-mm" onclick="window.open(this.href);return false;


Co do rozmiaru - nie miałem okazji testować jeszcze bo auta nie zdążyłem jeszcze wystroić, ale z tego co mi wiadomo takie rozmiary są całkiem słuszne i nieprzesadzone. Mowa o Mocalu 235/16. Plater jest z termostatem, także nie powinno być problemu z nagrzaniem auta. :bajer:



Awatar użytkownika
Nastar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 20:03
Lokalizacja: Wałcz

Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Post autor: Nastar » wt gru 25, 2012 21:12

Ile oleju trzeba dolać do układu co by stan się zgadzał ?


Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości