olej w cylindarch
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
olej w cylindarch
Witam.
Mam problem ze swoim golfem 3 1,9TDI 110KM 97rok, a mianowicie
autko odpala i chodzi przez pare sekund i cos go zaczyna blokowac i gasnie, zalewa cylindry olejem.
Uszczelniacze zaworowe, pierścienie, uszczelka - wymienione. w czym tkwi problem?
Mam problem ze swoim golfem 3 1,9TDI 110KM 97rok, a mianowicie
autko odpala i chodzi przez pare sekund i cos go zaczyna blokowac i gasnie, zalewa cylindry olejem.
Uszczelniacze zaworowe, pierścienie, uszczelka - wymienione. w czym tkwi problem?
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
olej w cylindarch
Może turbinka puszcza? Chociaż tak że gaśnie.... dziwne. Skąd wiesz że zalewa cylindry olejem? Raczej jak oleju dostanie to silnik go przepala i wchodzi na spore obrotki.. Ale możesz sprawdzić czy w dolocie za dużo oliwki nie ma
olej w cylindarch
mialem wlasnie awarie turbo padlo i golfik chodzil dlugo na wysokich obrotach, wode wywalilo, olej poszedl tlumikiem, turbinka jest wymieniona.
nie wiem jak to odpisac...
ogolnie autko kreci rozruszniekiem ale cos blokuje silnik i nie ma ochoty zapalic, cylindry zalewa poniewaz byla sciagana glowica 2x i caly czas po prubie odpalenia zalewa je
nie wiem jak to odpisac...
ogolnie autko kreci rozruszniekiem ale cos blokuje silnik i nie ma ochoty zapalic, cylindry zalewa poniewaz byla sciagana glowica 2x i caly czas po prubie odpalenia zalewa je
Re: olej w cylindarch
Oglądałeś dół silnika po tym jak Ci sie rozbiegał? Korby proste? Cylindry nie przytarte? Reanimowałeś ten silnik w ogole czy tylko zmieniłeś suszare? Po czym poznajesz, że coś blokuje silnik? Wrzuć jakieś nagranie na YT bo ciężko cokolwiek Ci doradzić.deniek pisze:mialem wlasnie awarie turbo padlo i golfik chodzil dlugo na wysokich obrotach, wode wywalilo, olej poszedl tlumikiem, turbinka jest wymieniona.
nie wiem jak to odpisac...
ogolnie autko kreci rozruszniekiem ale cos blokuje silnik i nie ma ochoty zapalic, cylindry zalewa poniewaz byla sciagana glowica 2x i caly czas po prubie odpalenia zalewa je
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
olej w cylindarch
Kolego deniek, po takiej akcji jak " rozbieganie TDI " najczęściej wymienia się cały motor ..a nie suszarkę .. ile to chodziło z max obrotami ?
Sam zgasiłeś - czy po prostu stanął bo nie miał już co spalać
Sam zgasiłeś - czy po prostu stanął bo nie miał już co spalać
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
olej w cylindarch
Ooo jak chodził długo aż wodę wywaliło to niestety silniczek może być chyba wart ile waży.. Miska w dół i przegląd, co najmniej pewnie korby dostały ale to raczej ten optymistyczny wariant był
- Michał_1977
- _
- Posty: 14294
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
olej w cylindarch
deniek,silnik do remontu lub wymiany. Poczytaj jak to się skończyło w moim przypadku.Przeczytaj całość
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=402398" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik można powiedzieć,że momentalnie zgasiłem,a jakie szkody zrobiło...
W Twoim przypadku może być znacznie gorzej...

Silnik można powiedzieć,że momentalnie zgasiłem,a jakie szkody zrobiło...
W Twoim przypadku może być znacznie gorzej...

Re: olej w cylindarch
z nagraniem bedzie na chwile obecna ciezko bo golfik stoi rozebralem bez turbo bez glowicy itp. jak stoi na lewarku i jest na piatym biegu to nie mozna swobodnie krecic kołem co jakis czas go blokuje i trzeba mocno szarpac.
a co do tego ile chodzil to mozna powiedziec ze dlugo ciezko mi ocenic dokladnie ile ale z 1min to napewno, był zgaszony jakis facet go zgasil bo ogolnie twedy siostra jechala i nie wiedziala jak go zgasic. po docholowaniu go do mnie odpalil jeszcze mocno i glosno klekotal i spalił ze 2l oleju
a co do tego ile chodzil to mozna powiedziec ze dlugo ciezko mi ocenic dokladnie ile ale z 1min to napewno, był zgaszony jakis facet go zgasil bo ogolnie twedy siostra jechala i nie wiedziala jak go zgasic. po docholowaniu go do mnie odpalil jeszcze mocno i glosno klekotal i spalił ze 2l oleju
olej w cylindarch
zalewa cylindry olejem silnikowym... szczelnosc zaworow w glowicy idealna, uszczelniacze zaworowe wymienione na nowe, pierscienie tlokowe wymienione na nowe, szczelnosc b. dobra, panewki korbowodowe stan idealny, panewki glowne stan idealny.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14294
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
olej w cylindarch
Po tym całym incydencie?deniek pisze:szczelnosc zaworow w glowicy idealna, uszczelniacze zaworowe wymienione na nowe, pierscienie tlokowe wymienione na nowe, szczelnosc b. dobra, panewki korbowodowe stan idealny, panewki glowne stan idealny.
Jeszcze mi powiedz,że korbowody są idealne.
Odnoszę wrażenie,że nie przeczytałeś tematu,który Ci podałem w linku,bo gdybyś przeczytał,to byś wiedział dlaczego nadal zalewa cylindry.deniek pisze:zalewa cylindry olejem silnikowym
Re: olej w cylindarch
jeszcze w korbowody nie zagladalismy i w IC zajrze po swietach i wtedy napisze co tam u nich slychac.
czytalem calosc i wlasnie ten IC mnie takjakby zainteresowal...
po swietach dam znac co i jak ewentualnie jak bede mial chwile to zajrze w swieta jako
czytalem calosc i wlasnie ten IC mnie takjakby zainteresowal...
po swietach dam znac co i jak ewentualnie jak bede mial chwile to zajrze w swieta jako
Re: olej w cylindarch
olej brał sie z IC było ponad 1litr oleju, wyjete korbowody jeden korbowod wymieniony (był skrzywiony) jutro do konca go składam i próba odpalenia 

- KamilP
- DieseL PoweR
- Posty: 2270
- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
Re: olej w cylindarch
Na wagę tych korbowodów uważaj żeby jednakowa byładeniek pisze:olej brał sie z IC było ponad 1litr oleju, wyjete korbowody jeden korbowod wymieniony (był skrzywiony) jutro do konca go składam i próba odpalenia

olej w cylindarch
no dobra, jak już jesteśmy w temacie korb, trzeba wymieniać wszystkie cztery czy można parami na tłokach które chodzą razem?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości