Witam .
Mam takę pytanie do posiadaczy Golfa VI 1.2TSI.
Dziś jeździłem autem przy mrozie 10stopni i zauważyłem ,żę po rozgrzaniu auta nawet po przejechaniu ok 20km po mieście obroty biegu jałowego mam 900 zawsze były ok 700 . O co chodzi auto rozgrzane ? Zaznacze że spalanie na biegu jałowym to 08l/h.
Tak jakby pracował na ssaniu.
Czy możecie sprawdzić czy u was też tak jest (TTTM) czy coś jest u mnie nie tak.
Dzięki.
1.2 TSI obroty jałowe
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
1.2 TSI obroty jałowe
tak ma być, ECU podaje podwyższoną dawkę paliwa w celu szybszego dogrzania katalizatora a że jest 10 na minusie katalizator się wychładza i dlatego jest jak jest
Re: 1.2 TSI obroty jałowe
No tak ale jeżdziłem ponad godzinę w sumię ok 20km po mieście + korki temp cały czas 90 c.
I te wyższe oboty .
I te wyższe oboty .
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
1.2 TSI obroty jałowe
a masz w katalizatorze czujnik i widzisz go na desce rozdzielczej że ma 90 stopni? KAT ma kilkaset stopni i zapewne za mało skoro masz podwyższone obroty, podczas jazdy po mieście silnik nie jest tak dogrzany jak na trasie pod niemal pełnym obciązeniem, nie szukaj dziury w całym, jeśli masz wątpliwości to podłącz auto pod VCDS-a lub VAS-a
1.2 TSI obroty jałowe
Tak faktycznie teraz gdy temp. jest -7 jest już normalnie z obrotami
Już myślałem że jest coś nie tak !
Dzięki i Wesołych Świąt
Już myślałem że jest coś nie tak !
Dzięki i Wesołych Świąt
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości